Chalet
9,5

1 review over Chalet La Maison Bleu in het Nederlands

Heerlijk, wat een fijn plekje

Leonie Claes
3-7-2016

Het is een prachtig huisje op een mooie plek. Toen we aankwamen, was de verwarming aangezet, stond er een fles wijn voor ons klaar en een verse bos tulpen. Een fijn welkom. Het ligt op loopafstand van het strand, waar je heerlijk kunt wandelen of naar de twee strandtenten kunt gaan. We hadden fantastisch weer en zelfs buiten koffie gedronken in het decemberzonnetje. Het huisje is sfeervol ingericht, ruim genoeg voor 4 personen en 1 babybedje. Heel goed onderhouden, alles was erg schoon. Alle voorzieningen zijn aanwezig, uitstekende bedden, een afwasmachine, oven, wifi en zelfs filmnet op de televisie. Ze verdienen het kenmerk luxe! Ook de hulp van Hilde en Melanie is uitstekend. Een telefoontje of berichtje en ze regelen het direct. Het park is netjes opgezet, het zwembad wat verouderd, maar prima om daar lekker met de kinderen een paar uurtjes te gaan zwemmen

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

• Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet La Maison Bleu in Breskens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet La Maison Bleu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.