Tijdelijk €25 aanbetaling

EuroParcs Schoneveld

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark EuroParcs Schoneveld voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 301 reviews

• 7Waardering

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

EuroParcs Schoneveld ligt in het Zeeuwse Breskens, op een steenworpafstand van het zandstrand. Op dit vakantiepark verblijf je in een eigentijds en sfeervol chalet. De faciliteiten op het park zijn onder andere een overdekt zwembad, wellness, restaurant, speeltuinen en een bowlingcentrum. Binnen een halfuur rijden bevind je je in Terneuzen of in de Belgische badplaats Knokke-Heist.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

301 Reviews over EuroParcs Schoneveld

• 8Gezin14-08-2022

Fijne locatie dichtbij zee

Fijne locatie op loopafstand van het strand. Verder veel te doen en te zien in de omgeving.Schoon verblijf.Geen airco en is alleen een nadeel met warme dagen.

• 8Onderkomen
  • 6Hub09-03-2022

Goede ligging

Het chalet Cube is van alle gemakken voorzien. De ligging is uitstekend aan het strand. Jammer dat veel faciliteiten gesloten waren, zoals de broodjesbar. Buiten was het 10 graden, maar met een lekker zonnetje. Door het zonnetje was het nu al 32 graden geworden in het huisje. Hoe warm wordt het dan in de zomer? Dus let op met kinderen en huisdieren.

• 3Activiteiten
    • 7Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 4Sylvia & Leon26-02-2022

Geen privacy H195

Tot 5 keer, zonder zich te melden, mensen rond het huis komen lopen. Zelfs 1 X iemand, MET DE SLEUTEL, zonder zich te melden naar binnen willem komen. De buren waren Bulgaren luidruchtig en roken bij ons slaapkamerraam. Deze min punten gemeld bij de receptie, maar werd niets meegedaan. Men wist niet eens dat er Bulgaren in het huis waren. Ook nog gemeld via internet. Ons lievelingshuisje, zicht op de duinen, is nu niet meer. Na 6 keer geboekt te hebben, was dit de laatste keer. Helaas. De slechte staat van het huis en de tuin, zijn het bedrag niet (meer) waard. Er is onvoldoende met onze minpunten iets gedaan.

• 5Activiteiten
    • 2Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden
  • 9Jeanette24-10-2021

Genieten aan zee

Gezellig en volledig ingericht chalet H195.Dichtbij zee,heerlijk wandel en fiets gebied.Rust en ruimte.

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 4Arno Kops14-10-2021

Mooie cube woning maar te warm voor huisdier.

Het is een echt mooie woning met veel glas en geen airco. Wij waren er eind september en het beste weer was voorbij. Toch ff weg en de hond bleef thuis. Vanwege het zonnetje de gordijnen gesloten. Toen we na 2 uur thuis kwamen was het binnen 29 graden. Hoe heet zal het in de zomer zijn als het echt warm is. Je kunt je huisdier beter niet meenemen naar deze woningen. Technische dienst gaf aan dat er eigenlijk airco in moest. Bij een hete zomer zijn al temperaturen gemeten van 45 graden binnen. Net zo erg als je hond in een auto achter laten. Deze woningen zouden verboden moeten worden voor huisdieren of verantwoordelijkheid nemen en airco plaatsen.

• 8Jos Jansen28-09-2021

Zeer aangenaam verblijf

Een mooi en net park, huizen zijn netjes en schoon, park is netjes en schoon en ligt op een prachtige plek in Breskes. Straat oversteken en je zit aan het strand na een trap van ongeveer 80 treden. Zeker aan te raden. Omgeving is prachtig en leuke plaatsjes in de buurt.

• 8Onderkomen
  • 3Judas15-09-2021

Helaas!!

Zeer muf, veel vliegen en dode muggen op de muur..Etensresten kruimels en veel vieze plekken je badkamer.

• 7Activiteiten
    • 1Onderkomen
  • 2Judas14-09-2021

Helaas, Hier geen 2e boeking!

Chalet H122. Ingebouwd, benauwd gevoel. als je uit het raam kijkt, kijk je tegen een chalet voor, achter, zijkant géén uitzicht. Huisje stinkt muf. Niet goed schoongemaakt, haren, kruimels en viezigheid. Dode vliegen en kapot geslagen muggen tegen muren en ramen. Dit bij de receptie gemeld....Jammer als je beide al meer dan een jaar toe bent aan vakantie!

• 7Activiteiten
    • 3Onderkomen
  • 8Mirjam14-09-2021

Fantastisch park en zeker een aanrader.

We verbleven 10 dagen in een 4 persoons Cube samen met onze hond. Fantastisch gelegen op slechts 5 minuten lopen van het strand. We komen al 8 jaar op dit mooie park en komen zeker volgend jaar weer terug. Een echte aanrader is ook de eetgelegenheid Loods 10. Met uitzicht op zee is het hier heerlijk genieten.

• 9Onderkomen
  • 3Kris J.13-09-2021

Teleurstellend

Ten eerste, de kleine slaapkamer niet schoon: vuiligheid en haren op de bedden. De gehuurde kinderstoel, niet erg stevig, zat vol viezigheid. Er werd vervolgens schoongemaakt en we kregen een andere, wel schone, stoel. (2 latten van een de lattenbodem lagen overigens kapot op de grond). De matrassen in de hoofdslaapkamer waren dramatisch! Enorm doorgezakt, het voelde alsof we in een kuil sliepen, waardoor ik met een stijve rug wakker werd. Op verzoek kwam de technische dienst langs, maar hij kon er niks aan veranderen. Daarnaast hadden we voor ons zoontje een (camping)bedje gehuurd en een matras voor 25 euro borg. Dit bleek een dun opvouwbaar veel te klein matje te zijn, we moesten de randen van het bed dus maar opvullen met handdoeken. Het bed was krakkemikkig en er zaten gaten in.Het beloofde nieuwe bedje is nooit meer gebracht.Wegens dit en allerlei andere mankementen zijn we een dag eerder. Het imago van 'luxer' park is onterecht.

• 6Activiteiten
    • 1Onderkomen