Vakantiepark DroomPark Schoneveld

• Activiteiten6,5
  • Onderkomen7,1

31 tips over Vakantiepark DroomPark Schoneveld

Minou, 18-8-2017

Ik vond het super leuk met Jolien en Marion wil graag dat zij de animatie volgend jaar weer doen

Groetjes alle kinderen van de camping

Sunshine, 19-7-2015
zeeuwse bolus is zeker aan te raden!
marcel van Bruggen, 6-5-2015
Als droomparken iets meer energie zou steken in onderhoud en schoonmaak, plus werken aan een meer oplossingsgerichte houding van het personeel, dan zou dit een supercamping aan zee kunnen zijn

We hebben een aantal aanbieders voor DroomPark Schoneveld voor je op een rij gezet:

schutte, 18-2-2015
Brugge is dichtbij en gewoon een openlucht museum. Tip: parkeer je auto bij het station, kost 3,50 en je kunt gratis met de bus naar het centrum
Fam. Heijthuijzen, 19-8-2014

Ik heb twee tips:

- Zorg ervoor dat alles weer eens netjes schoon wordt

- En zorg dat als je WiFi aanbied dat die het ook gewoon doet

Anneke, 15-8-2014
Zorg dat de huisjes in orde zijn. Controleer. Onderneem actie, als er iets mis is. De beste reclame is mond op mond!

steenbakkers, 10-8-2014
Voor ons zeker geen 2e keer op deze camping. Ligging wel perfect als je van het strand houd.
Esther, 4-8-2014
Animatie team mag best even op orde worden gebracht, dit is echt een aanfluiting en dit verdiend de camping niet!
Rpmvandoorne@gmail.com, 29-7-2014
Sluis, paardenmelkerij, stoomtrein Maldegem
Charlotte, 14-6-2014
Strandpaviljoen Halve Maentje is echt een aanrader. Lekker eten en prima bediening