Vakantiepark DroomPark Schoneveld *****

Vakantiepark DroomPark Schoneveld

Weer vandaag2°-5°

• Activiteiten6,5
  • Onderkomen7,2

We hebben een aantal aanbieders voor DroomPark Schoneveld voor je op een rij gezet:

254 reviews over Vakantiepark DroomPark Schoneveld in het Nederlands

Jammer

Jacqueline Nelisse, 30-1-2018
  • Onderkomen7

Dat het zwembad om de haverklap kapot is en verouderd is ontzettend jammer. Vooral als je hier met kleine kinderen wil gaan zwemmen.

een aanrader zowel mobilhome als kampeerplaats

alexander, 25-1-2018
  • Onderkomen9

deur blokkeerde bij buitengaan sauna dan maar in onderbroek via de nooduitgang ; anders alles prima in orde

Leuk park

Frederik, 23-11-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Het is een leuk park, ze zijn aan het switchen van camping naar chaletpark wat we konden zien aan de vervallen campeerplaatsen. De plaats pal onder aan de duinen is super, op het park is een restaurant en een (wat suffe) bowlingbaan en een supermarkt waar je s'morgens o.a lekkere broodjes kan halen. We komen zeker nog een keer terug

Poets eens een keer

JP, 13-9-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen2

Chalet niet gepoetst, je mag hier wel minste € 65,00 voor betalen. Chalet vol stof en haren, vele mankementen (lampen kapot, oven stuk en diverse andere dingen die niet werkten), onder bed kleding van onbekende en 2 achtergebleven fopspenen. Receptie doet niks met klachten, alleen maar zeggen dat dit niet kan. We hebben zelf gepoetst om onze vakantie te redden. ondanks alle klachten doet management niks. Na 30 jaar diverse malen per jaar het park bezocht te hebben is het nu einde verhaal.

Jolijn en Marion animatie team

Yvonne, 24-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Heel kindvriendelijk park. Fijne en genoeg animatie voor kinderen. Genoeg uitdaging voor jonge Kids. Mooie accommodatie aan zee. En mooie luxe cube als vertek aanrader voor vakantie in eigen land. Ook met slecht weer.

Fleur, 23-8-2017
  • Onderkomen9

We komen altijd heel graag op schoneveld wij vinden het super leuk en Jolien en Marion zijn fantastische animatieleiders ik hoop echt dat Marion nog terug komt ze was top echt waar👌👍🙏💝

Marion en jolien super annematie team

Rachelle zwinkels, 23-8-2017
  • Onderkomen5

Me kids vonden geg annematieteam geweldig marion en jolien bedankt voor de gezelligheid top meiden jullie doen het perfect marion rachelle zal het vlechten ook missen hihi maar ondanks vieze toiletten en vies zwembad met veel gloor leuk gehad dames bedankt namens fam thonies en linda en rachelle janssen

Leuk annematie team marion en jolien bedankt

Thonies, 23-8-2017
  • Onderkomen5

Super team van annemattie me kids hebben er dagen meed gedanst en gebouwd zelf de papa en mama met vossenjacht en vlaggetjes roof en mee ge kaart

huisje geweldig {cub6}

jand, 20-8-2017
  • Onderkomen9

park is aan renovatie bezig met nieuwe huisjes

nooit meer

fam L., 2-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen3

wat een drama!!! douchebak zat vol met schimmel, badkamer stonk naar de urine, dode vliegen en veel stof onder de verwarmingen en de bedden, vuilnisbak vol met zwarte smurrie, tuinmeubulair was kapot. van schoonmaken hebben ze nog nooit gehoord. we zijn een uurtje gaan zwemmen maar door het vele chloor in het water was dat eigenlijk al te lang. doorgegeven bij de receptie maar of hier wat mee gedaan wordt betwijfel ik. zoveel geld weggegooid voor een weekend, ons zien ze er niet meer terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark DroomPark Schoneveld in Breskens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark DroomPark Schoneveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark DroomPark Schoneveld scoort een 7.04 uit 10 op basis van 259 reviews.