Vakantiepark
Weer vandaag2°-3°
6,4

• Onderkomen6,4
  • Activiteiten6,9

We hebben een aantal aanbieders voor DroomPark Schoneveld voor je op een rij gezet:

255 reviews over Vakantiepark DroomPark Schoneveld in het Nederlands

Park pal aan zee

Elise De Leeuw,
26-9-2018
  • Onderkomen10
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10
  • Activiteiten6

Park is in aanbouw. Wat voorheen de camping was wordt nu omgebouwd met cube woningen. Dit geeft soms wat overlast maar niet storend. En wij begrepen dat vakantiegangers die naast een "bouwput" een huisje hebben geboekt van tevoren worden geïnformeerd zodat ze evt andere plekje kunnen geven. Cubes zijn mooi. Nieuw en alles was aanwezig wat je verwacht in een cube van deze tijd. Zwembad is niet zo uitgebreid en water van het kinderbad was koud. Leuke speeltuin en horeca prima. Pal naast de zee en in de omgeving ook genoeg leuke dingen te doen. Sluis, breskens. Je verveelt je er echt niet.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• Activiteiten4
  • Onderkomen1
  • Activiteiten4

Huisje slecht onderhouden

Was ook vies terwijl je hier flink voor moet betalen

Geen beddengoed aanwezig haren in het bed en de toilet niet schoon.

Servies stond vies in de kast

Tuinmeubelen stuk

Plinten waren los en lagen los door. Het huisje

Vaatwasser werkte ook niet goed.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Gemiddeld

Amber,
21-7-2018

De ligging van het park is super. Het park ligt dichtbij het strand. Onze accomodatie zat direct achter de duinen. Hoefde alleen een trap over om op het strand te komen! Ook het centrum van Breskens is zeker met de auto en de fiets heel dichtbij. Een deel van het park ziet er mooi uit. Echter is een ander deel van het park een grote bouwval. Deze chalets (ook wel cubes genoemd) worden overigens wel gewoon online verhuurd, terwijl ze nog lang niet klaar zijn, dus let hier op. De foto’s daar van op internet zijn (nog) anders vergeleken met in het echt. Verder vind ik de faciliteiten van het park niet erg bijzonder, vrij simpel. De service van het park vind ik wel goed. Kortom: een aanrader voor een lang weekend, een midweek of een week, maar niet voor langer. Al hoewel de omgeving super is!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Suncamp Holidays

Jammer van de blaffende honden

Jannie en Cor,
18-5-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Het is een leuk park, maar wij komen er voor onze rust en wij zaten in de buurt van vaste bewoners die twee hondjes hadden die letterlijk de hele dag door aan het blaffen waren als er iemand (met of zonder honden) voorbij liepen. Dat huisje zit op een hoek bij de Strandlaan, volgens mij is het F90, F91 of F92. Bloedirritant! Daar zou het park wel iets aan kunnen doen, want ik betaal voor mijn rust en niet om de hele dag honden te horen. Dan ga ik wel naar een hondenasiel.

Gereisd met partner in mei 2018

Jammer

Jacqueline Nelisse,
30-1-2018
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

Dat het zwembad om de haverklap kapot is en verouderd is ontzettend jammer. Vooral als je hier met kleine kinderen wil gaan zwemmen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

een aanrader zowel mobilhome als kampeerplaats

alexander,
25-1-2018
  • Activiteiten7

deur blokkeerde bij buitengaan sauna dan maar in onderbroek via de nooduitgang ; anders alles prima in orde

Gereisd met partner in september 2016

Leuk park

Frederik,
23-11-2017
  • Activiteiten5

Het is een leuk park, ze zijn aan het switchen van camping naar chaletpark wat we konden zien aan de vervallen campeerplaatsen. De plaats pal onder aan de duinen is super, op het park is een restaurant en een (wat suffe) bowlingbaan en een supermarkt waar je s'morgens o.a lekkere broodjes kan halen. We komen zeker nog een keer terug

Gereisd met partner in september 2017

Poets eens een keer

JP,
13-9-2017
  • Onderkomen2
  • Onderkomen2
  • Activiteiten5

Chalet niet gepoetst, je mag hier wel minste € 65,00 voor betalen. Chalet vol stof en haren, vele mankementen (lampen kapot, oven stuk en diverse andere dingen die niet werkten), onder bed kleding van onbekende en 2 achtergebleven fopspenen. Receptie doet niks met klachten, alleen maar zeggen dat dit niet kan. We hebben zelf gepoetst om onze vakantie te redden. ondanks alle klachten doet management niks. Na 30 jaar diverse malen per jaar het park bezocht te hebben is het nu einde verhaal.

Gereisd met partner in augustus 2017

Jolijn en Marion animatie team

Yvonne,
24-8-2017
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Heel kindvriendelijk park. Fijne en genoeg animatie voor kinderen. Genoeg uitdaging voor jonge Kids. Mooie accommodatie aan zee. En mooie luxe cube als vertek aanrader voor vakantie in eigen land. Ook met slecht weer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fleur,
23-8-2017
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

We komen altijd heel graag op schoneveld wij vinden het super leuk en Jolien en Marion zijn fantastische animatieleiders ik hoop echt dat Marion nog terug komt ze was top echt waar👌👍🙏💝

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark DroomPark Schoneveld in Breskens, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark DroomPark Schoneveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.