Tijdelijk €25 aanbetaling

De Passant

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast De Passant voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 53 reviews

8.7FantastischScore uit 53 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

53 Reviews over De Passant

• 10Nancy Vancraywinkel16-08-2022

Een aanrader!

We zijn net terug van vier dagen. Een super verblijf, prachtige uitbaters. Het ontbijt was uitgebreid en zeer lekker. Nette en sfeervolle Kamer. Wat voor ons een pluspunt is is dat je fietsen veilig staan. Wij gaan zeker terug!

• 6Stefan Hectors16-08-2022

Beveel ik niet aan

Kamers redelijk, erg gehorig en badkamer te klein. Airco werkt niet goed. Ontbijt is top. Tuin is slecht onderhouden en achterstallig onderhoud.

• 10Antoine van der Cammen31-07-2022

De Passant is echt geweldig

Overnachten bij B&B De Passant is echt geweldig. Goed uitgeruste kamer met badkamer. Ondanks dat we de kleinste kamer hadden was alles tip top in orde. Goede bedden, genoeg plaats om koffertje op te bergen en een nette badkamer met fijne douch. Koffie een thee mogelijkheid en klein koelkasten op kamers. Belangrijkste: alles is zeer goed schoon. Het ontbijt smorgens is alles vers en uitgebreid. Het ontbreekt je aan niets. Het was voor ons de eerst keer dat we bij een B&B zijn geweest en het heeft ons positief gestemd mede door de gastvrouw en gastheer en hun B&B.

Eigenaar, 03-08-2022

Hartelijk dank voor jullie mooie review. Wij vonden het ook heel leuk en gezellig dat jullie in onze B&B waren. Gasten zoals jullie zijn geweldig, en daar doen wij het voor ! Wij hopen dat jullie nog een leuke dag in Knokke hebben gehad. Hopelijk tot weer eens.......altijd welkom!

• 10philomene10-07-2018

fantastisch

29-06 /02-07-2018 geweest fijne kamer , goede bedden , schone badkamer ! aardige mensen !

• 9Cools22-07-2017

Heerlijk

Heel vriendelijke gastvrouw en gastheer, goede ontvangst, gezellige kamer, goeie badkamer met ventilatie dus geen aandampende spiegel. Alles héél netjes en verzorgd. Een super ontbijt veel keuze. Mooie tuin en goeie fietsenstalling. Zijn hier geweest in 2016, Juli 2017 en gaan zeker terug in 2018. Een echte aanrader.

• 10Caroline en Jan27-06-2017

Super

Wij zijn heel blij over onze overnachting. Alles was top. Ontvangst, kamer tip top, ontbjt was super, de babbel bij het ontbijt. Doe zo verder, wij komen zeker terug.

eigenaar, 08-07-2017

Dank u wel. Wij vonden het ook leuk u bij ons te gast te hebben.

• 9Johnny & Corina Van Thillo07-02-2017

heel aangenaam verblijf, mooi uitgerust en proper

vriendelijke gastheer en gastvrouw ; dichtbij het centrum van de stad maar toch een rustige straat ; een uitgebreid en lekker ontbijt ; op het culinaire gebied in het centrum kunt u verschillende restaurants en eetcafés met heerlijke menu's (onze favoriet was ”Spuiplein 41”) vinden ; de zee en omgeving is onvoorstelbaar mooi, iedereen kan zelf ontdekken.

eigenaar, 08-07-2017

Dank u wel. Wij vonden het ook leuk u bij ons te gast te hebben.

• 9Freya & katrijn08-09-2016

Voor herhaling vatbaar

Ontbijt is zeer lekker en wordt genoeg aangevuld. De douche is direct op temperatuur! :) De gastheer en gastvrouw zijn super vriendelijk! Ook is de honestybar een goed idee. Het hele gebouw is super proper en wordt elke dag gekuist! Minpuntjes: geen vliegenraam waardoor muggen, warm, gehorig, geen tuin waar je even op het gemak kan gaan zitten, Blokje omwandelen

• 7Karin08-08-2016

De laatste keer

Nieuwe eigenaars kwaliteit en vriendelijkheid achteruit

• 8Irene25-07-2016

Knusse en schone B&B met prima service

Goed: de ontbijtruimte is overzichtelijk en licht ingericht en ligt vlak naast de entree, maar dat is helemaal niet storend. Het ontbijt is uitstekend met voldoende keus. Iets minder goed: de kamers zijn (nog niet) voorzien van horren en airconditioning en aan de voorzijde kan je verblijf als iets te luidruchtig ervaren worden vanwege het verkeer. Dit B&B is regelmatig volgeboekt wat aangeeft dat het er prima vertoeven is. De boulevard en de vele restaurantjes zitten op loop afstand. Het is wel wat gehorig en daardoor denk ik dat het minder geschikt voor kinderen is.

Bed & Breakfast De Passant info

Het complex