9,8

23 reviews over Camping Minicamping Zonnehoek in het Nederlands

Fijne kampeervakantie

Els,
2-9-2018

Schitterend verblijf op de boerderij-camping Zonnehoek. Stacaravan was net zoals op foto's. Alles aanwezig wat je nodig had, inclusief wat sfeerverlichting. Voor de kids is er entertainment genoeg, daar zorgt Peter wel voor. Alles was heel schoon en een klein euvel werd zo verholpen.... Zeeland is ook heel divers: prachtige stranden, leuke stadjes, heel groen, perfect om te gaan fietsen.... We zouden zo weer terug gaan!

Veel te snel voorbij!

Marieke,
27-8-2018

Mijn zoon en ik hebben een fantastische week gehad op camping Zonnehoek! Het chalet nummer 19 was schoon en ligt op het gezellige kleine veld. Leuke buren en een goede sfeer! De omliggende dorpen en het strand zijn goed bereikbaar met de fiets. Op de camping kun je heerlijk ontspannen, maar ook genieten van gezellige activiteiten. Mijn zoon vond het heerlijk om elke dag ' de diertjes te doen' en we hebben genoten van het aardappels rooien, de verse eieren, de bingo met gezellige avond en het grasmaaien met Peter! Jammer dat we na een week weer naar huis moesten gaan. Gelukkig hebben we de foto's nog! Echt een aanrader!

Geweldig!

Maritha,
24-8-2018

Gezellige camping met ruime plekken. Tijdens ons verblijf zijn er regelmatig leuke en gezellige activiteiten georganiseerd voor jong en oud, bijvoorbeeld; friet eten, bingo, aardappelen van het land halen, paardrijden, barbeque, waterspelletjes en een gezellig avond bij de vuurkorf. Ook de eigenaar Peter is erg enthousiast. Deze camping is zeker een aanrader!!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

GEWELDIGE VAKANTIE!!

Fam.van Dijk,
24-8-2018

GEWELDIGE camping!! Ruime staanplaatsen, schoon en mooi sanitair, overdekte plaats om af te wassen, extra koelkast (voor wanneer je jarig bent op de camping en er wat extra's gekocht moet worden), wasmachine/droger enz. Er wordt van alles georganiseerd zoals een bingo avond, frietavond, gezellige avond met vuurkorven, bbq, aardappels uit halen en dit jaar voor ons nieuw: een super waterglijbaan! Het animatieteam was super;)! Ook het zelf bouwen van de hutten wordt super gewaardeerd! Kortom wij hebben weer superweken gehad!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastisch!

Fam. Piek,
22-8-2018

Voor het 2e jaar wederom genoten op camping zonnehoek!

We verbleven in een stacaravan, deze is voorzien van alle benodigdheden , en groot genoeg voor 4 personen. Onze kinderen hebben genoten! Elke dag dieren voeren, eieren uithalen, evt ritje op de tractor, vossenjacht, timmeren in het timmerbosje, rijden op de skelters en tractors. Kortom genoeg te doen op de camping en in de buurt! We komen graag nog een keer terug!!

Genoten!

Van den Top,
22-8-2018

Mooie ruime camping met speelgelegenheid voor kinderen van skelters tot huttenbouwplaats. Onze kinderen van 2 en 8 hebben zich uitstekend vermaakt. Er worden leuke activiteiten georganiseerd zoals pony rijden, met de boer mee naar het land, waterspelletjes middag. Het sanitair ziet er netjes uit. Zo ook de overdekte afwasruimte. Bij wat minder weer is er ook de recreatieruimte.

Wij hebben een geslaagde vakantie gehad!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Super camping.

Willem,
19-8-2018

Gezellige ruime camping met veel speel mogelijkheden voor de kinderen. Regelmatig worden er activiteiten georganiseerd, zoals bv een bbq, vossenjacht. Ook met boer Peter het land op is altijd een mogelijkheid. Sanitair is netjes verzorgd. Dit geldt ook voor de afwasruimte met daarin tevens een wasmachine en droger. Overdekte fietsenstalling met mogelijkheid voor het opladen van de accu.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Gegarandeerd genieten!

Fam.Lamers,
13-8-2018

Drie jaar op rij hier geweest. Een heerlijke camping. Alles is goed voor elkaar, netjes en verzorgd en boer Peter staat altijd voor je klaar. De kinderen vermaken zich uitstekend en er wordt regelmatig iets georganiseerd. De leukste camping van Zeeland!

Absolute aanrader!

Fam. van Antwerpen-van Gils,
11-8-2018

We hebben een week verbleven in stacaravan nr. 19, die er heel netje uitziet en van alle gemakken is voorzien. Het is een heerlijk rustige camping met van alles te doen voor de kinderen. Een groot grasveld met speeltoestellen, overal fietsjes en skelters waar de kinderen gebruik van mogen maken. Er ging geen dag voorbij of de kinderen moesten toch even geknuffeld hebben met de kleine poesjes. Daarnaast werden er ook allerlei leuke dingen georganiseerd. Zo konden de kinderen een rondje paardrijden op de camping en op een warme dag waren er waterspelletjes met als hoogtepunt de waterglijbaan met groene zeep. De gasten van de camping konden op een avond ook met de trekker mee gaan kijken op het land om aardappels en uien te gaan oogsten. De dag erna werd er friet gebakken voor de campinggasten. Peter heeft het goed voor elkaar! Als we nog eens op vakantie gaan naar Zeeland is het zeker een optie om nog eens naar terug te gaan.

Nicole & Tess,
4-8-2018

Kamperen op één van de mooiste plekken op Walcheren, wakker worden met verse eitjes welke de kinderen zelf met de boer mogen rapen, prachtig uitzicht en goede sfeer. Ruim opgezet, schone douche en was gelegenheid, gezamenlijke keuken voorzien van wasmachine, ijskast, vriezer en droger, recreatie ruimte met -snelle WIFI verbinding- en fietsen schuur. De extra - door de boer georganiseerde - activiteiten zijn leerzaam, leuk en vooral heel erg gezellig. Zo hebben we mogen genieten van de BBQ, borrel met kampvuur, trekker rijden en daarbij de akkers bezocht, mochten de kids een rit bijwonen op de combine en hebben paard gereden. in één woord het was GEWELDIG!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Zonnehoek in Biggekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Zonnehoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.