Camping Minicamping Zonnehoek

25 reviews over Camping Minicamping Zonnehoek

• 2019
    10Wolffensperger16-09-2019

Relaxed

Rustige, nette boerderijcamping. Leuke eigenaar met aandacht voor zijn gasten. Prima sanitair, bergruimte voor fietsen en ontspanningshok met tv. Op fietsafstand van sfeervol Zoutelande, de zee en steden als Vlissingen en Middelburg.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Petra Van den adel14-05-2019

Super....

Ik kom hier al een paar jaar met mijn dochter.. Mijn dochter heeft een beperking en ze kan hier zo haar eigen gang gaan. Wij voelen ons hier thuis. Alles is hier perfect. De camping het sanitair en boven al is er genoeg voor de kinderen. 🤗

• 2018
    10Els02-09-2018

Fijne kampeervakantie

Schitterend verblijf op de boerderij-camping Zonnehoek. Stacaravan was net zoals op foto's. Alles aanwezig wat je nodig had, inclusief wat sfeerverlichting. Voor de kids is er entertainment genoeg, daar zorgt Peter wel voor. Alles was heel schoon en een klein euvel werd zo verholpen.... Zeeland is ook heel divers: prachtige stranden, leuke stadjes, heel groen, perfect om te gaan fietsen.... We zouden zo weer terug gaan!

• 10Marieke27-08-2018

Veel te snel voorbij!

Mijn zoon en ik hebben een fantastische week gehad op camping Zonnehoek! Het chalet nummer 19 was schoon en ligt op het gezellige kleine veld. Leuke buren en een goede sfeer! De omliggende dorpen en het strand zijn goed bereikbaar met de fiets. Op de camping kun je heerlijk ontspannen, maar ook genieten van gezellige activiteiten. Mijn zoon vond het heerlijk om elke dag ' de diertjes te doen' en we hebben genoten van het aardappels rooien, de verse eieren, de bingo met gezellige avond en het grasmaaien met Peter! Jammer dat we na een week weer naar huis moesten gaan. Gelukkig hebben we de foto's nog! Echt een aanrader!

• 10Maritha24-08-2018

Geweldig!

Gezellige camping met ruime plekken. Tijdens ons verblijf zijn er regelmatig leuke en gezellige activiteiten georganiseerd voor jong en oud, bijvoorbeeld; friet eten, bingo, aardappelen van het land halen, paardrijden, barbeque, waterspelletjes en een gezellig avond bij de vuurkorf. Ook de eigenaar Peter is erg enthousiast. Deze camping is zeker een aanrader!!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 10Fam.van Dijk24-08-2018

GEWELDIGE VAKANTIE!!

GEWELDIGE camping!! Ruime staanplaatsen, schoon en mooi sanitair, overdekte plaats om af te wassen, extra koelkast (voor wanneer je jarig bent op de camping en er wat extra's gekocht moet worden), wasmachine/droger enz. Er wordt van alles georganiseerd zoals een bingo avond, frietavond, gezellige avond met vuurkorven, bbq, aardappels uit halen en dit jaar voor ons nieuw: een super waterglijbaan! Het animatieteam was super;)! Ook het zelf bouwen van de hutten wordt super gewaardeerd! Kortom wij hebben weer superweken gehad!

• 10Fam. Piek22-08-2018

Fantastisch!

Voor het 2e jaar wederom genoten op camping zonnehoek! We verbleven in een stacaravan, deze is voorzien van alle benodigdheden , en groot genoeg voor 4 personen. Onze kinderen hebben genoten! Elke dag dieren voeren, eieren uithalen, evt ritje op de tractor, vossenjacht, timmeren in het timmerbosje, rijden op de skelters en tractors. Kortom genoeg te doen op de camping en in de buurt! We komen graag nog een keer terug!!

• 10Van den Top22-08-2018

Genoten!

Mooie ruime camping met speelgelegenheid voor kinderen van skelters tot huttenbouwplaats. Onze kinderen van 2 en 8 hebben zich uitstekend vermaakt. Er worden leuke activiteiten georganiseerd zoals pony rijden, met de boer mee naar het land, waterspelletjes middag. Het sanitair ziet er netjes uit. Zo ook de overdekte afwasruimte. Bij wat minder weer is er ook de recreatieruimte.
    Wij hebben een geslaagde vakantie gehad!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Willem19-08-2018

Super camping.

Gezellige ruime camping met veel speel mogelijkheden voor de kinderen. Regelmatig worden er activiteiten georganiseerd, zoals bv een bbq, vossenjacht. Ook met boer Peter het land op is altijd een mogelijkheid. Sanitair is netjes verzorgd. Dit geldt ook voor de afwasruimte met daarin tevens een wasmachine en droger. Overdekte fietsenstalling met mogelijkheid voor het opladen van de accu.

• 10Fam.Lamers13-08-2018

Gegarandeerd genieten!

Drie jaar op rij hier geweest. Een heerlijke camping. Alles is goed voor elkaar, netjes en verzorgd en boer Peter staat altijd voor je klaar. De kinderen vermaken zich uitstekend en er wordt regelmatig iets georganiseerd. De leukste camping van Zeeland!

0 tips over Camping Minicamping Zonnehoek

0 vragen over Camping Minicamping Zonnehoek