Camping Minicamping Het Berghof

36 reviews over Camping Minicamping Het Berghof in het Nederlands

Woorden schieten te kort

Wim van der Lee
18-9-2018

Wat blijft dit een camping waar je steeds naar toe terug wilt. Schitterend mooie plekken. Veel vrijheid, schoon en gezellig. Ook de kinderen willen nu al weer terug naar de kust, de Zeeuwse kust. Dank jullie wel voor een schitterende vakantie die we hadden, we komen zeker weer terug.

Fantastische aanrader

VAN. GASTEL
15-9-2018

Gewoon een super plek. Rustig, proper, vriendelijk, ....

Review spreekt voor zich

H.D. Machielse
14-9-2018

Bløf steekt terecht de loftrompet op de Zeeuwse Kust en Zoutelande, maar had dat evengoed op Camping Het Berghof in Biggekerke kunnen doen.

Niets van alles uit onderstaande reviews doet de waarheid geweld aan.

Wanneer (klein)kinderen bij het stopzetten van de caravancombinatie al als een bliksemschicht naar het speelgazon of de -hal rennen om zich daar met het ruim aanwezige speelmateriaal te vermaken, dan hebben (o)ma en (o)pa het beslist ook op deze ruime en schitterend groene camping naar de zin.

SUPER!!

Jenny Leushuis
1-9-2018

Zijn net terug van een kleine week gekampeerd te hebben op camping Het Berghof. Wat een fantastische camping, grote plaatsen, super schoon en goed sanitair, lieve eigenaren, fijn kleinschalig met veel privacy. Kan het iedereen aanraden, het was TOP!

nog meer dan goed.

b scheelings
30-8-2018

alles is nog meer dan goed het is er uitstekend nog nooit zo mooie minicamping gezien.

Prachtig!

Nagtzaam
13-8-2018

Prachtige minicamping! Alles keurig verzorgd en schoon. Genoeg te doen voor de kinderen. Fietsen kunnen fijn binnen staan. En wat een ruime plaatsen, helemaal fantastisch!! De omgeving is prachtig om te wandelen en te fietsen, we komen graag terug!!

Maria robins
10-8-2018

Dit is een camping voor iedereen een aanrader kan geen minpunten bedenken

Fantastisch!!

Rianne Nieuwkoop
8-8-2018

Het Berghof is rustige camping met prachtige, ruime plaatsen. De eigenaren zijn heel vriendelijk en zorgen ervoor dat de camping er picobello uitziet! Het sanitair is echt super netjes verzorgd! Kortom: wij hebben met veel plezier op deze camping gestaan!

Alleen maar lof voor camping Berghof

Ineke van den Heuvel
6-8-2018

Camping Berghof is in alle opzichten geweldig. De staanplaatsen bieden heel veel prive. Het sanitair is heel goed verzorgd. De ligging goed. Leuke plaatsen in de directe omgeving bv Zoutelande en Middelburg en prima om te fietsen. Ook leuk was de georganiseerde bunkerroute. Kortom alleen maar lof.

Annemarie van der Staak
5-8-2018

Heel netjes en schoon! Super om te spelen voor de kinderen van 10 en 11. Dicht bij het strand. Vriendelijke eigenaren, leuke activiteiten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Het Berghof in Biggekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Het Berghof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.