Géén boekingskosten

Meer camping info

55 Reviews over Minicamping Het Berghof

• 10Willem en Annemarie van Vliet30-10-2021

Geweldig!!

Onze eerste Camper toer van één week afgesloten op deze camping. Super vriendelijke en gastvrije ontvangst. Mooie, nette, schone sanitaire voorzieningen en de prijs is al helemaal om blij van te worden! Alle plekken ruim genoeg en keurig onderhouden. Ook aan je e-bike is gedacht, die kun je stallen in de grote schuur en daar ook opladen. Wij gaan hier zeker nog eens terug. Wat top dat een camping met deze complete service nog bestaat. Echt een dikke 10 wat ons betreft!

• 10Fam. Papen29-08-2021

Fantastisch!

Ruime kampeerplaatsen er tussen heggen, waardoor je voldoende privacy hebt. Een speelloods met skelters, trampoline, tafel voetbal en nog meer. Sanitair heel schoon. De kinderen mochten een ritje maken op de pony en mee op de tractor. Eigenaren vriendelijk en behulpzaam!

• 9Linda10-08-2021

Zeer ruime plaatsen. Uitstekend sanitair, goed schoongehouden, aparte schuur voor stalling elektrische fietsen en grote schuur voor tafeltennis etc. Ondanks slecht weer toch goede week gehad. Komen graag nog eens terug.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Fred Kuipers26-07-2021

Grandioos

Een bijzonder vriendelijk ontvangst van de eigenaresse. Onze plek voor de camper was bijzonder, gedeeltelijk verhard en netjes onderhouden grasveld op de plek. 10a stroom, waterkraan op de plek en afvoer voor keukenwater en cai aansluiting maakte alles bijzonder compleet. Het sanitair was een positieve ervaring. Douches, toiletten en afwasplaats waren bijzonder schoon. Menig professionele camping kan hier een voorbeeld aan nemen. Oja, ook nog een overdekte fietsenstalling met meerdere oplaadpunten. Chapeau!!

• 9Agnes11-04-2021

In een woord: genoten!

Enorme ruime plek met eigen waterkraan. Overdekt afwassen. Gratis douchen. Keurig sanitair.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10SvdH01-02-2021

Een heerlijk weekend!

Een prachtig chalet, welke eruit ziet en onderhouden is alsof ik de eerste huurder was! Schoon, netjes en van alle gemakken voorzien. Zeer vriendelijke flexibele eigenaren. Leuk welkomst pakketje bij aankomst waardoor je direct een lekker bakje koffie kunt drinken, in het winterse zonnetje, onder de overkapping voor het chalet, in lekker zittende tuinstoelen. Op loopafstand van het strand. Van de achterliggende weg totaal geen overlast. En dit allemaal voor een zeer betaalbare prijs. Kortom: een dikke dikke aanrader!

• 9Paul en Bianca08-11-2020

In één woord, fantastisch!!!

Alles wat je maar nodig denkt te hebben is hier. Superaardige eigenaren, heerlijk fris en schoon sanitair, goede WiFi, mooie ruime plekken en boven alles een gemoedelijke sfeer. Een kwartiertje lopen en je staat op het strand, in een mum van tijd ben je in Vlissingen en Middelburg en prachtige fietsroutes in de omgeving. De eerste keer waren we hier in mei, dit keer in november. Zó fijn dat we in de winter terecht konden!

• 10Leo en Ria Hamelink15-09-2020

Top minicamping

Hier al meerdere keren gestaan. En iedere keer dachten we een TOP minicamping. Zo’n schoon sanitair met muziekje hebben we nog niet veel vaker gezien. Het hele terrein ziet er top uit. Hele vriendelijke en hard werkende mensen, die betrokken zijn bij hun werk. Wij kunnen niet anders dan een 10 geven.

• 10M Robins14-08-2020

Zeer mooie camping vriendelijke en gastvrije beheerders ook in deze coronatijd alles perfect geregeld geweldige staanplaatsen en super schoon sanitair zeer kindvriendelijk toegankelijk voor alle leeftijden

• 10Annemiek Kleinhuis29-07-2020

Topcombinatie van ruimte, rust én kindervermaak

Weer volop genoten op het Berghof van de mega ruime plaats, de perfect geregelde hygiëne maatregelen, de grote fietsen-stalling-schuur, de korte fietstocht naar het strand en de rust, terwijl er voor de kids volop te doen is op de binnen- en buiten trampo, het voetbalveld, de vele skelters, enz. De airhockey tafel die in de speelschuur stond bleek de absolute favoriet!

Camping Minicamping Het Berghof info

Camping-informatie