Géén boekingskosten

Meer camping info

59 Reviews over Minicamping Het Berghof

• 10van den Belt30-07-2022

Absoluut een aanrader!

Wat een heerlijke camping! Wij hadden plek 19, enorm ruim! Super goed bedacht om er een stuk kunstgras in te leggen. Hierdoor waren tijdens het opruimen onze matten in de voortent nog helemaal schoon! Een paradijs qua skelters, trampolines, tv-hok, speelschuur voor de kids. Vooraan de camping ligt een voetbalveldje met doeltjes (ook voor basketbal). Er werden ook activiteiten voor de kinderen aangeboden. Ze mochten de pony's borstelen en een ritje maken en er was bingo voor de kinderen. Een rustige camping, je hoort de weg wel die ernaast ligt, maar dat was voor ons geen probleem, zeker niet storend. Het sanitair was schoon. Bij aankomst was de eigenaar zo vriendelijk om onze caravan met de trekker op de plek te rijden. Hele aardige mensen die in zijn voor een praatje, maar niet te. De ligging is erg goed, je bent overal dichtbij. Strand van Zoutelande was onze favoriet. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 10Theo Nagtzaam13-07-2022

Super kampeerplaats

Allereerst een hele gastvrije ontvangst van de eigenaren, verder een hele fijne plek om te staan. Heel goed onderhouden en top sanitair. Gemoedelijke camping en camperplaats. We zijn hier nu voor de derde keer en komen zeker weer terug.

• 10frits aalders13-06-2022

super

Wij komen er nu 6 jaar en elke keer is het voor ons het thuis komen gevoel . Het is hier geweldig mooie plaatsen ontzettend schoon en net sanitair . Zeer goed fietstalling met oplaadpunten voor de fiets . Overdekt de afwas doen een speelparadijs voor de kinderen ,skelters trampoline etc etc. Dicht bij zoutelande middelburg vlissingen eigenlijk overal dichtbij. En ook heel belangrijk super beheerders puik .

Frits

• 10Willem en Annemarie van Vliet30-10-2021

Geweldig!!

Onze eerste Camper toer van één week afgesloten op deze camping. Super vriendelijke en gastvrije ontvangst. Mooie, nette, schone sanitaire voorzieningen en de prijs is al helemaal om blij van te worden! Alle plekken ruim genoeg en keurig onderhouden. Ook aan je e-bike is gedacht, die kun je stallen in de grote schuur en daar ook opladen. Wij gaan hier zeker nog eens terug. Wat top dat een camping met deze complete service nog bestaat. Echt een dikke 10 wat ons betreft!

• 10Fam. Papen29-08-2021

Fantastisch!

Ruime kampeerplaatsen er tussen heggen, waardoor je voldoende privacy hebt. Een speelloods met skelters, trampoline, tafel voetbal en nog meer. Sanitair heel schoon. De kinderen mochten een ritje maken op de pony en mee op de tractor. Eigenaren vriendelijk en behulpzaam!

• 10Fred Kuipers26-07-2021

Grandioos

Een bijzonder vriendelijk ontvangst van de eigenaresse. Onze plek voor de camper was bijzonder, gedeeltelijk verhard en netjes onderhouden grasveld op de plek. 10a stroom, waterkraan op de plek en afvoer voor keukenwater en cai aansluiting maakte alles bijzonder compleet. Het sanitair was een positieve ervaring. Douches, toiletten en afwasplaats waren bijzonder schoon. Menig professionele camping kan hier een voorbeeld aan nemen. Oja, ook nog een overdekte fietsenstalling met meerdere oplaadpunten. Chapeau!!

• 9Linda05-07-2021

Zeer ruime plaatsen. Uitstekend sanitair, goed schoongehouden, aparte schuur voor stalling elektrische fietsen en grote schuur voor tafeltennis etc.

Ondanks slecht weer toch goede week gehad. Komen graag nog eens terug.

• 9Agnes11-04-2021

In een woord: genoten!

Enorme ruime plek met eigen waterkraan. Overdekt afwassen. Gratis douchen. Keurig sanitair.

• 10SvdH01-02-2021

Een heerlijk weekend!

Een prachtig chalet, welke eruit ziet en onderhouden is alsof ik de eerste huurder was! Schoon, netjes en van alle gemakken voorzien. Zeer vriendelijke flexibele eigenaren. Leuk welkomst pakketje bij aankomst waardoor je direct een lekker bakje koffie kunt drinken, in het winterse zonnetje, onder de overkapping voor het chalet, in lekker zittende tuinstoelen. Op loopafstand van het strand. Van de achterliggende weg totaal geen overlast. En dit allemaal voor een zeer betaalbare prijs. Kortom: een dikke dikke aanrader!

• 9Paul en Bianca08-11-2020

In één woord, fantastisch!!!

Alles wat je maar nodig denkt te hebben is hier. Superaardige eigenaren, heerlijk fris en schoon sanitair, goede WiFi, mooie ruime plekken en boven alles een gemoedelijke sfeer. Een kwartiertje lopen en je staat op het strand, in een mum van tijd ben je in Vlissingen en Middelburg en prachtige fietsroutes in de omgeving. De eerste keer waren we hier in mei, dit keer in november. Zó fijn dat we in de winter terecht konden!

Camping Minicamping Het Berghof info

Camping-informatie