Camping Minicamping De Hofwei

Meer camping info

158 reviews over Camping Minicamping De Hofwei

• 10Karin Meesters27-09-2020

Doen!

Ruime plekken en sanitair is echt geweldig. Overdekte fietsenstalling in schuur. Daar ook diverse verse produkten te koop. Eigengemaakte jam, pastasaus, tomaatjes, stoofpeertjes en courgettes. Allemaal voor een prikkie. Echt een topcamping!

Gereisd met partner in september 2020

• 9Marijke en Ad23-09-2020

De Hofwei, in één woord: TOP!

Hartelijke ontvangst, prima sanitaire voorzieningen (dit jaar zelfs uitgebreid met een fijne buitendouche en 2 mooie toiletten en douches) een compliment voor de goed doordachte covid-19 maatregelen is zeker op zijn plaats. Grote kampeerplekken en fijne sfeer op de camping. We komen heel graag volgend jaar weer terug!

Gereisd met partner in september 2020

• 10Bob den Boer18-09-2020

Het blijft “ thuis “ komen !!

Het jaar 2020 is een ander jaar. Pas voor de tweede keer dit jaar op de Hofwei ( vorig jaar 7 keer geweest) ivm alle regels. Henk en Helene hebben ondertussen niet stil gezeten. Er staat een schitterende vakantiewoning met daarbij extra ( zeer luxe ) sanitair voor de camping! De camping ligt er super bij en we genieten van de blije gastvrouw. Echt super genoten van deze bonusweek, TOP weer gehad ! Ik zeg tot volgend jaar .....

Alleen gereisd in september 2020

• 10Anja12-09-2020

Echte aanrader!

Super mini camping met ruime plaatsen en goede sanitaire voorzieningen, zelfs een heerlijke buitendouche! Ook voor kinderen een leuke speeltuin en lekker de ruimte om te spelen.

• 10Nico31-08-2020

Fantastisch!!!

Een geweldige camping. Schoon sanitair. Mooi veld met zeer goede drainage. Na een heftige regenbui geen plassen of natte voeten Bovendien zeer aardige campingeigenaren!! Ook voor de kinderen was het genieten! We hebben een top vakantie achter de rug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9Huibert Hamelink24-08-2020

Deze camping doet wat ze beloofd

We hebben nu 2 keer op de Hofwei gestaan. Het is ons heel goed bevallen. Deze camping heeft veel pluspunten waardoor ik echt heb kunnen genieten zoals: goed verzorgd, perfect grasveld voor kinderen om te spelen, een voetbalveld, sanitair is uitstekend, goede douchestraal en het was altijd schoon. Ideale camping waar de kinderen vanzelf met elkaar spelen. Genoeg reden om terug te gaan. Een aanrader voor hen die niet naar een massale camping moeten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10Kim de R23-08-2020

Heerlijke vakantie in vakantiewoning

Sinds dit jaar heeft de Hofwei een vakantiewoning. Wij waren hier met mijn partner en vrienden een weekje heen. Heerlijk genoten. Woning was zeer schoon en ruimtelijk ingericht. De douchestraal was nog beter dan bij ons thuis en alle ramen waren voorzien van horren. Heeerlijk! De tuin is heel groen afgeschermd van de camping, dus je kunt het campinleven opzoeken of lekker tot rust komen. Heerlijk plekje met fruitbomen, warme buitendouche en fijne beheerders. Oprecht een aanrader.

• 10Dick Verbeek20-08-2020

Fenomenaal om hier te verblijven.

Rust en ruimte is op deze camping in overvloed aanwezig. De corona regels worden goed in acht genomen. De uitbreiding van het sanitair draagt alleen maar bij aan het gemak op de camping.

Alleen gereisd in augustus 2020

• 10e Zwijnenburg14-08-2020

Uitstekend

Een goed onderhouden kleinschalige camping, met schoon sanitair en goede covid19 regels. Na 19 jaar weer terug geweest en de gastvrouw blijft even hartelijk.

• 10Gré en Johan Knegt13-08-2020

Geweldig

Wat een mooie camping met super sanitair, grote plekken, een mooie grasmat, en niet te vergeten een vriendelijke gastvrouw. Een mooie stek!

Gereisd met partner in juni 2020

Camping Minicamping De Hofwei info