Camping Minicamping De Hofwei

CampingWeer vandaag13°8°
Camping Minicamping De Hofwei
9,3

32 reviews over Camping Minicamping De Hofwei in het Nederlands

Leuke, gastvrije camping met prima sanitair

C. van der Velden, 26-4-2018

Een bijzonder leuke camping met grote plaatsen, zeer gastvrije eigenaren en prima sanitair. In september krijg je, gratis, vlonders om in én voor de tent te leggen.

Heerlijke vakantie gehad.

Marja Visser, 12-1-2018

Voor ons is het belangrijk dat wij ons thuis voelen op een camping. Dat is hier zeker het geval. Door een persoonlijk, hartelijk en warm welkom. En omdat het een heerlijke camping is op een mooie locatie. Prachtig sanitair wat elke dag schoon wordt gemaakt.

Op de fiets waren wij zo aan het strand. Wij hebben genoten van de mooie omgeving.

Een echte aanrader!

heel fjne vakantie ondanks een heel natte maand

fam Turner, 29-9-2017

Een fijne camping waar je gastvrij wordt ontvangen door de fam. de Korte

Alle moeite wordt gedaan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, met schoon sanitaire en fijne ruime plaatsen.

De gehele sfeer is erg prettig. Fietsen kun je binnen in de schuur plaatsen.

De camping ligt heerlijk centraal als je naar het strand wilt, maar ook plaatsen als Middelburg , Vlissingen, Veere zijn op korte fiets afstand.

Wij gaan zeker volgend jaar terug.

Prachtige, sfeervolle camping

Arjan en Johanneke Tromp, 19-9-2017

Je voelt je al direct thuis in de ontspannen kampeer-sfeer. Kinderen kunnen zich uitstekend vermaken met elkaar op het voetbalveld, in het speeltuintje of in de schuur met boeken, strips, voetbaltafel en pingpongtafel. Tijdens ons verblijf van twee weken zijn er meerdere activiteiten geweest die de gasten uit eigen initiatief organiseerden; pannenkoekenfeest en een sport-ochtend voor kinderen.

De gastheer en gastvrouw zijn erg sympathiek en hebben op een ontspannen manier de camping perfect op orde.

Het veld is top, zelfs bij flinke buien is het veld snel weer droog. Het sanitair is ook heel goed, alles doet het en wordt meerdere keren per dag schoon gemaakt. Er zijn altijd puntjes die verder verbeterd kunnen worden, je merkt dat de eigenaren daar actief mee bezig zijn.

We komen hier graag nog eens terug!

Meer dan fantastisch

Martin en Willy van der Maale, 7-9-2017

Het is als een warm welkom. Gezellig,heel mooi , super schoon, en zeer vriendelijke mensen , voor jong en oud een TOP camping.

Super service

Paula van der Hulst, 21-8-2017

Super gastvrij ontvangen! Door omstandigheden boekte ik kort van te voren en kwam ik pas laat op een camping aan. Dit was geen probleem! Hartelijk dank voor het fijne verblijf!

Fantastisch en leuk voor de kids.

Fam Stolk, 21-8-2017

Wat er staat is goed, maar mag in de toekomst worden uitgebreid. Elke dag is alles mooi schoon.

Zeer gastvrij en heerlijk rustig

Rudy en Geesje, 16-8-2017

Goed: Sanitair, grootte van de staanplaatsen, wijdse uitzicht, nabij strand en leuke dorpjes (en Middelburg).

Vriendelijke gastvrouw/gastheer. Fietsen kunnen onderdak. Kinderen kunnen zich in een grote schuur vermaken met spelletjes en lezen.

Een leuke bibliotheek voor volwassenen aanwezig.

Wij hebben erg genoten van de rust en de rustige gasten op de camping.

Er zijn speciale camperplaatsen waar we met onze camper gebruik van hebben gemaakt.

Voor herhaling vatbaar.

Erg gastvrije, verzorgde camping.

Gerry en Marian, 25-7-2017

Wij hebben een heerlijke week gehad op camping Hofwei.Vriendelijke ontvangst, ruime kampeerplaatsen.Vele mogelijkheden om te fietsen. Wij komen zeker nog een keer terug.

mooie en nette camping

Annie en Jos Buurman, 11-7-2017

Zijn gastvrij en erg vriendelijk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Hofwei in Biggekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Hofwei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Hofwei scoort een 9.3 uit 10 op basis van 32 reviews.