Camping Minicamping De Hofwei

Laatste review

Geweldig

Gert koning,
14-12-2018

Mooie grote plekken, fantastische mensen die altijd voor je klasrstaan, we komen hier inmiddels zon 15 jaar en ook onze dochter komt met haar gezin... Genieten

67 reviews over Camping Minicamping De Hofwei in het Nederlands

Geweldig

Gert koning,
14-12-2018

Eke post,
13-12-2018

Geweldige kindvriendelijke camping de zee op fietsafstand en anders parkeren in zoutelande is gratis, camping is ruim en overzichtelijk...

Wim en Anneke de Ruijter,
10-12-2018

We hebben daar in april en juni allebei een week gestaan.

We hebben het super naar ons zin gehad. Mooie plek, super schoon sanitair,

aardige ontvangst door Heleen.

Fantastisch!

Henri Blank,
      10-12-2018

Vriendelijke gezinscamping, hartelijke ontvangst en gezellige gesprekjes tijdens het verblijf. Iedereen wordt in zijn/haar waarde gelaten.

Het is er rustig en toch erg gezellig. Wasmachine aanwezig in originele paardenstal. Verder zijn er royale kampeerplaatsen. Prachtige omgeving, leuke fietsmogelijkheden.

Ultiem vakantie ervaring doe je bij de hofwei

Bennie de Jong,
      10-12-2018

Al jaren vast stek om ieder jaar naar toe te gaan. Dicht bij het strand en toch dicht genoeg bij de grotere steden zoals Middelburg en Vlissingen. Niet te vergeten het al te beroemde Zoutelande ligt op exact 4 km van de hofwei. Een kleine boeren camping waar je prima de ruimte hebt om te verblijven. Ook het sanitair is zeer goed. Waterontkalkingsinstallatie is laatst aangelegd waardoor de douch lekkerder is dan thuis!

Het is er geweldig !

Marga De Jong,
      10-12-2018

Wij kwamen 24 jaar geleden voor het eerst met 2 kleine zoontjes.Wij werden toen hartelijk ontvangen door Henk en Helene.

Nu komen we samen mijn man en ik en......onze zonen en schoondochter komen ook nog steeds langs. Zelfs wat dagen of ook een week.

Hun vakantie is in al die jaren opgebouwd dat zij altijd ook nog langs willen komen . En dat zegt wat van deze camping en over de boer en boerin Henk en Helene.

Zoals de eerste begroeting is neer gezet zo is zij door blijven gaan want zo is zij.

Een aller liefste boerin met veel liefde voor mensen en kinderen.

De boerderij is niet gevaarlijk voor kinderen. Ze kunnen heerlijk spelen,schommelen en in de zandbak,doir e3n houten huisje lopen en erin spelen. Er is een schuur waar ze kunnen spelen. Je fietsen kunnen in een schuur staan echt heel fijn. Het sanitair is fantastisch.....en heerlijk schoon.

En de mensen de mede kampeerders zijn aardig tegen iedereen.

Genieten op de hofwei

Jkoning,
      10-12-2018

Meerdere keren geweest, direct een prettig vakantie gevoel! De toiletten/douches zijn super schoon. Vlakbij zee, leuke dorpjes👍🏻

Wij komen graag weer terug!

Familie Kok,
      6-11-2018

5 jaar geleden waren wij voor de eerste keer op camping de Hofwei. We hebben toen erg genoten van de gastvrijheid van de familie de Korte en hun mooie camping. We reden weg met het idee dat we hier altijd nog weer een keer terug naartoe wilden. Dit jaar hebben we dat gedaan, en we hebben er geen moment spijt van gehad. We hadden een prachtige plek. Dichtbij (maar ook voldoende afstand tot) het speeltuintje en het sanitairgebouw. De plekken zijn ruim op de camping. Meerdere keren per dag wordt het sanitair gereinigd of gecontroleerd. Aan veel details is gedacht. Iedere campinggast kan zijn of haar fiets stallen in een grote schuur. Hier is ook een 'slecht weer' voorziening. Maar (gelukkig) hebben we dat dit jaar niet nodig gehad. We hebben elke dag kunnen genieten van de prachtige omgeving; het strand en de mooie plaatsen zoals Middelburg en Vlissingen. We hebben Genoten met een Grote G! Tot ziens!

Een warme deken.

Hans en Hermien Beimer,
      30-10-2018

Een hele mooie camping, met picobello sanitair dat door de gastvrouw zorgvuldig tot de laatste dag in september werd schoongehouden. Het campingterrein is voorzien van ruime parkeergelegenheid en een grote gemeenschapsschuur waar fietsen ruim gestald en zo nodig elektrisch opgeladen kunnen worden. Daarnaast stelt de camping gratis vlonders beschikbaar. De gastvrouw, die zich liever de campingboerin noemt, heeft er een hobby van gemaakt het gras gemillimeterd te houden. De camping heeft hierdoor een strak en verzorgd aangezicht. Ook de sfeer op de camping is meer dan hartelijk, mede door het regelmatige praatje van de boerin die tevens het weer voor de gasten bewaakt en die hen zo nodig van advies dient. Ook het afwasmoment is doorgaans een gezellige happening. Langzamerhand wordt het voor ons moeilijk naar een andere camping uit te kijken. Dus wij komen zeker terug.

Het was heerlijk, we hebben genoten!

Marijke en Ad de Jonge,
      6-10-2018

Fijne camping met mooi en schoon sanitair, prima sfeer, mooie plaatsen en heel goed onderhouden grasmat! Centrale ligging, strand, Domburg, Middelburg en Vlissingen op fietsafstand. Wij voelen ons hier zeer welkom en erg thuis, met dank aan gastvrouw Helene!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Hofwei in Biggekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Hofwei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.