9,4

71 reviews over Camping Minicamping De Hofwei in het Nederlands

Fantastisch en echt een aanrader!

Annerie Wüllschleger,
18-12-2018

Vanaf het begin van deze camping in 1994 kom ik hier. Eerst met kleine kinderen in de leeftijd van 2 t/m 12. Vele jaren op rij gingen wij iedere zomer hier naartoe. Vanaf 2000 t/m 2004 een vaste staanplaats met caravan. Ieder beschikbaar weekend waren we in ons 2e "huis". Daarna weer teruggekeerd naar onze De Waardtent en de afgelopen 10 jaar weer een aantal keren geweest in de zomer. Nu met getrouwde kinderen en kleinkinderen en vrienden die langs kwamen. Het is een fantastische camping qua ligging dicht bij het strand van Zoutelande, de Zeeuwse Rivièra en goed te doen op de fiets. De camping is kindvriendelijk er is veel spelmateriaal beschikbaar voor buiten. En als het eens regent dan is er een schuur waar de kinderen zich prima kunnen vermaken. Het sanitairgebouw is luxe en wordt goed schoon gehouden. En last but not least: de campingeigenaren zijn zo ontzettend hartelijk en behulpzaam! Altijd een praatje en zeer gastvrij!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldig!

Matthias Ester,
17-12-2018

Tientallen jaren met het gezin op de camping gestaan en vele onvergetelijke vakanties gehad! Afgelopen jaar terug geweest met mijn vriendin om ook haar deze super gezellige camping te laten zien.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Geweldig!

Jan Ester,
17-12-2018

Zeer kind vriendelijk en open!

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig gehad in september..

Jetty van der Veer Kivits,
14-12-2018

We vonden het een super camping vooral het sanitair .Hele vriendelijke eigenaresse kwam altijd een praatje maken en was altijd bezig een ander naar de zin te maken.We komen beslist weer terug.😃

Gereisd met partner in september 2018

Geweldig

Gert koning,
14-12-2018

Mooie grote plekken, fantastische mensen die altijd voor je klasrstaan, we komen hier inmiddels zon 15 jaar en ook onze dochter komt met haar gezin... Genieten

Gereisd met partner in juli 2016

Eke post,
13-12-2018

Geweldige kindvriendelijke camping de zee op fietsafstand en anders parkeren in zoutelande is gratis, camping is ruim en overzichtelijk...

Gereisd met partner in augustus 2017

Wim en Anneke de Ruijter,
10-12-2018

We hebben daar in april en juni allebei een week gestaan.

We hebben het super naar ons zin gehad. Mooie plek, super schoon sanitair,

aardige ontvangst door Heleen.

Gereisd met vrienden in april 2018

Fantastisch!

Henri Blank,
      10-12-2018

Vriendelijke gezinscamping, hartelijke ontvangst en gezellige gesprekjes tijdens het verblijf. Iedereen wordt in zijn/haar waarde gelaten.

Het is er rustig en toch erg gezellig. Wasmachine aanwezig in originele paardenstal. Verder zijn er royale kampeerplaatsen. Prachtige omgeving, leuke fietsmogelijkheden.

Gereisd met partner in juni 2018

Ultiem vakantie ervaring doe je bij de hofwei

Bennie de Jong,
      10-12-2018

Al jaren vast stek om ieder jaar naar toe te gaan. Dicht bij het strand en toch dicht genoeg bij de grotere steden zoals Middelburg en Vlissingen. Niet te vergeten het al te beroemde Zoutelande ligt op exact 4 km van de hofwei. Een kleine boeren camping waar je prima de ruimte hebt om te verblijven. Ook het sanitair is zeer goed. Waterontkalkingsinstallatie is laatst aangelegd waardoor de douch lekkerder is dan thuis!

Gereisd met partner in augustus 2018

Het is er geweldig !

Marga De Jong,
      10-12-2018

Wij kwamen 24 jaar geleden voor het eerst met 2 kleine zoontjes.Wij werden toen hartelijk ontvangen door Henk en Helene.

Nu komen we samen mijn man en ik en......onze zonen en schoondochter komen ook nog steeds langs. Zelfs wat dagen of ook een week.

Hun vakantie is in al die jaren opgebouwd dat zij altijd ook nog langs willen komen . En dat zegt wat van deze camping en over de boer en boerin Henk en Helene.

Zoals de eerste begroeting is neer gezet zo is zij door blijven gaan want zo is zij.

Een aller liefste boerin met veel liefde voor mensen en kinderen.

De boerderij is niet gevaarlijk voor kinderen. Ze kunnen heerlijk spelen,schommelen en in de zandbak,doir e3n houten huisje lopen en erin spelen. Er is een schuur waar ze kunnen spelen. Je fietsen kunnen in een schuur staan echt heel fijn. Het sanitair is fantastisch.....en heerlijk schoon.

En de mensen de mede kampeerders zijn aardig tegen iedereen.

Gereisd met partner in juli 2018

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
      • SchaduwplaatsenAanwezig
      • MobilehomesAanwezig
      • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Hofwei in Biggekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Hofwei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.