Tijdelijk €25 aanbetaling

9.4FenomenaalScore uit 179 reviews

9.4FenomenaalScore uit 179 reviews
  • 9.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

179 Reviews over Minicamping De Hofwei

• 9W. Houkes10-10-2022

Heerlijk verblijf !

We konden een heerlijke week verblijven in het mooie nieuwe vakantiehuis van fam .de Korte . Gastvrij ontvangst met Zeeuwse traktatie en verse bloemen op tafel. Sfeervol ingericht en super schoon. Alle ingrediënten voor een ontspannen en rustige vakantie waren aanwezig . Voor ons een persoonlijke keuze dat we buiten het camping seizoen in het huisje verbleven. Alles op korte fietsafstand, strand ,stad en grote supermarkt. Zeker voor ons reden om nog eens terug te komen .

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Rens01-10-2022

Een aanrader!

Wij verbleven in de vakantiewoning. Onze vrienden stonden met caravan op het campinggedeelte. De woning grenst aan het kampeergedeelte, hetgeen voor ons een pre was. De woning is zeer comfortabel afgewerkt en heel sfeervol ingericht. De voorzieningen zijn ruim en logisch. Voor je auto een eigen parkeerplek. Buiten een omheind terras aan twee zijden met terrasmeubilair. Landschappelijk gelegen dus klein stukje met de auto of op de fiets voor winkels en horeca. Prettig contact met de verhuurder.

• 6Eetgelegenheden
  • 8Ad en Erica van der Meer08-09-2022

Zeker de moeite waard om terug te gaan.

Minicamping De Hofwei is een rustige camping met een vriendelijke eigenaresse. Het sanitair is schoon en de camping ziet er verzorgd uit. Een mooie omgeving om te fietsen, met leuke plaatsen om even te bezoeken.

• 10Dick Verbeek22-08-2022

Geweldige camping

Camping geeft rust en ruimte in overvloed aanwezig. Zeer goed schoon sanitair. Vreindelijke gastvrije uitstraling. Geweldig om hier weer te komen en verblijven.

• 10Eetgelegenheden
  • 10Bertine Boogaard11-08-2022

Rust en gezelligheid!

We zijn hier twaalf dagen geweest met onze jongste twee kinderen van 8 en 13 jaar. Er waren veel andere kinderen op de camping, waar ze heerlijk mee gespeeld hebben: buiten op het grasveld en in de speeltuin, in de schuur en op het voetbalveld. De camping is gemoedelijk, gezellig en rustig. Geen harde muziek of tot middernacht lawaai, maar rond 22.00 uur begon het al stil te worden. We waren erg verbaasd hierover en hebben genoten van de stilte van de avonden. Er is veel ruimte om je auto te parkeren, de fietsen kunnen in de schuur gestald worden. De toiletgebouwen zijn superschoon. De campingeigenares is behulpzaam en vriendelijk en komt een dag na aankomst even vragen of alles naar wens is. Heel bijzonder! Wij komen graag nog eens terug! Het was een heerlijke tijd!

• 7Eetgelegenheden
  • 7Jeanine06-08-2022

Week zon zee en strand!

Prachtige camping voor wie er van houdt om op een groot veld te staan. Keurig sanitair, leuk speelgoed voor de kinderen. Echt een camping voor kleine kinderen. Nadeel is voor 22.30 niet stil en om 8.00 uur al weer gewekt. Ligging is centraal, op de fiets of auto zo bij het strand. WiFi is dramatisch. Zelfs de WhatsApp berichten kon ik regelmatig niet binnenhalen.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Joost Elkhuizen29-05-2022

Ruim en geweldig

Een camping met (hele*) ruime autovrije plaatsen en mooi grasveld. Sanitair is heel goed, echt heet water voor afwassen en voldoende douches/afwasplekken. Klein speeltuintje voor kleine kinderen en de skelters staan klaar voor de oudere kinderen. De ontvangst is persoonlijk en hartelijk en gedurende je verblijf komt ze ook nog langs. Ligging camping is goed tov Middelburg, standen en als startpunt voor fietstochten. Kortom volgens ons een aanrader. *het 2e veld, het achterste veld heeft de ruimste plaatsen.

• 9Westbroek04-05-2022

Geweldig!

Een heerlijke rustige camping. Sanitair zeer netjes. Vriendelijke eigenaresse. Omgeving is prachtig, genoeg te doen, zeker ook met kinderen! Als je op zoek bent naar een rustige, kind en hondvriendelijke camping kan ik deze camping zeker aanbevelen:)

• 8Eetgelegenheden
  • 9Fam. Veldman, Drenthe23-12-2021

Top huis, prachtige omgeving, hartelijke gastvrouw

Mooi schoon vakantiehuis met heerlijke bedden en veel comfort. Rustige verzorgde camping met de leuke speelplaats naast het enige vakantiehuis, ideaal voor onze kinderen. Hartelijke gastvrouw! Prachtige omgeving nabij het mooie strand van Zoutelande. Heerlijke 2 weken vakantie gehad.

• 10Bob den Boer14-10-2021

Fantastisch ..genoten !

Het seizoen 2021 afgesloten met twee lange weekenden in september ! Het was weer top …een 10 gegeven voor het zwembad ( de zee is op goede afstand ) en een 10 voor de bakker koppejan waar je heen kunt op de fiets, alles is zo lekker ! Henk en Helene het seizoen was een DIKKE 10 waard …tot in 2022 !

• 10Eetgelegenheden

Camping Minicamping De Hofwei info