Camping Minicamping De Hofwei

• Matig / voldoende: 5 - 7

Aanrader

Richard de Vries
10-7-2018

Camping ligt mooi centraal. Alles is op de fiets te doen. Camping ligt nabij diverse dorpjes waar je boodschappen kan doen. Grote kampeerplaatsen en erg goed en schoon sanitair. Grote schuur waar je de fiets kan wegzetten. Eigenaar erg vriendelijk. Ach gewoon een aanrader om heen te gaan en vooral als je het drukke zoutelande wilt mijden.

Fantastisch.

Thea
25-6-2018

Het was een prachtige camping, heel gastvrij we hebben ons er thuis gevoeld.

Alles was er wat je nodig had er ontbrak niets .

Dank je wel fam de Korte.Bert Marian Mattie thea.

Super nette camping

Trijntje Tuin
24-6-2018

Vriendelijke spontane eigenaars

Fantastisch!

A. van Kemenade
15-6-2018

In alle opzichten fantastisch. Ruime plaatssn, zeer goed sanitair, zeer gastvrij. Ook gewaarschuwd voor een naderende storm. Ook vriendelijke bezoekers. In de zomer zijn we weer terug!

Ik ben blij dat ik hier ben ....!

Bob den Boer
20-5-2018

Top camping ! Net als vorig jaar weer genoten ! Henk en Helene jullie zijn Toppers

Super leuke camping

Fam. Bos
17-5-2018

Hemelvaart weekend op deze mooie camping gestaan. Hartelijke ontvangst, mooie ruime plekken, super schoon sanitair, ideale ligging! Gezellige plaatsen als Zoutelande, Middelburg, Veere en het strand makkelijk te bereiken met de fiets.

Voor ons zeker voor herhaling vatbaar, aanrader!

Geweldig

Jopie van Zee
7-5-2018

Perfecte mini camping waar hygiëne en vriendelijkheid heerst. Goede locatie, vlakbij zee maar ook de steden Vlissingen en Middelburg op fietsafstand. Gratis vlonders, goede WiFi . Kortom, een echte aanrader!

Leuke, gastvrije camping met prima sanitair

C. van der Velden
26-4-2018

Een bijzonder leuke camping met grote plaatsen, zeer gastvrije eigenaren en prima sanitair. In september krijg je, gratis, vlonders om in én voor de tent te leggen.

Heerlijke vakantie gehad.

Marja Visser
12-1-2018

Voor ons is het belangrijk dat wij ons thuis voelen op een camping. Dat is hier zeker het geval. Door een persoonlijk, hartelijk en warm welkom. En omdat het een heerlijke camping is op een mooie locatie. Prachtig sanitair wat elke dag schoon wordt gemaakt.

Op de fiets waren wij zo aan het strand. Wij hebben genoten van de mooie omgeving.

Een echte aanrader!

heel fjne vakantie ondanks een heel natte maand

fam Turner
29-9-2017

Een fijne camping waar je gastvrij wordt ontvangen door de fam. de Korte

Alle moeite wordt gedaan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, met schoon sanitaire en fijne ruime plaatsen.

De gehele sfeer is erg prettig. Fietsen kun je binnen in de schuur plaatsen.

De camping ligt heerlijk centraal als je naar het strand wilt, maar ook plaatsen als Middelburg , Vlissingen, Veere zijn op korte fiets afstand.

Wij gaan zeker volgend jaar terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Hofwei in Biggekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Hofwei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Hofwei scoort een 9.43 uit 10 op basis van 39 reviews.