Camping Minicamping De Hofwei

Tonen op kaart

137 reviews over Camping Minicamping De Hofwei

• 10Lia03-01-2020

Heerlijk!!

Heerlijk rustige camping, vriendelijke ontvangst, alles netjes onderhouden, schoon sanitair met heerlijke warme douche. Dicht bij zee/strand en leuke dorpjes in de omgeving.

• 2019
    9Marijke en Ad23-10-2019

genoten van een heerlijke vakantie

Wat een fijne camping!! schoon en mooi sanitair, grote plaatsen, fijne sfeer, prima grasmat, gratis vlonders voor in voortent, centrale ligging (strand,Middelburg,Vlissingen) en het gevoel echt gast te zijn! Helene en Henk: DA MOGE JE HROÂS OP WEZE!!

• 10Jellien05-10-2019

Heerlijke gastvrije camping

Heerlijke camping. Wij wilden graag rust, en mochten op het zijveldje staan. Helene is een fijne gastvrouw, altijd in voor een praatje. Prima sanitair. Grote recreatieschuur met bibliotheek. Fijne omgeving, op de fiets naar Middelburg, Vlissingen, Veere. Strand goed te Al meerdere keren de camping bezocht en dat zegt wat...

• 10Marciana de Jong03-10-2019

Een fantastische en gastvrije camping!

Een erg mooie, ruime en schone camping. Henk en Helene zijn echte toppers. Heel gastvrij, vriendelijke en behulpzaam. Wij waren er in het hoogseizoen en dan zijn er veel kinderen op de camping die zich goed kunnen vermaken met al het speelgoed en de trampoline. Onze kinderen waren weg van de vele soorten skelters. Sanitair is heel schoon en de plekken zijn ruim. Wij hebben er een heerlijke zomervakantie gehad en komen graag nog weer een keertje terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Nagelkerke30-09-2019

Schone, mooie plaatsen en vriendelijke gastvrouw

Super schoon grote plaatsen, vriendelijke mensen. Lekker rustig. Komen zeker terug.

• 10Tarek and Judith Saba29-09-2019

Geweldige plek

(Vertaald van Engels naar Nederlands) We hebben een heerlijk verblijf gehad bij Hofwei Minicamping. Dit was ons eerste bezoek aan Zeeland en we vonden het geweldig. Heleen gaf ons een zeer warm welkom en was erg aardig en behulpzaam. De camping is mooi, goed uitgerust en altijd vlekkeloos schoon. De douches en wasruimte waren uitstekend en alles was perfect voor kinderen. We hielden van de speelkamer en fietsen van en naar het strand was eenvoudig. Hadden we maar langer kunnen blijven - we komen terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Fam. Bax29-09-2019

Geweldig!

Wat hebben wij een heerlijk verblijf gehad op de Hofwei! We hebben echt genoten van de mooie, fijne en nette camping. De kinderen hebben onwijs lekker gespeeld in de speeltuin en de gastvrouw is enorm hartelijk. Ook de omgeving is super, je zit zo aan het strand, maar ook in een leuke stad. Kortom: het was goed!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9wbongers.24-09-2019

fantastisch

geweldige camping zeer vriendelijke ontvangs door eigenaren. zeer mooie omgeving voor te fietsen met name zoutelande. sanitair prachtig schoon alleen kleedruimte douches erg klein.

• 10Fam. Germs24-09-2019

Super!

Heerlijk! We kunnen niets bedenken wat voor verbetering vatbaar zou zijn. Hartelijke gastvrouw, rustige omgeving (Zoutelande, Middelburg en Vlissingen op fietsafstand) Voor onze kleinkinderen lijkt ons dit ook een topcamping!

• 9Piet en Janneke24-09-2019

Heerlijke vakantie gehad

Heerlijke vakantie op Walcheren bij Camping de Hofwei doorgebracht. Mooie camping met goed sanitair en een prima uitval basis voor veel fietsplezier.

3 tips over Camping Minicamping De Hofwei

• Loco, 29-10-2019

Doe eens de rondvaart in Middelburg. Heel leuk om de stad van de andere kant te zien. De uitleg die de schipper geeft is leuk en geeft je een goed beeld van vroegere tijden.

• P.de Jong, 03-01-2009

Dit is een heerlijke minicamping met in 2009 een heel nieuw toilet/douchegebouw. Er is rust, maar ook gezelligheid. Veel ruimte en kinderen kunnen er veilig spelen.

• Hilde en Frans, 26-06-2016

Ga eens naar Veere, een schattig oud stadje. Wij deden de standswandeling met de gids, een uurtje voor 5,- Aan te raden, zo zie je ook straatjes waar je anders niet komt!

0 vragen over Camping Minicamping De Hofwei

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50