Camping Minicamping De Hofwei

Camping Minicamping De Hofwei
9,4

58 reviews over Camping Minicamping De Hofwei in het Nederlands

Het was heerlijk, we hebben genoten!

Marijke en Ad de Jonge
6-10-2018

Fijne camping met mooi en schoon sanitair, prima sfeer, mooie plaatsen en heel goed onderhouden grasmat! Centrale ligging, strand, Domburg, Middelburg en Vlissingen op fietsafstand. Wij voelen ons hier zeer welkom en erg thuis, met dank aan gastvrouw Helene!

Prima kleine camping

Albert en Elma Snoek
23-9-2018

Spontane ontvangst en gastvrij verblijf. Centraal gelegen voor fietstochten en strandbezoek. Ruime plaatsen, het schoonhouden van prima sanitair en staanplaatsen wordt met grote zorg, netjes en vriendelijk gedaan. Een grote schuur biedt ruimte voor fietsen en e-bikes met oplaadpunten, diverse ontspannings- en leesmogelijkheden en tevens koelkast en diepvriesmogelijkheid voor camping gasten. Wij voelden ons er erg welkom met een altijd opgewekte gastvrouw / eigenaresse en komen graag nog eens terug.

Fijne camping!

Fam. Hanskamp
19-9-2018

Vriendelijke boerin, mooie en schone camping! Heerlijke centrale plek om er even tussenuit te gaan.. We hebben genoten, samen met onze 11 maand oude baby. Er zijn koelkasten en diepvriezen aanwezig, erg handig voor de hapjes van de kleine!

Prima camping

Ben en Anja Roest
10-9-2018

Wij werden zeer gastvrij ontvangen door Helene, voelden ons, met onze hond gelijk welkom. De camping ligt heerlijk rustig, met de fiets ben je zo aan het strand of in één van de leuke plaatsjes in de omgeving. De staanplaatsen zijn ruim, sanitair mooi en schoon.

Op de camping werd ook nog een workshop bloemschikken georganiseerd, erg leuk.

Wij hebben genoten van ons verblijf op De Hofwei!

Fantastisch!

Familie van Wilgenburg
10-9-2018

Al ruim 20 jaar staan wij op deze geweldige minicamping. Inmiddels komen onze kinderen ook al met hun caravan hier naartoe. Dat bewijst wel dat het ons super goed bevalt! Ruime plaatsen, vriendelijke en gezellige mensen, schoon toiletgebouw, noem maar op!

Bijzonder goed!

Jaap
6-9-2018

Ik heb niets aan te merken. Spontane behulpzame gastvrouw. Ligging op fietsafstand van Domburg, Middelburg, Vlissingen en Zoutelande. Top sanitair. Grote plaatsen op de camping. En vooral rust en stilte.

Nooit meer

Pieter
5-9-2018

Ontvangst was prima maar WiFi was een drama opende zelfs geen gewone site moesten direct bepalen tot hoelang en direct afrekenen waren wij niet gewend.

Vonden zelf dat er te weinig toiletten en douche waren t.o.v het aantal plekken maar was keurig schoon

Top camping !

Bob den Boer
29-8-2018

Voor de 6 de keer op deze camping dit jaar dat zegt genoeg ! Het is blijven genieten hier! Henk en Helene dit doen jullie goed ! Ik ben blij dat ik weer hier ben ...

Een heerlijke uitvalsplek!

Annelieke Besters
23-8-2018

Zowel Helene als haar man ontvangen je super gastvrij, persoonlijk en hartelijk. De sfeer is ongedwongen en straalt vertrouwen uit. Ook werd er heel makkelijk gedaan over een latere vertrektijd, zodat wij nog iets langer konden genieten van het strand (iets, dat wij in Overijssel toch wel missen!!). Wat ik erg fijn vond waren de ruime kampeerplekken en het moderne sanitair. De details (pedaalemmertje aan de muur in de douches en handzeep bij de toiletten!) werden erg gewaardeerd. Wij waren hier voor de 2e keer maar komen zeker nog eens terug!

Geweldig

Gerrit en Hanny Koops
18-8-2018

Het was ondanks de grote hitte een bijzonder aangenaam verblijf op deze Camping.

De ligging is heel centraal, Zoutelande, Middelburg en Vlissingen zijn op fietsafstand.

Faciliteiten zijn op deze familie camping uitstekend, mede door een zeer gastvrije ontvangst van de camping eigenaar Helene droeg er toe bij dat we zeker nog wel weer eens terug willen komen.

Gerrit en Hanny Koops

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Hofwei in Biggekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Hofwei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.