Camping Minicamping Biggekerke

4 reviews over Camping Minicamping Biggekerke in het Nederlands

Goede uitvalsbasis Walcheren met paardenluchtje

Robert van Loo
14-7-2018

Rustige camping centraal op Walcheren. Let op bij oostenwind hoor je het dance festival Van Middelburg. Was in 2018 van 13-15 juli maar is jaarlijks terugkerend festival. Vooral de zaterdagavond hinderlijk. Gelukkig houdt het op om kwart over twaalf. Camping heerlijk met schone toiletten, goede douches en mooie gemeenschappelijke ruimte met wasmachine, droger, koelkast en afwasgelegenheid binnen en voetbalspel en pingpongtafel. Er lopen paarden naast de camping en die ruiken stevig. Met 24 euro per nacht voor 2 personen caravan en elektrisch niet duur maar er komt per nacht 1 euro bij als je vlonders gebruikt. Let op alleen cash of via je betaalapp op je telefoon betalen, geen PIN.

Weer prima genoten op deze camping.

Chantal
25-8-2017

Een hele fijne camping met ruime plaatsen op prachtig gras. Goed onderhouden sanitair en een goede afwasplek. Ook een magnetron of diepvries staat tot de beschikking. Erg rustig, Er zijn enkele vaste gasten, maar die zijn net zo vriendelijk.

Corinne
29-8-2016

Na een catastrofe vorig jaar op een andere camping in zeeland zijn we toe aan een rustige schone camping

Het is erg handig dat je voor 1 euro per dag extra vlonders krijgt voor in de voortent. Zo handig en alles blijft droog

Aardige eigenaars en wat een super schoon sanitair

In de gezamenlijke ruimte staat een Keuken met 2 wasbakken, een vriezer en een koelkast die je mag gebruiken. Voor 3 euro kun je een wasje draaien

Rustige omgeving, toch dicht bij Vlissingen en Middelburg

Top locatie

Alle voorzieningen vrijwel gratis aanwezig.Je kunt van alle faciliteiten gebruik maken. Erg aardige eigenaars.