Géén boekingskosten
/Nederland/Zeeland/Biggekerke/Campings Biggekerke/Camping Boerderijcamping Krabbeneiland

Boerderijcamping Krabbeneiland

NederlandZeelandBiggekerke
9.6FenomenaalScore uit 154 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.6FenomenaalScore uit 154 reviews
  • 9.7Staat v/h sanitair

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

154 Reviews over Boerderijcamping Krabbeneiland

• 8Mariette Udo08-11-2022

Aanrader!!

Vriendelijke boerin en boer, goede sfeer, sanitair wordt heel goed bijgehouden,wij komen zeker terug!

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Jokanda en Dick Krijgsman26-09-2022

Geweldig genoten !

Wij hebben met twee van onze kleinkinderen in onze tourcaravan heerlijk genoten van jullie prachtige camping en boerderij. Het heeft ons aan niets ontbroken en wij mochten zelfs getuige zijn van de geboorte van een kalfje. Er mocht volop met de dieren, zoals konijnen en cavia’s geknuffeld worden. De kinderen waren de hele dag in touw in de stallen, op de skelters en in de speeltuin. Wat een liefde tonen Evelien en André voor hun boerenbedrijf en camping ! Wij komen volgend jaar zeker terug !

• 10Fam. van der Weide14-08-2022

Heerlijk vakantie

We hebben mogen genieten van een heerlijke vakantie op deze overzichtelijke camping. Kinderen hebben genoten van alle dieren om hun heen. Bij aankomst zelfs de geboorte van een kalfje mee mogen maken. De eigenaren zijn erg vriendelijke mensen. Ruime plekken met verhard terras voor onder de voortent. Omgeving is prachtig. Leuke dorpjes op fietsafstand. Veel dorpsfeesten mee mogen maken. Een absolute aanrader!

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Marja De Heus18-07-2022

GEWELDIG🥰!!

Wat een heerlijke plek is dit! Wij hebben hier een weekje gekampeerd, en wat vonden de kinderen het geweldig. Overal fietsjes, skelters, trekkers voor de kinderen. Evelien, Andre en hun kinderen hebben er een superplek van gemaakt. Wij komen zeker terug, om heerlijk van deze plek en Zeeland te genieten. Tip 1: op 10 min fietsen in Koudekerke zitten een nieuwe Jumbo en Aldi naast elkaar. Tip 2: koop een fietskaart en fiets heerlijk van knooppunt naar knooppunt. Tip 3: in het melkhuisje vooraan de camping kun je lekker een ijsje kopen, centjes in het geldbakje. Onze kinderen vonden dat geweldig, even s'avonds zelf een ijsje kopen. Tip 4: niet twijfelen en gewoon gaan.

• 7Eetgelegenheden
  • 10Sharon de wit14-07-2022

Prachtige camping! 14 jaar geleden al geweest maar nog steeds top! Compliment Ga zeker nog vaker terug komen. Super aardige mensen met een hart van goud. Prachtige koeien en de eigenaars maken graag een kort praatje met de gasten. Ligging super! Heerlijk genoten

Tot snel groetjes melvin , sharon ,jack 🐾

• 9M. Bunthof14-07-2022

Heerlijk

Ik heb een heerlijk verblijf gehad. Krabbeneiland is kleinschalig en rustig. Goed sanitair. Familie Marinissen doet er alles aan om je verblijf zo goed mogelijk te laten zijn. Een echte aanrader!

• 9Eetgelegenheden
  • 10Annette10-07-2022

Ein tolles verlängertes WE auf dem Bauernhof

Die Kids hatten einen riesen Spaß auf dem Hof. Familie Marinissen ist sehr freundlich. Alles war sehr sauber und gepflegt. Der Stellplatz war sehr groß mit Zu- und Abwasser und Strom auf dem Platz. Die Toiletten und Duschen immer sehr sauber. Neben den vielen Tieren, die die Kinder füttern und streicheln konnten gab es noch sehr viele Tretfahrzeuge. Mit dem Fahrrad konnten wir gut zum Strand fahren. Wir werden auf jeden Fall wieder kommen.

• 9Els en Pier Nabuurs09-07-2022

Steeds weer!

Leuke kmpeerboerderij. Veel speelmogelijkheden. Grote vrijheid om zelf naar de stallen te gaan en te voeren. Hulp en vriendelijkheid van de familie Marinissen. Met onze kleinkinderen komen we hier al 6 jaar. Ze willen steeds terug. Welk ander ideeën we ook voorleggen. Geweldig dus!

• 10Anita und Anja21-06-2022

een mooie week genoten

Ik ben nog nooit op en camping geweest, waar het sanitair gebouw was zo schoon. Mevrouw Marinissen is steeds bezig om alles op te hoogte te houden. Het gezin is zo lief en vriendelijk. Ok voor kinderen een speelparadijs. Een rustig plek in het midden van Walcheren voor een top prijs.

• 10Anita Wulfert19-06-2022

Een heerlijk vakantieweek gehad

We hebben een prachtige week gehad. Ik ben nog nooit op een camping geweest met zo een schoon sanitair gebouw. Mevrouw Marinissen is steeds bezig een druk, om alles perfect te houden. Heel vriendelijk en ook voor kinderen een speel paradijs. Een rustig plek in het midden van Walcheren voor een super prijs.

Camping Boerderijcamping Krabbeneiland info

Camping-informatie