NederlandZeelandBiggekerkeCampings BiggekerkeCamping Boerderijcamping Krabbeneiland

Camping Boerderijcamping Krabbeneiland

NederlandZeelandBiggekerke
9.4FenomenaalScore uit 140 reviews
+21/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.4FenomenaalScore uit 140 reviews
  • 9.5Staat v/h sanitair
  • 10Eetgelegenheden

Meer camping infoTonen op kaart

140 Reviews over Boerderijcamping Krabbeneiland

• 10Aijolt Egges22-12-2021

verbløffend

Er waren geen minpunten, ze zijn creatief, denken met de gasten mee en proberen er voor een ieder een echte vakantie van te maken. Daarnaast wordt er zorg gedragen voor een schoon sanitair en worden hun dieren goed verzorgd en hun materiaal netjes onderhouden, wij vinden het voorbeelden van de sector. Met de ruimte om de gasten mee te laten kijken hoe het boeren in de praktijk gaat op het prachtige Zeeuwse platteland.

En beste mensen, dit is een camping waar we met elkaar zuinig op moeten zijn, waar oog is voor elkaar en waar buren vrienden kunnen worden voor het leven, kortom: alles mag, niets moet, een betere vakantie begint hier!!

• 10Eetgelegenheden
  • 10Luuk09-08-2021

Voor herhaling vatbaar!

Zeer gastvrij, gemoedelijk, rust en passie is wat deze camping top maakt. Wij hebben erg genoten op deze prachtige boerderijcamping.De camping ligt er netjes bij en zowel de stacaravan als de sanitaire voorziening zijn goed schoon. Het ligt op een perfecte plek om zuidelijk Zeeland te ontdekken want je kan letterlijk alle kanten op. De rust op de camping is heerlijk en je bent vrij om over de boerderij te lopen. Het gezin praat nog vol passie over hun vak wat erg leuk en leerzaam is.Al met al een heerlijke vakantie gehad en het is zeker voor herhaling vatbaar!

• 10Marcel08-06-2021

Heerlijk weekend

Ruime goed beschutte plaatsen en heel gezellige gastfamilie die je altijd te woord willen staan en met passie over hun melkveebedrijf vertellen. Alles kan en het is er zeer schoon! Voor de kinderen veel te doen. Je kunt in de omgeving prachtige fietstochten maken langs dorpen, steden, bossen en natuurlijk stranden.

• 10Familie Furer17-05-2021

Leuker wordt het niet!!

We hebben genoten van een geweldige meivakantie. Kinderen voelen zich thuis op de camping en zijn de hele dag tussen de dieren. Contact met eigenaren is heel gemoedelijk en gezellig. Sanitair is heel schoon, grote plekken en een hele fijne sfeer. Een aanrader!!

• 9Familie Meeuwissen11-05-2021

Fantastisch!

Het is een fantastische camping. Voor ons voelt het als thuiskomen, omdat we hier al vele keren zijn geweest. We mochten weer bijna twee weken in een stacaravan verblijven.Het strand is op fietsafstand, de plaatsen in de buurt zijn erg leuk. De caravan is erg schoon en er is van alles te doen voor de kinderen. De sfeer op de camping is erg gezellig.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Kroon11-05-2021

Heerlijke vakantieweek gehad. Veel te doen.

We verbleven in de meivakantie in één van de 3 nieuwe huisjes. Deze waren net keurig opgeleverd. Bij aankomst werd de kapstok zelfs nog opgehangen. Alles was dus erg schoon, prima ingedeeld, traphek was aanwezig, prima keukenapparatuur en gerei. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt met de dieren in de stal en het buitenspeelgoed. Er was een kinderbingo en een mogelijkheid om paard te rijden. Wij vonden de locatie ook prettig. Het strand, Vlissingen, Middelburg en de supermarkt waren makkelijk te bereiken. Met name de stranden van Dishoek en Zoutelande spraken ons aan. We komen graag nog eens terug.

• 8Familie Koop10-05-2021

Heerlijke week gehad

Strand is op fietsafstand.Op de boerderij/camping veel te doen voor kinderen. Plekken zijn groot. Goed sanitair.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Claudia05-05-2021

Geweldig gehad

We hebben ivm de nachttemperaturen gekozen voor een stacaravan. Wat fijn hebben we hier de afgelopen week in gewoond en wat heerlijk schoon ook. We waren hier met onze 3 meiden van 5,3 en 1,5 jaar oud. We hebben ons heel goed kunnen vermaken, elke dag naar de dieren en alles kon en mocht. Ritje op het paard, bij de konijnen in het hok en knuffelen maar, een kalfje geboren zien worden was pure mazzel en vervolgens weer met de verzorging mogen helpen. Echt top. André en Evelien zijn zo enorm gastvrij, de kinderen mochten een ritje mee op de tractor en helpen met de koeien uit de wei halen. Onze dochter kreeg wat mooie items mee vd boerderij om op school te laten zien. Superleuk!De sfeer op de camping is erg gemoedelijk en prettig, er is ontzettend veel te spelen voor de kinderen, skelter, trakteren, speeltuin en trampoline. Ook het strand is fijn dichtbij, erg mooi en goed te doen op de fiets.Wat hebben we het mooi gehad! Dankjewel

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Petra13-04-2021

Paradijsje voor jonge kinderen én zo gastvrij!!!

Met ons kleine neefje van bijna 2 hebben we een lang weekend in een caravan "gewoond" . Een speeltuintje met traktoren, glijbaantjes, fietsjes en skelters voor de deur. Maar..... het allermooiste was natuurlijk wél de Boerderij. Lammetjes aaien, kalfjes de fles geven, konijntjes voeren, de grote koeien bewonderen (vooral als ze staan te poepen ;) én zelfs van boer André een vers warm eitje uit het kippennest krijgen is voor een peuter het toppunt van genot. De camping ligt wat "afgelegen" maar op de fiets ben je in 2 minuten in Biggekerke (goede snackbar) en in 10 minuutjes op het strand van Groot Valckenisse of Zoutelande.De bakker zit in Koudekerke (net als een Jumbo); ook maar een paar minuutjes rijden van de camping. Middelburg en Vlissingen liggen plm 5 kilometer van de camping.Het was vanwege de kou erg stil op de camping, maar dat mocht de pret niet drukken. Alles was netjes, schoon én de ontvangst was SUPER vriendelijk. TOP!

• 10Ben en Margreet Peters.24-09-2020

Boven verwachting en we voelden ons Coronaveilig!!

Een beetje huiverig voor Corona toch een kleine camping opgezocht. Wat is het uitstekend bevallen! De eigenaresse, Eveline was niets te veel of te gek. Ze stond altijd voor ons klaar, met goede zin. Wij hebben heel wat campings in binnen- en buitenland gezien, maar die konden hier niet aan tippen. Altíjd schoon sanitair, zeep en toiletpapier. Het water voor afwas en douche, zo heet, dat je er haast een ei in kon koken. En de hele dag! Ook eitjes vers😁. Voor kinderen een wagenpark om mee te spelen. Boeken en tijdschriften, thee of koffie als je er zin in had, zelf te zetten, alle huishoudelijke apparaten aanwezig. De ligging was met een auto super, dicht bij de grotere steden en kleinere kustplaatsen. Met de camper was het op loopafstand naar zee wat makkelijker geweest, maar dat wende snel. Ik hoop niet mijn eigen ruiten in te gooien met deze review, want we willen graag terug!

Fam. Marinissen bedankt!

Camping Boerderijcamping Krabbeneiland info