Camping Boerderijcamping Krabbeneiland

9,5

75 reviews over Camping Boerderijcamping Krabbeneiland in het Nederlands

Fantastisch!!

Familie uit Limburg, 5-4-2018

Het was fantastisch! Ons zoontje van 4 wilde niet meer naar huis. Die vond het helemaal geweldig op de boerderij. Paarden verzorgen en rijden, kalveren melk geven, de cavia’s werden geknuffeld. Wij als ouders vonden het erg leuk om boer André mee te helpen op de boerderij. André en Evelien zijn super gastvrij. Huisje was tip top in orde! Camping ligt qua bezienswaardigheden overal dichtbij. Wij komen zeker terug!!

Heel leuke boerderijcamping

Ralf, 29-10-2017

Leuke boerderijcamping met door een heg gescheiden plaatsen, ze zijn aangenaam groot en bieden voldoende privacy. Je bent er zo in Middelburg of aan het strand in Zoutelande. De eigenaren zijn altijd bereid om te helpen; niets is te veel.

een hele fijne camping

Anna, 21-8-2017

Wij zijn voor de 2de keer geweest. Het is een geweldige plek voor de kinderen met hele vriendelijke eigenaren.

Onze zoon van 2,5 heeft genoten, dus wij ook.

Wij hebben stacaravan gehad, nr 1 en nr 3. Mooie caravans waar alles aanwezig is.

Ik zal de camping iedereen aanbevelen!

Geweldige plek

Jacqueline, 30-7-2017

Mooie leerzame omgeving. De boer en boerin en hun kids onwijs aardig. Altijd bereid om dingen te doen voor de kampeerders en doen zelf dan ook mee.super leuk wat er georganiseert wordt door de boerin zelf. Echt een aanrader. Mooie grote kampeerplekken. Alles is super schoon..en het mooie is dat alle mensen die op de camping staan altijd elkaar helpen. Echt weer super ervaren volgend jaar zeker weer

Fantastische minicamping

Peter en Anny Bogers, 13-7-2017

Gastvrij, schoon. Zowel de kampeerplaatsen als de stacaravan vinden wij geweldig. Altijd vriendelijk ontvangen en heerlijk genieten van de vakantie.

Evelien en Andre doen altijd hun best om het je naar de zin te maken.

Veel Ruimte

A van Extel, 16-6-2017

Pragtige stacaravans zeer Ruim van binnen en mooi. Veel Ruimte

zeer goed ook om te Fietsen

Ad van E, 4-3-2017

Luxe stacaravan met veel Ruimte voor de caravan ook goed sanieter

Leuke mensen de eigen naar ik ga voor de Derde keer.

Fantastische camping!

Mariska Smits, 27-8-2016

Wij zijn vandaag thuis gekomen van een heerlijke week op Krabbeneiland. Gisteren een kalfje geboren zien worden! Gastvrij, vriendelijk en altijd behulpzaam. Onze kinderen van 2 en 4 hebben zich prima vermaakt in de speeltuin en gingen zeker 3x per dag de stallen in en niette vergeten ponyrijden. We zijn verkocht en komen zeker terug!

Topcamping!

Floor, 15-8-2016

Heerlijke camping waarbij je je vanaf de eerste minuut thuisvoelt. Kinderen vermaken zich prima, met skelters, vriendjes, speeltuin of de koeien, paarden, konijnen etc! Gewoon heerlijke camping! Tot volgend jaar!

Ongelooflijk mooi en fijn!

Richard scholten, 19-7-2016

Super gastvrij, vriendelijk, schoon/hygiënisch, rustgevend, kindvriendelijk, veel activiteiten, saamhorigheid, veilig, voor jong en oud, goede fasciliteiten, educatief, servicegericht en ontspannen! Dit echtpaar, met hun kinderen, zorgen ervoor dat je een super mooie, plezierige, ontspannen en onvergetelijke vakantie gaat krijgen! Maar pas op: "Eenmaal geweest betekent ieder jaar weer!" Een must om hier te zijn geweest. Wij gaan over 2 weken nu al voor de 5e keer en onze kinderen kijken er nu alweer naar uit. De zee is om de hoek, je zit midden in de prachtige natuur, precies tussen Middelburg, Vlissingen en Domburg in, beter kan eigenlijk niet!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping Krabbeneiland in Biggekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping Krabbeneiland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderijcamping Krabbeneiland scoort een 9.47 uit 10 op basis van 77 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: