Hotel De Gentsche Poort

8,8

We hebben een aantal aanbieders voor De Gentsche Poort voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel De Gentsche Poort in het Nederlands

SUPER

Jolanda van Hardeveld
23-9-2017

Super gezellig familie hotel met grote kamers.

Ontbijt en diner is fantastisch.

Gezellige bar.

Fijn hotel

Emma
12-8-2017

De ligging van het hotel is prima! Vlak bij de stranden in de buurt. Goede service en uitleg bij binnenkomst van het hotel. Kamer is prima. Alleen jammer dat er geen koelkast aanwezig is op de kamer. Regendouche is Fijn! Wi-Fi niet sterk.

geweldig

Bezembinder
25-6-2017

wij zijn heel tevreden vriendelijke ontvangst Goede uitval basis naar de kust ,Gent Brugge enz

Bijzonder gastvrij

Fam. Sannes
7-8-2016

Een ruime nette tweepersoons kamer met goede bedden, een goed ontbijt, een gastvrije ontvangst en prettige bediening door de eigenaren en daarbij door gebrek aan taxi's door de eigenaar naar onze dagbestemming gebracht. Kortom een pluim voor de bijzonder vriendelijke eigenaren en hun leuke hotel!

Nette accomodatie, centraal in Zeeuws Vlaanderen. Goede uitvalsbasis naar bijv. Sluis of Terneuzen. Eigenaar is aardig en ontvangst bijzonder gastvrij.

Eten is eenvoudig, maar goed.

Kamer voldoet prima om bijv. nog even te werken. Goed bureau, prima WiFi (gratis) beschikbaar, en beneden een hapje en een drankje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Gentsche Poort in Biervliet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Gentsche Poort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Gentsche Poort scoort een 8.79 uit 10 op basis van 5 reviews.