Géén boekingskosten
NederlandZeelandBiervlietCampings BiervlietCamping Boerderijcamping De Helenahoeve

Camping Boerderijcamping De Helenahoeve

Meer camping info

68 Reviews over Boerderijcamping De Helenahoeve

• 7Miriam24-08-2021

Gezellig en kindvriendelijk

Een leuke, kindvriendelijke camping, met een overvloed aan fietsjes, skelters, tractoren enz. Er zijn wat dingen waar onderhoud aan gepleegd zou kunnen worden, zoals de wipvarken, dat hout gaf een ietwat beschimmelde indruk. Er is een kleine kinderboerderij met pony’s, mooie konijnen en hanen. Het sanitair was netjes en schoon. Vond alleen de eerste indruk bij aankomst rondom de camping wat rommelig. Mijn zoon en ik waren wat later dan mijn man met de caravan en wij hebben helaas de gastvrouw en/of gastheer niet mogen ontmoeten, normaal komen de eigenaren van een minicamping ons altijd even welkom heten, wel zo attent. Misschien kan er ook een vaste regel worden gesteld dat honden aan de lijn moeten, vond het niet prettig dat er een vreemde hond steeds bij ons kwam liggen. In de nabije omgeving is weinig te beleven voor de wat oudere jeugd, wel hele mooie fietsroutes. Wij hebben een mooie vakantie gehad.

• 9Jeanne Meeus09-08-2021

Een fijne, gezellige, supergoed verzorgde camping!

We hadden tijdens ons verblijf heel slecht weer. Desondanks hebben we het erg naar onze zin gehad. Tijdens het hemelvaartweekeinde was het gezellig druk, met veel kinderen, die het dankzij aanwezige fietsjes, skelters, trampoline lekker bezig waren. Daarna was het weer rustig op de camping. Heb je geen zin in spelende kinderen, dan is er overigens ook nog een ander, rustiger, veld op deze camping. Wij vonden juist de afwisseling wel leuk. De wc's en douches zijn keurig onderhouden!!!! Zelfs in de drukke periode was alles in de loop van de avond nog spic-en-span. Complimenten daarvoor!De ligging van de camping is leuk, vlakbij de Westerschelde (leuk om langs de Westerschelde naar Breskens te fietsen, met of zonder overtocht naar Vlissingen), en een aantal gezellige plaatsjes. Voor ons was het enige nadeel dat we een dorpje verder om boodschappen moesten, en dat de omgeving niet echt uitnodigde tot een wandeling. We komen zeker terug!!!

• 10E. Bakker09-08-2021

Geweldige minicamping

Het was echt fijn op de Helenahoeve-camping, ondanks het minder goede weer. We hadden een chalet gehuurd met zes personen en dat paste prima. Het chalet was echt tiptop, voldoende ruimte, goed sanitair, fijne bedden. Naast het chalet hadden familieleden (allemaal negatief getest van tevoren!) caravans en tentjes opgeslagen.Omdat het soms regende, mochten we gebruikmaken van de gezamenlijke ruimte, waar ook de pingpongtafel, de sjoelbak en de afwasgelegenheid zijn. Ook werd daar de bierproeverij georganiseerd door campingeigenares Monique en haar vrienden Marij en Peter. Het was een leuke presentatie, het bier was heerlijk en het was dan ook niet vreemd dat ze al verschillende keren in de prijzen gevallen zijn hiermee! We vonden het al met al een heerlijk verblijf, op de Helenahoeve!

• 10Peter Bakker09-08-2021

Fijne kleine en gezellige camping

Ons verblijf op de Helenahoeve was heel erg prettig, ondanks het minder goede weer. We mochten met ons groepje in de gezamenlijke ruimte zitten omdat het regende en koud was 's avonds. Daar hebben we dankbaar gebruik van gemaakt, maar we hebben ook buiten gezeten en ook uitstapjes gemaakt in de omgeving (kaasboerderij De Vos, gewandeld, gefietst, Breskens bezocht en dorpjes in de buurt). In de recreatieruimte werd ook een bierproeverij gegeven met het bier dat op de camping gebrouwen was door Monique, Marij en Peter! Het was echt leuk, die presentatie, en het bier was erg lekker. Ze hebben er niet voor niets verschillende nationale prijzen mee gewonnen! Al met al een topverblijf op deze camping. En het chalet, waar wij in zaten, was ook super.

• 10Fam Schouten28-06-2021

Top camping

Een fijne rustige camping, mooi schoon sanitair. Mooie plek voor de camper.

• 10Ellen Bakker02-06-2021

Leuke en gezellige boerderijcamping

Het was echt fijn op de Helenahoeve-camping, ondanks het minder goede weer. We hadden een chalet gehuurd met zes personen en dat paste prima. Het chalet was echt tiptop, voldoende ruimte, goed sanitair, fijne bedden. Naast het chalet hadden familieleden (allemaal negatief getest van tevoren!) caravans en tentjes opgeslagen. Omdat het soms regende, mochten we gebruikmaken van de gezamenlijke ruimte, waar ook de pingpongtafel, de sjoelbak en de afwasgelegenheid zijn. Ook werd daar de bierproeverij georganiseerd door campingeigenares Monique en haar vrienden Marij en Peter. Het was een leuke presentatie, het bier was heerlijk en het was dan ook niet vreemd dat ze al verschillende keren in de prijzen gevallen zijn hiermee! We vonden het al met al een heerlijk verblijf, op de Helenahoeve!

• 10Familie Tabbers11-05-2021

Keurig chalet en camping met sfeer!

Aangenaam verrast door de kleinschalig maar net opgezette camping. Wij verbleven in een keurig chalet wat praktisch is ingericht. Onze kinderen vonden de camping geweldig! Gemoedelijke sfeer en hele welkome gastvrouw (Moniek). Fijne uitvalsbasis voor allerlei uitstapjes en het strand (15 minuten). Wij hopen zeker nog een keer terug te komen!

• 8Fam. de Graaf03-06-2020

Heerlijk verblijf gehad!

Mooi gelegen, midden in de polder met ruime plaatsen. Genoten van de inderdaad prachtige zonsondergang . Familie Mangnus, bedankt voor jullie gastvrijheid en we komen graag nog eens terug!!

• 8Marion de Bruijn01-06-2020

Super boerencamping

Afgelopen weekend naar de Helena hoeve geweest. Super camping , onze kleinzoon had het erg naar zijn zin. In juli een week ernaartoe met onze kleinzoon van 3 jaar, heb er nu al zin in.

• 9Familie Jacobusse29-05-2020

Gezellig, ruimtelijk en super klantvriendelijk!!!

We zijn begonnen met een verlengd voorseizoen te boeken. Inmiddels hebben we er een seizoensplek van gemaakt. Wat een geweldige camping, supervriendelijke eigenaren. De kids (8/12) genieten enorm van de dieren, de ruimte. De vrijheid die ze krijgen om van alles te doen. Ga zo door Monique en Micky!!!!👍👍👍

Camping Boerderijcamping De Helenahoeve info

Camping-informatie