Biervliet

We hebben een aantal aanbieders voor Biervliet voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Biervliet voor je op een rij gezet:

Reviews over Biervliet

Dorpje in Zeeuws-Vlaanderen met een mooie tuin

Krissi,
    1-7-2013

In het rustige Biervliet bevindt zich één van de mooiste tuinen van Nederland: het Singelhof. Zelfs vele Biervlieters wisten tot voor kort niet dat hier ruim 2000 m2 prima tuingrond lag.Totdat Marie-Louise en Thom van Vooren, na het ontvangen van de titel 'Mooiste tuin van Nederland' in 2008, besloten hun tuin voor het publiek open te stellen. Nu passeren er jaarlijks honderden bezoekers het tuinhek om te ontdekken dat tuinieren ook anders kan. Wild en weelderig. Een bijzondere tuin op een bijzondere locatie.

Gereisd met partner in juni 2013

mooi oud dorpje

Conny,
    4-5-2012

Biervliet is een mooi oud dorpje met stadsrechten in het mooie Zeeuw-Vlaanderen. Met Hemelvaartdag zijn de jaarlijkse Geuzenfeesten die de bevrijding van de Spanjaarden herdenkt. Eens per 5 jaar wordt het extra groot gevierd met een historische optocht, leuk om te zien. Ook vind jer een mooie oude kerk, molen en markt met standbeeld voor Willem Beukelszoon, de man die het haringkaken heeft uitgevonden. In de omgeving is het mooi fietsen door de polder en langs de kust.

Gereisd met partner in mei 1997
Biervliet scoort een 8,4 uit 10, op basis van 7 reviews