Camping Scheldeoord

8,2

9 reacties Camping Scheldeoord

Hond

Hellen Smilde, 18-8-2017
Waarom mag de hond niet mee?
0 reacties

caravan op ander veld ernaast

liselotte, 19-12-2016

Heeft er iemand ervaring met kamperen op het veld naast de camping. Is dit te doen voor kids 9 en 7 om dan daar heen te gaan?

Hoop dat mensen ervaring hebben

Chantal, 12-10-2016

Goedemiddag, ik vraag me af of het ver is van het strand. Er is wel meteen een strandje bij de camping maar daar mag je niet zwemmen hoorde ik.

En is het een leuke camping met kinderen van 9 en 6 jaar?

We hebben een aantal aanbieders voor Scheldeoord voor je op een rij gezet:

Plaats met camper

Gerda van bommel teunisse, 8-8-2016
Wat kost het van vrijdag de 12augustus tot maandag 15 augustus met twee volwassenen en een kind 6 jaar

staan plaats caravan

brack, 12-7-2016

is het nodig van steeds te reserveren,hoeveel amp,mag auto bij staanplaats,is waterkraan bij staanplaats??

Met welgemeende groeten

Partytent

gwverkuijlen, 1-6-2014
Is een partytent toegestaan bij de Navajo-verhuurtenten?
1 reactie

Wie weet of het altijd hard waait?

Anoniem, 31-10-2011

Wij willen graag een keer dicht bij de kust kamperen maar je leest zo hier en daar dat de tent 14 dagen heeft geklapperd van de wind.Weet iemand hoe dat bij deze camping zit?

Het ligt niet direct aan de kust,dat scheelt al maar bij een strandje.Wie kan mij hier antwoord op geven?

wie weet

connie, 18-9-2011
hoi willen misschien volgend jaar voor seizoen op deze camping is hier veel te doen voor tieners of zijn er veel tieners aanwezig alvast bedankt voor de reacties

Stacaravan bali 1

Karlijn, 19-6-2011

Weet iemand of de stacaravan Bali 1 (van Vacansoleil) op het hoofdterrein van de camping staat, of op het terrein aan de andere kant van de weg?

Groeten,

Karlijn