Bed and Breakfast Axelse Hof

Bed and Breakfast Axelse Hof

9Fenomenaal

Nederland, Zeeland, Axel

Op vakantie geweest naar Axelse Hof?

9Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

5 reviews over Bed and Breakfast Axelse Hof

• 9Koen12-06-2017

Rust en privacy

Nette, ruime kamers (studio) met fraai interieur en alle voorzieningen. Ideaal voor bevriende koppels dankzij de gemeenschappelijke ruimte. Groen, stilte en privacy rondom het terrein. Wandelen en fietsen in de omgeving. Dit is dé plek om te onthaasten. Niet geschikt voor kinderen.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Janneke08-08-2016

Prachtige plek, heerlijk bijkomen in de natuur!

Wat hebben we hier 2 dagen en nachten genoten. Zeer warm ontvangen door de eigenaren. Kamers mooi ingericht en schoon. Echt even bijkomen op het Zeeuws-Vlaamse platteland. Wij gaan zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Frans Schuurbiers & Hardo Punt05-08-2016

Landelijk in het vriendelijke Zeeuws-Vlaanderen

De B&B is rustiek gelegen op een apart landgoed met een bos, vijver en een weids grasveld. Voor de kinderen is er een heus kabouterbos en vele dieren aanwezig waaronder twee vriendelijke geitjes. De gastheer en gastvrouw zijn hartelijke mensen die er echt zin in hebben om het gasten zo comfortabel mogelijk te maken.

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Jet04-08-2016

Fantastische B&B Axelse hof!!

We werden gastvrij ontvangen door de gastvrouw en gastheer. De kamer was zeer ruim met een kitchenette, zitje en een eigen badkamer. Zeer comfortabele bedden. De kamer had een moderne landelijke uitstraling en we hadden zelfs een 'eigen' tuin. Goede uitvalsbasis voor het bezoeken van woonboulevard dichtbij of juist genieten van de rust die het biedt. Toppertje.. Voor herhaling vatbaar..

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Fam Wijnhoven04-08-2016

Fijne plek in rustige omgeving

In juli hebben we een aantal nachten overnacht in deze B&B en het is zeker voor herhaling vatbaar. De accomodatie zelf is rustig en natuurlijk gelegen. Leuk is ook dat het een eigen tuin heeft waar je met lekker weer heerlijk kunt zitten. Vanuit de B&B hebben we wat uitstapjes gemaakt. Het land van saeftinghe is zeker een aanrader om naar toe te gaan als je ervan houdt om lekker buiten te zijn.

Gereisd in augustus 2015

Bed and Breakfast Axelse Hof info