Vakantiepark Waterpark Veerse Meer

• Activiteiten4,0
  • Onderkomen7,4

4 tips over Vakantiepark Waterpark Veerse Meer

Corine Wagner, 2-9-2013

Het park is nog erg sober, ik bedoel dan de gebouwen van de supermarkt, restaurant en snackbar. Speeltuinen zien er netjes uit. Op straat kunnen goed spelen er is weinig tot geen verkeer.

Watervilla waar wij in zaten was nr 16, we waren met zijn achten. De indeling van dit huis is erg praktische en royaal je hoeft mekaar niet in de weg te lopen. Bedden sliepen ook goed.

inge124, 19-8-2012
Middelburg, Vlissingen en Veere zijn erg leuk. Stranden zijn prima, alleen de zeewering (palen) belemmeren een lekkere strandwandeling. Erg vervelend!
Mike, 11-7-2012
Er is een Snackbar en Supermarkt aanwezig op het park

chantalnoxon, 28-6-2012
Het word een park van een andere aanbieder. En wij hopen dat deze iets hogere eisen gaat stellen waardoor het park een beetje aan te zien word. Zo niet.. dan zou ik zeker pas over een paar jaar deze villa's boeken. Nogmaals super villa's, maar wat een slechte en slecht onderhouden omgeving..!!! Erg jammer..!!!