Vakantiepark Waterpark Veerse Meer

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Er zijn verschillende mogelijke activiteiten.

Yvan Verheyen
16-7-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Super luxueuse watervilla. Met zicht op een zijarm van het Veerse Meer.

Zeer ruim en licht, met het nodige confort. Een echte aanrader met en ook zonder kinderen.

Als je een sloepje huurt, kan je naar de verschillende eilanden varen !

Dit nooit meer

Clemens van Brunschot
26-5-2018
  • Onderkomen6

- 100 euro voor schoonmaak maar vonden vuile luiers in een pedaalemmer. Veel dingen te smerig om vast te pakken. Kastdeurtjes op half zeven. Parasol kaduuk.

- niet toegestaan dat wij een derde auto in het park parkeerden hoewel bijna alle huisjes leeg stonden en wij een 8 persoons huisje hadden. Het buitenparkeerterrein is niet een plek waar je je auto durft neer te zetten.

- Wat moet doorgaan voor centrale voorzieningen ziet er uiterst armoedig uit. Maar het meeste was ook dicht, en dat in de week vlak voor Pinksteren. Bij de receptie maakten ze bijvoorbeeld melding van een restaurant op het park. Maar het bleek gewoon dicht te zijn.

- Een dag voor vertrek werkten de pasjes om in de watervilla te komen niet meer. Gelukkig kon er vanaf dat moment steeds iemand thuisblijven.

- Een uitbreiding van het serviesgoed zou ook wel handig zijn, bijvoorbeeld met een paar hittebestendige schalen en grotere pannen (in een huisje voor 8 personen).

Redelijk

Hans
2-9-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen5

Ligging perfect. Hygiene erg slecht.

Leuk Waterpark op een wat afgelegen plek

Annemiek
31-7-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

De entree is wat vaag, je weet niet of je wel goed zit, via touroperator geboekt, een cottage! Prima, je moet voor WiFi inloggen op de witte raaf en het is ook Hogenboom, erg wazig, verder vriendelijk personeel op de receptie, jonge lange dame en oudere dame hebben ons heel vriendelijk te woord gestaan! Top!! Man van de technische dienst was ook heel aardig. Restaurantje ook leuk, maar er mag zeker nog wat meer activiteit op t park voor deze prijs! Helaas veel regen gehad, maar mooie omgeving. Je kan fietsen huren. Verder zou een supermarkt handig zijn.

Mooi huisje, niet goed schoon

Daan
14-7-2017
  • Onderkomen8

Faciliteiten van het park onvoldoende voor een huisje in deze prijsklasse.

Het park heeft vast potentie als het entreegebouw en horeca worden vervangen en het camping gedeelte wordt opgedoekt.

De huisjes zelf zijn prima.

Receptioniste jaagt gasten weg.

Tonia
29-5-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen8

Het park is nog net zo afgebouwd als vorig jaar.. helemaal niet dus.

Ongelooflijk dat dit park toch draait. Schijnt nog steeds failliet te zijn.

Vorig jaar zat er een leuke receptioniste in een soort saunahokje, maar was zeer vriendelijk en bereid tot informatie verstrekken.

Nu zit er in de receptie vlakbij de slagboom een vrouw, waar geen fatsoenlijk, vriendelijk woord uitkomt.

Gebrom, gesnauw en niet tot helpen bereid.

Neemt niet weg dat de woning wederom tiptop in orde was, wat van de caravans op de bijgelegen camping niet gezegd kan worden, tenzij je de caravans van vaste bewoners ook meetelt.

Verder een vervallen zootje.

Het weer was fantastisch, mooi Zeeland.

Of we terugkomen weet ik nog niet.

Voor het plekje: Ja

De rust en ruimte:Ja

Voor de woning: Ja

Als het park klaar zou zijn:Ja

Als er een vriendelijker ontvangst zou zijn: Ja

nooit meer

Jan
6-1-2017
  • Onderkomen1

verwarming volstrekt ontoereikend, eerste dag echt kou geleden!

nooit meer

Els Ras
7-12-2016
  • Onderkomen6

Verschillende parken van Roompot bezocht maar deze nooit meer. Niks te doen daar zelfs geen supermarkt. Wifi is verschrikkelijk functioneert haast niet, wij hiervoor naar de receptie ( houten hokje) was niemand aanwezig. Verschillende malen terug geweest ook tijdens openingstijden niemand aanwezig, op de deur staat een telefoon nummer dat maar is gebeld. Dat nummer werd naar een aantal keren bellen pas beantwoord en niet al te vriendelijke door een mevrouw probleem nog niet opgelost. Uiteindelijk was de receptioniste aanwezig in de receptie zij kon ons ook niet helpen. Zij mag wel een cursus klantvriendelijkheid volgen was verschrikkelijk

Prachtig ingericht/schoon huisje aan het water!

Angelique
25-10-2016
  • Onderkomen10

Het was een mooi en schoon huisje aan het water gelegen, zwanen en ganzen zwommen en liepen dagelijks voorbij.

Ondanks het slechte weer hebben we een hele fijne vakantie gehad op dit park, voor herhaling vatbaar.

Ook de mensen bij de receptie waren super vriendelijk!

villa prima, park failliete bouwput

jan
10-10-2016
  • Onderkomen8

We zaten in een Dijkvilla Ruscello Luxe 10. Het was nieuw, royaal opgezet, prima buitenterrassen, mooie lichte woonkamer en moderne inrichting. Vila was schoon, behalve onder de bedden lag een laag stof. Dat was een min puntje. Park stelde niets voor. Er was een bouwkeet waarin de receptie zat. Was geen enkele activiteit op het park. Buiten het park waren genoeg dingen te doen in het Zeeuwse land. Middelburg - rondvaart, strand binnen een half uur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Waterpark Veerse Meer in Arnemuiden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Waterpark Veerse Meer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Waterpark Veerse Meer scoort een 5.54 uit 10 op basis van 28 reviews.