Tijdelijk €25 aanbetaling

• 1.6Activiteiten
  • 2.3Onderkomen

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

32 Reviews over Waterpark Veerse Meer

• 4André10-08-2021

Sober en vooral stil

We hebben deze boeking gedaan omdat hier de werk locatie in de buurt was.Het park heeft nog een aantal huisjes aan het water staan.Voor de rest is het niets meer.De huisjes zijn prima om te verblijven, maar er is hier totaal geen vermaak of iets.Het park is leeg en verlaten.

• 1Onderkomen

Social Media Marketeer, 18-08-2021

Bedankt voor je review, André. Wat jammer dat de faciliteiten niet helemaal waren wat je had gehoopt. Onze excuses! We hebben jouw feedback doorgespeeld en gaan hiermee aan de slag.

Heb je wel van het mooie Zeeland genoten naast je werk?

Graag tot ziens!

Groetjes, Regina

• 3E. Cörvers15-04-2019

Nooit meer

We hebben een midweek doorgebracht in een Chalet duo comfort op vakantiepark Veerse Meer van Hogenboom vakantieparken. Bij aankomst bleken alle 3 de televisies niet te werken, dit is echter door de technische medewerker van het park keurig opgelost. Helaas heeft hij onze melding over 2 smerige en onhygiënische toppers van beide bedden niet doorgegeven en is deze klacht ook niet afgehandeld. Op onze vraag of het park in opbouwfase verkeerde, aangezien we op een grote bouwplaats uitkeken, antwoordde hij dat het park al 4 jaar onder curatele staat en failliet is en dat chalets en stacaravans voor het einde van dit jaar verdwenen moeten zijn. Dit verklaarde meteen waarom het gedeelte met stacaravans er zo slecht onderhouden en doods uitzag. We vinden het zeer betreurens waardig dat Hogenboom vakantieparken dit niet op hun site en bij reservering vermeldt. Wij hadden dan zeker niet gereserveerd. Erg veel zonde van het geld.

• 5Onderkomen

Social Media Marketeer, 13-08-2020

Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je verblijf niet geheel naar wens is geweest. Uiteraard is ons doel om al onze gasten een fijne en zorgeloze vakantie te bieden. Onze excuses dat dit bij jou niet het geval was. Wij gaan in elk geval met jouw feedback aan de slag. Het is daarom erg fijn dat je deze ervaring met ons hebt gedeeld.

Groetjes, Mandy

• 5Hans23-08-2018

Matig maar mooi zeeland

Beetje andere manier van inchecken maar prima huis, ruime slaapkamers en diverse sanitair voor meerdere personen. Huis heeft een overschot aan luxe. Helaas zijn lampekapjes los en lampjes kapot, losse handgreepjes en rafelende tafelbladen wel wat armoedig en getuigd van slecht regulier onderhoud. Receptie vaak niet bezet en als deze wordt bemand mag dat ook met vriendelijke mensen. Uitvalbasis voor diverse steden en strand was perfect. Rondom het veerse meer is het ook fantastich fietsen en wandelen. Ondanks het vervallen park/camping gebied een leuk verblijf gehad .

• 8Onderkomen

Social Media Marketeer, 11-02-2019

Bedankt voor je review, Hans.

Goed om te lezen dat jullie tevreden zijn over de accommodatie op zich. Je bevindingen betreft het onderhoud hebben wij doorgegeven, zodat hier aandacht aan besteed wordt. Fijn dat jullie genoten hebben van de mooie omgeving. Graag tot ziens op één van onze parken!

• 4Sanders08-08-2018

Niet aanbevolen

Weinig te doen op t park Mooi huis met veel luxe Receptie personeel ondermaats/klantonvriendelijk

• 2Activiteiten
    • 7Onderkomen

Bedankt voor je review.

Jammer dat jullie verblijf niet helemaal naar wens is geweest. We hebben jullie bevindingen doorgegeven aan de parkleiding. We hopen jullie ondanks deze ervaring toch nog een keer op één van onze parken te mogen begroeten!

• 9Bart30-07-2018

Superleuke vakantie beleefd in dit vakantiepark

We verbleven in een Ruscello dijkvilla en waren aangenaam verrast door de ruimte, de lichte woonkamer, zicht op het water. De vele watersportmogelijkheden in de nabijheid zorgden ervoor dat we een supervakantie hadden. Het goede weer hielp natuurlijk wel mee. Restaurant en terras aan de ingang waren wat eenvoudig en konden misschien verder opgefrist, maar we hebben er wel een paar keer lekker gegeten. We komen graag terug in dit park.

• 8Activiteiten
    • 10Onderkomen

Social Media Marketeer, 11-02-2019

Bedankt voor je review, Bart.

Heerlijk dat jullie zo genoten hebben van jullie verblijf en de watersportmogelijkheden. Leuk dat jullie nog een keer terug komen. Graag tot ziens!

• 9Yvan Verheyen16-07-2018

Er zijn verschillende mogelijke activiteiten.

Super luxueuse watervilla. Met zicht op een zijarm van het Veerse Meer. Zeer ruim en licht, met het nodige confort. Een echte aanrader met en ook zonder kinderen. Als je een sloepje huurt, kan je naar de verschillende eilanden varen !

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen

Social Media Marketeer, 11-02-2019

Bedankt voor je review, Yvan.

Super dat jullie genoten hebben van jullie accommodatie en van de mogelijkheden die de ligging biedt. Zien we jullie nog een keer terug op Waterpark Veerse Meer? Graag tot ziens!

• 4Clemens van Brunschot26-05-2018

Dit nooit meer

• 100 euro voor schoonmaak maar vonden vuile luiers in een pedaalemmer. Veel dingen te smerig om vast te pakken. Kastdeurtjes op half zeven. Parasol kaduuk.
    • niet toegestaan dat wij een derde auto in het park parkeerden hoewel bijna alle huisjes leeg stonden en wij een 8 persoons huisje hadden. Het buitenparkeerterrein is niet een plek waar je je auto durft neer te zetten.
    • Wat moet doorgaan voor centrale voorzieningen ziet er uiterst armoedig uit. Maar het meeste was ook dicht, en dat in de week vlak voor Pinksteren. Bij de receptie maakten ze bijvoorbeeld melding van een restaurant op het park. Maar het bleek gewoon dicht te zijn.
    • Een dag voor vertrek werkten de pasjes om in de watervilla te komen niet meer. Gelukkig kon er vanaf dat moment steeds iemand thuisblijven.
    • Een uitbreiding van het serviesgoed zou ook wel handig zijn, bijvoorbeeld met een paar hittebestendige schalen en grotere pannen (in een huisje voor 8 personen).
    • 6Onderkomen

Social Media Marketeer, 11-02-2019

Bedankt voor je review, Clemens.

Vervelend om te lezen dat jullie verblijf niet aan jullie verwachtingen heeft voldaan. Hebben jullie dit ook bij de receptie gemeld, zodat het tijdens jullie verblijf kon worden opgelost? We hopen jullie ondanks deze ervaring toch nog een keer op één van onze parken te mogen begroeten.

• 6Hans02-09-2017

Redelijk

Ligging perfect. Hygiene erg slecht.

• 4Activiteiten
    • 5Onderkomen

Social Media Marketeer, 11-02-2019

Bedankt voor je review, Hans.

Fijn dat je zo genoten hebt van de ligging. Mocht een accommodatie bij aankomst onverhoopt niet goed schoon zijn, kun je dit altijd direct melden bij de receptie, zodat er alsnog een passende oplossing wordt aangeboden. Wij streven er tenslotte naar onze gasten een fijn en ontspannen verblijf aan te bieden. Graag tot ziens op één van onze parken!

• 7Annemiek31-07-2017

Leuk Waterpark op een wat afgelegen plek

De entree is wat vaag, je weet niet of je wel goed zit, via touroperator geboekt, een cottage! Prima, je moet voor WiFi inloggen op de witte raaf en het is ook Hogenboom, erg wazig, verder vriendelijk personeel op de receptie, jonge lange dame en oudere dame hebben ons heel vriendelijk te woord gestaan! Top!! Man van de technische dienst was ook heel aardig. Restaurantje ook leuk, maar er mag zeker nog wat meer activiteit op t park voor deze prijs! Helaas veel regen gehad, maar mooie omgeving. Je kan fietsen huren. Verder zou een supermarkt handig zijn.

• 6Activiteiten
    • 9Onderkomen

Social Media Marketeer, 11-02-2019

Bedankt voor je review, Annemiek.

Fijn dat jullie over het algemeen tevreden zijn over jullie verblijf. We hebben je bevindingen over de activiteiten doorgegeven. Hebben jullie nog leuke uitstapjes in de buurt gemaakt zoals naar Middelburg of Goes? We begroeten jullie graag nog een keer op één van onze parken!

• 5Daan14-07-2017

Mooi huisje, niet goed schoon

Faciliteiten van het park onvoldoende voor een huisje in deze prijsklasse. Het park heeft vast potentie als het entreegebouw en horeca worden vervangen en het camping gedeelte wordt opgedoekt. De huisjes zelf zijn prima.

• 8Onderkomen

Social Media Marketeer, 11-02-2019

Bedankt voor je review, Daan.

Fijn dat je tevreden over de accommodatie en vervelend dat deze niet goed schoon was en onze excuses hiervoor. Heb je dit ook gemeld bij de receptie? We zien jullie graag terug op één van onze parken om deze toch wat negatieve ervaring weer om te buigen in een positieve ervaring.

Vakantiepark Waterpark Veerse Meer info

Camping-informatie