Camping Minicamping Oranjepolder

Meer camping info

14 reviews over Camping Minicamping Oranjepolder

• 2017
    9A. Aarnoutse15-04-2017

Klein maar fijn; een aanrader!

In verband met familiebezoek stonden we een paar nachten op deze aangename camping. Heerlijk rustig, en prettig schoon! Het terrein is netjes en uitstekend onderhouden. Het toiletgebouw is origineel opgevrolijkt met allerlei sanitaire voorzieningen uit vroeger tijden die zijn opgehangen of geplaatst, evenals aanduidingen in allerlei talen; voor alle duidelijkheid: de voorzieningen voor de gasten zijn up-to-date! Dat geldt ook voor de wifi; in tegenstelling tot wat ik ergens las, is er wel degelijk wifi, prima én gratis! De camping ligt dichtbij het Veerse Meer, waar ook fietsers en wandelaars hun hart kunnen ophalen. En natuurlijk ook dichtbij Veere - fietsers en wandelaars kunnen het Kanaal door Walcheren oversteken en het stadje bezoeken; eigenlijk een must.... Wij komen hier zeker terug!

Gereisd met partner in april 2017

• Oude reviews

9Petra13-08-2016

Volgend jaar weer!

Wat een fijne camping! Uitermate geschikt voor gezinnen (en singles) met jonge kinderen. De kinderen kunnen vrij spelen op het erf en de sfeer is goed, de boer en boerin gastvrij en behulpzaam. Ook als ouder kom je heerlijk tot rust. Echt een aanrader. Deze camping is ook met het OV goed te bereiken en ligt op looafstand van station Arnemuiden.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10Steven en Cindy13-08-2015

Fantastisch , gezellige camping !

Een beetje onverwachts terecht gekomen in Oranjepolder. Een prachtig, grote en fantastische boerderij met camping, waar honden ook welkom zijn!! Heel mooi uitzicht op de uitgestrekte velden, vlak bij het Veerse Meer. Zeer vriendelijke uitbaters, steeds behulpzaam en correct. Prijs-kwaliteit zeker 10/10 Enorm kind en hondvriendelijk ! Wij komen graag nog is terug, maar dan met de kids :-)

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Pieter en antoinette08-08-2015

Wij hebben het heel fijn gehad bij jullie. Echt een hele leuke plek! Geen verdeelde vakjes, maar gewoon op een groot grasveld. Veel kleine kinderen. Er is heel veel te doen in zeeland. Het sanitair is erg schoon. Jammer dat we zo weinig tijd hadden, want op de boerderij zelf was ook nog genoeg te doen. Wij zijn ook heel hartelijk ontvangen en kregen bij aankomst direct een hoop tips over leuke plekjes in de buurt. Kortom wij zijn dik tevreden over oranjepolder. Tinneke , Jo en Joyce heel hartelijk bedankt voor jullie goede zorgen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

0 tips over Camping Minicamping Oranjepolder