Camping Minicamping Oranjepolder

17 reviews over Camping Minicamping Oranjepolder

• 2018
    9Klaas Vos02-07-2018

Uitstekend!

Bij een prachtige boerderij met een bijzondere geschiedenis, hebben we voor de tweede keer met heel veel plezier een aantal dagen gestaan. Gelegen tussen Middelburg en Veere en natuurlijk het Veerse meer. Het is heel goed fietsen op Wacheren. De boerderij camping was tijdens ons verblijf heerlijk rustig. Verder heel goed onderhouden met goed en schoon sanitair! Een echte aanrader!

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Martijn01-06-2018

We kijken er ieder jaar weer naar uit!

Net de spullen weer opgeborgen na voor het negende opeenvolgende jaar het Pinksterweekend op camping Oranjepolder doorgebracht te hebben. We komen hier altijd heel graag, onze kinderen springen zodra de auto stilstaat op een skelter of op de trampoline om pas na het inpakken een paar dagen later enigszins morrend weer tevoorschijn te komen om naar huis te rijden :-) Dochter Sentine heeft de camping dit jaar overgenomen en weet het karaktervolle van de "boerencamping" goed te behouden terwijl er ondertussen toch links en rechts vernieuwd en veranderd wordt. Mooie aanwinst dit jaar is de uitbreiding van het sanitair met een paar toiletten en fantastische douches! Sanitair is steeds brandschoon. Onze favoriet is en blijft 's avonds rond het vuur in de oude aardappel-pot zitten samen met de andere campinggasten. Mocht je liever een vuurtje bij de eigen tent willen dan zijn er vuurschalen te huur. Prachtige omgeving ook trouwens!

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 8Michèle16-05-2018

Fijne kleine camping, fantastisch met kids

Wat een heerlijke, persoonlijke en rustige camping. Mooi groen, ruime plekken en als je een plek zoekt waar de kinderen zich de hele dag kunnen vermaken met skelters (15 stuks!), fietsjes, trampoline, speeltuin en zandbak, moet je hier naartoe. Je kunt hier zorgeloos als ouder even een boekje lezen omdat de kids zichzelf en elkaar vermaken, zonder luidruchtige animatie. Binnen een paar minuten ben je bij het knusse dorpje Veere, het Veerse meer en Middelburg. En binnen 20 minuten (per auto) ben je op het strand. We komen graag een keer terug om de plannen van de nieuwe generatie boeren in uitvoering te zien.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

9A. Aarnoutse15-04-2017

Klein maar fijn; een aanrader!

In verband met familiebezoek stonden we een paar nachten op deze aangename camping. Heerlijk rustig, en prettig schoon! Het terrein is netjes en uitstekend onderhouden. Het toiletgebouw is origineel opgevrolijkt met allerlei sanitaire voorzieningen uit vroeger tijden die zijn opgehangen of geplaatst, evenals aanduidingen in allerlei talen; voor alle duidelijkheid: de voorzieningen voor de gasten zijn up-to-date! Dat geldt ook voor de wifi; in tegenstelling tot wat ik ergens las, is er wel degelijk wifi, prima én gratis! De camping ligt dichtbij het Veerse Meer, waar ook fietsers en wandelaars hun hart kunnen ophalen. En natuurlijk ook dichtbij Veere - fietsers en wandelaars kunnen het Kanaal door Walcheren oversteken en het stadje bezoeken; eigenlijk een must.... Wij komen hier zeker terug!

Gereisd met partner in april 2017

• 9Petra13-08-2016

Volgend jaar weer!

Wat een fijne camping! Uitermate geschikt voor gezinnen (en singles) met jonge kinderen. De kinderen kunnen vrij spelen op het erf en de sfeer is goed, de boer en boerin gastvrij en behulpzaam. Ook als ouder kom je heerlijk tot rust. Echt een aanrader. Deze camping is ook met het OV goed te bereiken en ligt op looafstand van station Arnemuiden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10Steven en Cindy13-08-2015

Fantastisch , gezellige camping !

Een beetje onverwachts terecht gekomen in Oranjepolder. Een prachtig, grote en fantastische boerderij met camping, waar honden ook welkom zijn!! Heel mooi uitzicht op de uitgestrekte velden, vlak bij het Veerse Meer. Zeer vriendelijke uitbaters, steeds behulpzaam en correct. Prijs-kwaliteit zeker 10/10 Enorm kind en hondvriendelijk ! Wij komen graag nog is terug, maar dan met de kids :-)

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Pieter en antoinette08-08-2015

Wij hebben het heel fijn gehad bij jullie. Echt een hele leuke plek! Geen verdeelde vakjes, maar gewoon op een groot grasveld. Veel kleine kinderen. Er is heel veel te doen in zeeland. Het sanitair is erg schoon. Jammer dat we zo weinig tijd hadden, want op de boerderij zelf was ook nog genoeg te doen. Wij zijn ook heel hartelijk ontvangen en kregen bij aankomst direct een hoop tips over leuke plekjes in de buurt. Kortom wij zijn dik tevreden over oranjepolder. Tinneke , Jo en Joyce heel hartelijk bedankt voor jullie goede zorgen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Camping Minicamping Oranjepolder info