Camping Minicamping Oranjepolder

• 8.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

17 reviews over Camping Minicamping Oranjepolder

• 9Michelle27-07-2020

Een rustig gelegen camping met veel gezelligheid

Wat een heerlijke plek! Een mooi ruim opgezette camping met net sanitair, veel dieren en leuke speelvoorzieningen voor kids. Veel skelters en fietsjes en een grote hooischuur waar de kids zich kunnen vermaken. Het gezamenlijk frietfeest (met voldoende afstand) ervaarden we als een feestje. Leuk om in de buurt eens een drankje te drinken (of hapje te eten) bij vliegveld midden Zeeland met uitzicht op de vliegtuigen en parachutisten. Onze kids en wij wilden niet weg. Kortom, een plek om aan te raden en voor ons voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Ingrid25-07-2020

Superleuk en relaxed

Gezellige kleine familie camping. Rustig, maar toch wat bedrijvigheid door een winkeltje, de dieren, de grote schuur en het vele speelgoed wat wordt aangeboden Leuke eigenaren, familiebedrijf

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Marlieke & Marijn27-06-2020

We hebben heerlijke dagen gehad in de sta caravan. Een gezellige schone sta caravan met alle voorzieningen die je nodig hebt bij de hand. We zijn heel warm ontvangen en hebben genoten van al het groen en de gezelligheid van de camping. De eigenaresse is goed te bereiken en doet er alles aan om iedereen een prettig verblijf te bezorgen. Wij komen hier zeker terug!

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    8Luc Kerckhaert11-06-2019

Gastvrije ontvangst op een echte boerencamping.

Last Minute boeking Pinksterweekend

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9anoniem03-11-2018

fantastisch voor herhaling vatbaar

het is echt super leuk zeker nu er meerder dieren gaan komen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Albert Wuring16-09-2018

Het is hier voor ons in ieder geval reuze genieten

Een heel leuke minicamping met vriendelijke campingbeheerders. er zijn prachtige ruime plaatsen met en zonder schaduw. een keurig sanitair gebouw. Wij staan hier nu een paar weken en blijven nog anderhalve week en het bevalt ons hier uitstekend. We hebben een paar keer samen met de campingbeheerders koffie gedronken met een Zeeuwse bolus, georganiseerd door Sentine, de campingbeheerder en dat was heel gezellig samen met de andere gasten op de camping.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Heleen en Ben en Weeren03-09-2018

EEN AANRADER

Mini camping Oranjepolder is echt een aanrader: prima sanitair, wasmachine en centrifuge; alles is aanwezig zonder hinderlijk muntjes te moeten gebruiken voor een douche of om af te wassen. Oranjepolder is een prima uitvalsbasis voor allerlei interresante fietsroutes, bezoek aan musea, stadswandeling Middelburg en Veere etc. Wij hebben genoten van ons verblijf bij mini camping Oranjepolder: een AANRADER

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Es21-08-2018

Wij hebben 2 weken op deze camping gestaan. De kinderen vonden het helemaal geweldig op de camping. Er is van alles te doen en voor de campingbaas is niets te gek of te veel. Er zijn mega veel skelters en fietsen, trampoline, zand berg, schommels en duikelstangen. Er is een mega grote schuur waar de kids kunnen spelen bij regenachtig weer bijv. Ook hebben we daar een keer gegeten met een aantal campinggasten, dit was super gezellig. Nog enkele steekwoorden. Kampvuur, marshmallows, rit met de tractor en platte wagen, verse vijgen 😍

Sanitair is prima en mooi schoon.

Dichtbij t Veerse meer en Middelburg.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Familie uit Drenthe06-08-2018

Een thuis-camping! Je wil er vast nog eens heen.

Wil je een gemoedelijke (mini)camping waar de gastvrijheid en de mogelijkheden eerst aandacht krijgen en daarna pas de (weinige) regels? Een camping waar plek is om mee te doen met de activiteiten maar waar het ook prima is om ze langs je heen te laten glijden? Waar de eigenaar je ontvangt als gast ipv als klant? Waar alles netjes voor elkaar is (schoon, netjes) zonder dat het een steriele bedoening wordt? Wil je een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding? Dan is deze camping the place to be! Enige nadeeltje; er zijn wel omgevingsgeluiden. Een doorgaande weg, (late) agrarische activiteiten, bij zuidelijke wind de snelweg. Niet irritant, niet alles omvattend maar ik hoor toch liever vogels en koeien (;-)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Sarah23-07-2018

Fantastisch kamperen met jonge kinderen!

Behulpzame, aardige, lieve eigenaren en heerlijk veel skelters en fietsjes waar mijn kinderen zich mee vermaakten. Alles is goed voor mekaar en er zijn veel faciliteiten.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018