Géén boekingskosten

Meer camping info

19 Reviews over Minicamping Oranjepolder

• 9Nelleke18-09-2021

Superfijne camping

Superfijne camping, eigenaars heel vriendelijk en niks is hun teveel, veel activiteiten voor kinderen , dieren voeren, bolussen bakken met de boerin , op de platte kar een rondje rijden, op het paardje rijden , en nog veel meer. Sanitair was heel schoon, er was een broodjesservice, geweldig vakantie gehad. Komen graag nog een keer terug.

• 9Edith Scheeren en Rob Esser16-05-2021

Gastvrij, keurig sanitair, zeer vriendelijk

2 Jaar geleden hebben we ook op deze prachtige camping gestaan. Ruime plekken, proper sanitair, een klein winkeltje en broodjesservice. Er werden zelfs maaltijden geleverd door restaurants uit Middelburg in Coronatijd! Voor kinderen een waar Walhalla, lekker rijden op de skelters en fietsjes, vriendjes in overvloed bij de trampoline, ‘ s ochtends de dieren voeren samen met Sentine, Zeeuwse Bolussen bakken, kampvuur met marshmallows!Wij als koppel zonder kinderen vinden het ook heerlijk om hier te staan, wij hadden een plek op een zeer rustig veld voor de grote schuur. Wanneer het weer in de meivakantie 2022 weer zo goed is zijn we wederom van de partij!

• 9Michelle27-07-2020

Een rustig gelegen camping met veel gezelligheid

Wat een heerlijke plek! Een mooi ruim opgezette camping met net sanitair, veel dieren en leuke speelvoorzieningen voor kids. Veel skelters en fietsjes en een grote hooischuur waar de kids zich kunnen vermaken. Het gezamenlijk frietfeest (met voldoende afstand) ervaarden we als een feestje. Leuk om in de buurt eens een drankje te drinken (of hapje te eten) bij vliegveld midden Zeeland met uitzicht op de vliegtuigen en parachutisten. Onze kids en wij wilden niet weg. Kortom, een plek om aan te raden en voor ons voor herhaling vatbaar.

• 9Ingrid25-07-2020

Superleuk en relaxed

Gezellige kleine familie camping. Rustig, maar toch wat bedrijvigheid door een winkeltje, de dieren, de grote schuur en het vele speelgoed wat wordt aangeboden Leuke eigenaren, familiebedrijf

• 9Marlieke & Marijn27-06-2020

We hebben heerlijke dagen gehad in de sta caravan. Een gezellige schone sta caravan met alle voorzieningen die je nodig hebt bij de hand. We zijn heel warm ontvangen en hebben genoten van al het groen en de gezelligheid van de camping. De eigenaresse is goed te bereiken en doet er alles aan om iedereen een prettig verblijf te bezorgen. Wij komen hier zeker terug!

• 8Luc Kerckhaert11-06-2019

Gastvrije ontvangst op een echte boerencamping.

Last Minute boeking Pinksterweekend

• 7Staat v/h sanitair
  • 9anoniem03-11-2018

fantastisch voor herhaling vatbaar

het is echt super leuk zeker nu er meerder dieren gaan komen

• 9Albert Wuring16-09-2018

Het is hier voor ons in ieder geval reuze genieten

Een heel leuke minicamping met vriendelijke campingbeheerders. er zijn prachtige ruime plaatsen met en zonder schaduw. een keurig sanitair gebouw. Wij staan hier nu een paar weken en blijven nog anderhalve week en het bevalt ons hier uitstekend. We hebben een paar keer samen met de campingbeheerders koffie gedronken met een Zeeuwse bolus, georganiseerd door Sentine, de campingbeheerder en dat was heel gezellig samen met de andere gasten op de camping.

• 9Heleen en Ben en Weeren03-09-2018

EEN AANRADER

Mini camping Oranjepolder is echt een aanrader: prima sanitair, wasmachine en centrifuge; alles is aanwezig zonder hinderlijk muntjes te moeten gebruiken voor een douche of om af te wassen. Oranjepolder is een prima uitvalsbasis voor allerlei interresante fietsroutes, bezoek aan musea, stadswandeling Middelburg en Veere etc. Wij hebben genoten van ons verblijf bij mini camping Oranjepolder: een AANRADER

• 9Es21-08-2018

Wij hebben 2 weken op deze camping gestaan. De kinderen vonden het helemaal geweldig op de camping. Er is van alles te doen en voor de campingbaas is niets te gek of te veel. Er zijn mega veel skelters en fietsen, trampoline, zand berg, schommels en duikelstangen. Er is een mega grote schuur waar de kids kunnen spelen bij regenachtig weer bijv. Ook hebben we daar een keer gegeten met een aantal campinggasten, dit was super gezellig. Nog enkele steekwoorden. Kampvuur, marshmallows, rit met de tractor en platte wagen, verse vijgen 😍

Sanitair is prima en mooi schoon.

Dichtbij t Veerse meer en Middelburg.

Camping Minicamping Oranjepolder info

Camping-informatie