Camping Minicamping Oranjepolder

Tonen op kaart

14 reviews over Camping Minicamping Oranjepolder

• 2019
    8Luc Kerckhaert11-06-2019

Gastvrije ontvangst op een echte boerencamping.

Last Minute boeking Pinksterweekend

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9anoniem03-11-2018

fantastisch voor herhaling vatbaar

het is echt super leuk zeker nu er meerder dieren gaan komen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Albert Wuring16-09-2018

Het is hier voor ons in ieder geval reuze genieten

Een heel leuke minicamping met vriendelijke campingbeheerders. er zijn prachtige ruime plaatsen met en zonder schaduw. een keurig sanitair gebouw. Wij staan hier nu een paar weken en blijven nog anderhalve week en het bevalt ons hier uitstekend. We hebben een paar keer samen met de campingbeheerders koffie gedronken met een Zeeuwse bolus, georganiseerd door Sentine, de campingbeheerder en dat was heel gezellig samen met de andere gasten op de camping.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Heleen en Ben en Weeren03-09-2018

EEN AANRADER

Mini camping Oranjepolder is echt een aanrader: prima sanitair, wasmachine en centrifuge; alles is aanwezig zonder hinderlijk muntjes te moeten gebruiken voor een douche of om af te wassen. Oranjepolder is een prima uitvalsbasis voor allerlei interresante fietsroutes, bezoek aan musea, stadswandeling Middelburg en Veere etc. Wij hebben genoten van ons verblijf bij mini camping Oranjepolder: een AANRADER

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Es21-08-2018

Wij hebben 2 weken op deze camping gestaan. De kinderen vonden het helemaal geweldig op de camping. Er is van alles te doen en voor de campingbaas is niets te gek of te veel. Er zijn mega veel skelters en fietsen, trampoline, zand berg, schommels en duikelstangen. Er is een mega grote schuur waar de kids kunnen spelen bij regenachtig weer bijv. Ook hebben we daar een keer gegeten met een aantal campinggasten, dit was super gezellig. Nog enkele steekwoorden. Kampvuur, marshmallows, rit met de tractor en platte wagen, verse vijgen 😍

Sanitair is prima en mooi schoon.

Dichtbij t Veerse meer en Middelburg.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Familie uit Drenthe06-08-2018

Een thuis-camping! Je wil er vast nog eens heen.

Wil je een gemoedelijke (mini)camping waar de gastvrijheid en de mogelijkheden eerst aandacht krijgen en daarna pas de (weinige) regels? Een camping waar plek is om mee te doen met de activiteiten maar waar het ook prima is om ze langs je heen te laten glijden? Waar de eigenaar je ontvangt als gast ipv als klant? Waar alles netjes voor elkaar is (schoon, netjes) zonder dat het een steriele bedoening wordt? Wil je een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding? Dan is deze camping the place to be! Enige nadeeltje; er zijn wel omgevingsgeluiden. Een doorgaande weg, (late) agrarische activiteiten, bij zuidelijke wind de snelweg. Niet irritant, niet alles omvattend maar ik hoor toch liever vogels en koeien (;-)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Sarah23-07-2018

Fantastisch kamperen met jonge kinderen!

Behulpzame, aardige, lieve eigenaren en heerlijk veel skelters en fietsjes waar mijn kinderen zich mee vermaakten. Alles is goed voor mekaar en er zijn veel faciliteiten.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Klaas Vos02-07-2018

Uitstekend!

Bij een prachtige boerderij met een bijzondere geschiedenis, hebben we voor de tweede keer met heel veel plezier een aantal dagen gestaan. Gelegen tussen Middelburg en Veere en natuurlijk het Veerse meer. Het is heel goed fietsen op Wacheren. De boerderij camping was tijdens ons verblijf heerlijk rustig. Verder heel goed onderhouden met goed en schoon sanitair! Een echte aanrader!

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Martijn01-06-2018

We kijken er ieder jaar weer naar uit!

Net de spullen weer opgeborgen na voor het negende opeenvolgende jaar het Pinksterweekend op camping Oranjepolder doorgebracht te hebben. We komen hier altijd heel graag, onze kinderen springen zodra de auto stilstaat op een skelter of op de trampoline om pas na het inpakken een paar dagen later enigszins morrend weer tevoorschijn te komen om naar huis te rijden :-) Dochter Sentine heeft de camping dit jaar overgenomen en weet het karaktervolle van de "boerencamping" goed te behouden terwijl er ondertussen toch links en rechts vernieuwd en veranderd wordt. Mooie aanwinst dit jaar is de uitbreiding van het sanitair met een paar toiletten en fantastische douches! Sanitair is steeds brandschoon. Onze favoriet is en blijft 's avonds rond het vuur in de oude aardappel-pot zitten samen met de andere campinggasten. Mocht je liever een vuurtje bij de eigen tent willen dan zijn er vuurschalen te huur. Prachtige omgeving ook trouwens!

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 8Michèle16-05-2018

Fijne kleine camping, fantastisch met kids

Wat een heerlijke, persoonlijke en rustige camping. Mooi groen, ruime plekken en als je een plek zoekt waar de kinderen zich de hele dag kunnen vermaken met skelters (15 stuks!), fietsjes, trampoline, speeltuin en zandbak, moet je hier naartoe. Je kunt hier zorgeloos als ouder even een boekje lezen omdat de kids zichzelf en elkaar vermaken, zonder luidruchtige animatie. Binnen een paar minuten ben je bij het knusse dorpje Veere, het Veerse meer en Middelburg. En binnen 20 minuten (per auto) ben je op het strand. We komen graag een keer terug om de plannen van de nieuwe generatie boeren in uitvoering te zien.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

0 tips over Camping Minicamping Oranjepolder