Tijdelijk €25 aanbetaling

's Lands Welvaren

We hebben de beste aanbieders voor Hotel 's Lands Welvaren voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 10 reviews

9.9FenomenaalScore uit 10 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

10 Reviews over 's Lands Welvaren

• 10Hans en Linda Roelofs04-07-2022

We gaan nog een keer naar 'S-Lands Welvaren

Wij zijn een lang weekend geweest in 'S-Lands Welvaren en we komen zekers terug, en wel hierom. Een heel vriendelijk onthaal door de gastvrouw, een mooie nette en vooral hele schone kamer. Ontbijt was smorgens uitgebreid en vriendelijk personeel vroeg of je eventueel een gebakken eitje met spek wilde of een heerlijk roer ei. Savonds hebben we gedineerd en dat was ook heerlijk. Bij vragen kregen we een vriendelijk antwoord. Sorry, kan geen min punten vinden. Vanuit Aardenburg hebben we heerlijk gefietst en savonds veilig in schuur van het Hotel. Hartelijke groeten van Hans en Linda Roelofs uit Bemmel 👍👍😘😘

• 10van Dijk21-10-2020

Super!

Een kleinschalig familiehotel waar je je nog echt welkom voelt. We hadden een eenvoudige kamer met een heerlijk bed en fijne douche, meer hebben wij niet nodig. Persoonlijke aandacht van de eigenaren voor alle gasten en daardoor ook een gemoedelijke sfeer. Vanwege de coronacrisis elke avond in dat hotel gegeten, maar de keuken was prima, dus ook niet de behoefte gehad om elders te gaan. We hebben een heerlijk verblijf gehad en ook ons hondje voelde zich er helemaal thuis.

• 9Jan02-07-2018

Gastvrij verblijf

Leuk hotel met café en restaurant, gerund door een zeer vriendelijke en gastvrije familie. Keurige kamer met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. In het restaurant kan men uitstekend eten. Goed ontbijt.

• 9Jan30-06-2018

Prima verblijf in Zeeuws-Vlaanderen

Leuk hotelletje met cafe en restaurant gedreven door een zeer vriendelijke en gastvrije familie. Kamer is zeer netjes en schoon, goede bedden. In hettedtaurant kan men lekker eten

• 9Leo30-07-2016

Prima hotel

Goed: kamer, douche, ligging, vriendelijkheid van eigenaren/personeel, parkeergelegenheid en vooral het restaurant! Prijs-kwaliteit uitstekend. Minder: soms wat lawaai op de late avond van jongeren op straat

• 10Liesbeth en Wim25-07-2016

Goede prijs/kwaliteit verhouding + zeer attent

Dit hotel is voor ons één van de beste hotels waar we tot nu toe in Nederland hebben gelogeerd: de kamer is lekker ruim, sanitair ruim en schoon, ontbijt heerlijk met vers sap én een eitje als je dat wilt. Wij hadden een arrangement, inclusief diner. De eigenaresse/kokkin maakt elke avond een heerlijk 3-gangendiner klaar. Niet alleen heerlijk, maar ook verrassend. Zeer goed, zeker als je kijkt naar de prijs die we ervoor moesten betalen. Je kunt bij mooi weer in de achtertuin eten en daar is het heerlijk koel en rustig. Verder vonden bij de sfeer heel persoonlijk en attent. Geen enkele moeite is de eigenaren te veel. Kortom, een hotel om naar terug te keren. En...het hotel ligt in het centrum van Aardenburg, waar parkeren gratis is en waar het lekker rustig is; zeker als je het vergelijkt met het verderop gelegen Sluis, waar je je in een soort pretpark waant.

• 10chris28-12-2014

Geweldige ervaring

De service van een 5-sterrenhotel. Geweldige grote en mooie kamer met goed sanitair. Vlekkeloos schoon. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet waar veel aandacht en energie in is gestoken. We hebben er ook twee keer het diner gehad (kerstdiner) en dit was ook erg goed met veel liefde bereid. De gastheer en gastvrouw beheersen alle facetten van het horecaschap. Wij komen zeker terug.

• 9samberg15-09-2014

wat een topper

warm onthaal , zeer vriendelijk een aanrader. Het eten was perfect, Kitty is een 3 sterren kok. Ontbijt en diner perfect.

• 9mvhunen0109-09-2014

Een aanrader!

Zeer vriendelijke eigenaren, prijs/kwaliteit zeer goed en mooie kamers!

• 8ejvermast06-04-2014

Goed verzorgd hotel

Hotel ziet er aan binnen en buiten goed verzorgd uit. Bedden zijn prima. Er zijn kamers met douche en met bad. Kamers zien er goed en verzorgd uit. Slapen aan de wegkant heeft als nadeel dat men altijd de klok van het dorp hoort slaan, aan achterkant is dit beter. Hotel heeft ook restaurant waar het goed eten is. Terras aan voorkant ligt aan de weg waar iedereen, iedereen kent en er dus altijd vriendelijk word gezwaaid. Rond het hotel zijn voldoende parkeerruimte. Eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en helpen aan alle kanten om hun gasten een goed verblijf te bieden.

Hotel 's Lands Welvaren info

Het complex