Appartement De Kaaipoort

6 reviews over Appartement De Kaaipoort in het Nederlands

Heerlijk tot rust gekomen

Marielle
21-10-2017

Gezellig en schoon appartementje. Wij waren hier voor de rust en dagje strand met de hond. Rustig gelegen. Bedden sliepen heerlijk.

Keuken goed uitgerust en alles aanwezig. Als we weer eens naar Zeeland komen kiezen we zeker weer dit appartement!

Middelmatig en voor dat geld geen afwasmachine

Frits gerritsen
4-9-2017

Appartement is redelijk schoon , maar weinig smaak voor inrichting. Mocht er er iets gebeuren dan zit je als een rat in de val in de slaapkamer met enkel een boven raampje. Buiten op het kleine terras voel je erg dat je in de gaten gehouden wordt door de beveiligingscamera. Keuken is gammel en slecht uitgerust. Bij ons bezoek zat de wastafel verstopt(dat merk je toch met de eind schoonmaak) het internet werkte amper, helaas viel het geheel ons aardig tegen gezien de 80 euro per nacht.

Heerlijk centraal gelegen

Verhagen
8-7-2017

Appartement de Kaaipoort is een perfecte locatie. Appartement is erg netjes en schoon. Vriendelijke en behulpzame gastvrouw. Goede ontvangst. Voor herhaling vatbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor De Kaaipoort voor je op een rij gezet:

Mooi appartement en vriendelijke eigenaar!

Familie Beckers
7-12-2012

Mijn man en ik zijn hier kort geleden 1 nachtje verbleven en hebben het erg naar ons zin gehad. Sluis vlak in de buurt om leuk te winkelen en/of hapje te eten en Knokke op goede afstand om van strand en eventueel casino te bezoeken in de avond.

Ontvangst was zeer vriendelijk. Het was fijn dat we al vroeg terecht konden en dat we in de ochtend lekker konden uitslapen. Bed sliep goed, vloerverwarming erg prettig en een over waarin we verse broodjes konden bakken voor het ontbijt was erg fijn.

Kortom heerlijk verblijf gehad voor een goede prijs!

Vriendelijke groeten van de Familie Beckers

Een zeer net en luxe appartement

Henk en Ingrid
21-8-2011

Wij zien hier 1 week geweest echt heel gezellig dorp, dichtbij het strand knokke of cadzand. Eigenaars zeer vriendelijk en behulpzaam komen zeker een keer terug.

Een zeer net en luxe appartement.

Henk en Ingrid
21-8-2011

We hebben een aantal aanbieders voor De Kaaipoort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Kaaipoort in Aardenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Kaaipoort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.