Hotel De Elderschans

7.6Goed

• Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

In een prachtige omgeving ligt Hotel de Elderschans Aardenburg dat eenvoudige, maar schone kamers aanbiedt voor een kleine prijs. Er hangt een levendige sfeer, waardoor het minder geschikt is voor rustzoekers. Rust vind je echter wel in de vele wandel- en fietstochten die de omgeving kent. Ook een bezoekje aan Brugge is de moeite waard.

3252 reviews over Hotel De Elderschans

• 2019
    8Louise en Tony28-10-2019

wij komen er al voor de 3e keer op rij, vanwege de formule, prima eten, goede bedden, redelijk schone kamers, zeer vriendelijk personeel, op de barman na, zoals eerder werd geschreven door bezoekers, een entoesjaste en vriendelijke bediening en gewillige professionele uitstraling aan de bar zou het verblijf nog prettiger maken. Verder is er op goede afstanden van alles te doen of te bezoeken in naburige dorpen, steden zoals Sluis, meerdere badplaatsen en België is zeer dichtbij , Brugge bijvoorbeeld, Knokke.

• 10Jeannet Held27-10-2019

Geweldig hotel voor een scherpe prijs

Zeer goed hotel, klantvriendelijk personeel en erg gezellig. Het eten is ook erg goed en ontzettend veel keuze.

• 7WB27-10-2019

Dit was weer een geweldige familie happening !

Alles was goed , helaas de barman liet dat niet blijken onsympathiek nors en weinig uitstraling van de Elderschans, Daar liepen wij allen voor weg naar elders. Maar wij hebben genoten

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Bert27-10-2019

Fijne dagen gehad!

Fijn hotel,goed eten in buffetvorm,vriendelijk personeel.Sauna was niet zo veel,Jacuzzi stond leeg buiten,erg jammer. Minpuntje waren de warme kamer en te zachte bedden.

• 8Veerle27-10-2019

Heel rustig gelegen, goede service, lekker buffet, vriendelijk personee, propere kamers

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 7Bep24-10-2019

Goed eten.Vriendelijke mensen.Sfeerloos.

Zeer vriendelijk personeel.Eten en drinken is goed.we waren all-in gasten.Het is niet echt fijn dat je de drankjes zelf moest halen ,maar is ook niet echt hinderlijk,wel werd er heel weinig van de duurdere drankjes geschonken bij baileys was het 1 vingerdik.Kamer is oké maar ontzettend warm door de vloerverwarming die erg hoog stond.Een goede douche.Op de kamer 2 flesjes water waar je 2,50 euro per stuk voor betalen zal de verwarming daarom zo hoog staan.? Ook moesten we 1 dag (de vertrekdag) extra parkeergeld betalen wat 5 euro is ,vreemde gang van zaken.De gemiddelde leeftijd was tijdens ons verblijf 65 jaar.

• 7Rob van der Horst23-10-2019

eten en drinken uitstekend, kamers zijn gedateerd.

Parkeren bij 2 nachten, maar 3 dagen betalen in een modderpoel,er wordt bij de receptie ook niet gevraagd of je ben gebracht of met de eigen auto, er staat al gelijk parkeer geld op je rekening. kamer is niet groot maar slechte verlichting, is niet mogelijk om wat te lezen op bed, 1 nachtkastje, tip maak aan de andere zijde bed een planchet aan de muur voor telefoon en lampje. Het eten en drinken is van goede kwaliteit, personeel restaurant vriendelijk.

• 7Cindy22-10-2019

Leuk maar hoef niet nog een x

Leuk hotel eten was prima jammer dat ze nietwat meer aandacht aan bv kalkaanslag in badkamer besteden.zag er vies uit .verder vriendelijk personeel en leuk weekend gehad.

• 8Jos Beudel21-10-2019

fantastisch

Als je een hotel zoekt voor een leuk verblijf in Zeeuws Vlaanderen ben je hier op het goede adres. De kamers zijn sober ingericht maar wel schoon. De bedden zijn uitstekend. Het buffet (ontbijt, lunch en Diner) is uitgebreid en wordt voldoende aangevuld. Kortom prima verblijf.

• 4Jb19-10-2019

Nooit meer

Echt niet boeken. Vreselijk op alle fronten.

Gereisd met partner in augustus 2019

3 tips over Hotel De Elderschans

• berry beijer, 03-01-2020

Sluis erg gezellig Brugge super gezellig en erg mooi

• peter de decker, 21-12-2016

Er zijn blijkbaar ook kamers, waarbij je voor douche of toilet de gang op moet. Bij boeking eventjes vermelden dat je een kamer wil met toilet en douche op de kamer. Wordt probleemloos geregeld.

• kaat, 05-07-2017

Fietstochtje naar Sluis en omgeving.

12 vragen over Hotel De Elderschans

• Isa, 10-06-2019

Nooit boeken

Boeking via bon,het ging direct fout.Mevr ik gaf u een upgrade want anders is het een budgetkamer, u wenst hier vanavond ook niet te eten.Nee sorry.Ok dit is dan 25€ voor parking dan toeristenbelasting en kosten.Dame naast mij moest maar15€ betalen voor parking.Toen ik aan receptie uitleg vroeg zei hij u zal 25€ betalen.Ik zei sorry,maar toen werd hij onbeleefd.Ik heb het gehad,heb hoofdpijn etc,u mag mijn hotel verlaten ik schrijf u een mail en u reservering is geannuleerd.Daar stonden we dan.

• frans nuyts, 31-12-2018

sauna

is de sauna naakt of in badpak?

• J&W, 06-06-2018

Niet klantvriendelijk

Service zeer slecht, er niet geweest door fout bij voordeeluitjes maar het hotel was niet bereid om het om te boeken naar andere datum, zelfs niet voor €20 p.p.

Hotel De Elderschans info

• ZwembadJacuzzi

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald