Hotel De Elderschans

7.6Goed

• Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

In een prachtige omgeving ligt Hotel de Elderschans Aardenburg dat eenvoudige, maar schone kamers aanbiedt voor een kleine prijs. Er hangt een levendige sfeer, waardoor het minder geschikt is voor rustzoekers. Rust vind je echter wel in de vele wandel- en fietstochten die de omgeving kent. Ook een bezoekje aan Brugge is de moeite waard.

3249 reviews over Hotel De Elderschans

• 9B. Beijer03-01-2020

Super genoten

Ben het totaal niet eens met de vorige schrijvers. Wij zijn hier oudjaars dag aangekomen en twee nachten verbleven. Keurige ontvangst door een aardige blonde jongedame. Wij kregen, standaard, kamer nr 37. Keurig schone en ruime kamer. Mooie badkamer met inloopdouche. Prima matrassen en koelkastje aanwezig. Leuk uitzicht op de binnentuin waar konijnen rondhuppelden. In het restaurant tweedagen perfect gegeten. Gegrilde biefstuk met champignon roomsauce, slibtongetjes, gerookte zalm, cordon blue etc. etc. Hartstikke lekker. Ook ontbijt was perfect. Drankjes keuze, all inn, uitgebreid en ruim voldoende. Aardig personeel. Andere gasten gesproken en vonden het ook prima. We zijn dus niet de enigen. Ben het absoluut niet eens met de vorige schrijvers van de waardeloze reviews. Ben ook niet verwant met enige eigenaar of medewerker van dit hotel. Het doet mij zeer zulke slechte berichten te lezen terwijl wij uiterst tevreden waren. Barneveld

• 2019
    1Philips27-12-2019

GA ER NOOIT NAAR TOE!

Wat een waardeloze bedoeling. Aankomst op een vervallen parkeerterrein, lange wachtrij bij het inchecken. Belachelijk dat er binnen 24 uur 2 keer parkeergeld betaald moet worden. Eenmaal op de kamer bleek deze kamer bezet te zijn. Terug naar de receptie waar we een upgrade naar een suite kregen. De suite stonk ontzettend naar chloor en zou in andere hotels nog niet door kunnen voor een standaard basickamer. Veel en veel te duur. De all-inclusive formule houdt in dat je met een bandje zelf drankjes aan de bar kunt bestellen die je in een superwarme, lawaaierige kunt opdrinken aan vieze tafeltjes. Er kwam een smoezelige dame langs die de bakjes nootjes bijvult uit een kom die in jaren niet schoongemaakt was. De speelkamer was ruim alleen het biljart is al jaren afgeschreven. Hier wilden wij niet blijven. Na 2 uur hebben wij uitgecheckt waarbij we verbaasd werden gevraagd of de kamer niet in orde was. Geen vergoeding of niets. Waardeloos!!

• 1F.A.27-12-2019

Fysiek aangevallen door eigenaar en personeel

Dit is het meest belachelijke hotel ooit, hopelijk sluiten ze het snel! Wij komen aan in groep, 1 kamer heeft geen toilet of badkamer. We vragen een oplossing, die er niet kwam, wat wij niet aanvaardbaar vonden gezien alles op voorhand geboekt en betaald was. Waarop wij ons geld terug eisten, daarop werd onze groep met geweld uit het hotel gezet. Twee van onze mannen worden door het personeel en de eigenaar Salar Azimi fysiek belaagd vanop de rug en gewurgd! Hiervan zijn verschillende beelden gemaakt door omstaanders, die wij in ons bezit hebben. Dit is echt niet van deze eeuw! Wie naar dit hotel gaat denkt beter twee keer na! Ons zie je hier nooit meer terug, hier komt een staartje aan, ik aanvaard dit niet dat dit voor de ogen van onze kinderen is gebeurd!

Gereisd met vrienden in december 2019

• 1Vos21-12-2019

Nooit maar dan ook nooit meer: wees gewaarschuwd!

Je moet hier ECHT niet naartoe tenzij je wil betalen om onbeperkt te kunnen zuipen met je polsbandje en houdt van surrealistische toestanden waarbij zelfs Fawlty Towers compleet verbleekt. Volslagen afgetrapte kamers, onbeschoft personeel bij receptie en bar en allerlei extra kosten. Onze reservering was zgn niet doorgekomen dus de prijs op de bevestiging was niks waard. 40 euro bijbetalen voor een uitklapbaar kinderbedje en parkeerplaats (!) > 230 euro voor een nacht in een afgetrapt hok dat zo uit de kringloop lijkt gesleept. Maar er staan gelukkig wel een reusachtige limo en een splinternieuwe RollsRoyce voor de deur. Van de eigenaar. Selfmade man dat snap je. Ter inspiratie voor het klootjesvolk. We zijn keihard terug naar huis gereden en huilen nu nog. De meeste recensies hier lijken dan ook door Azimi zelf geschreven dus benieuwd hoe lang dit blijft staan. Een giller als het niet zo duur was. Ga je schamen man!

• 9ghesquiere Joost24-11-2019

héél, héél goed

Alles wat één all in kan bieden, een aanrader voor allen eigenlijk (voor ons in ieder geval voor herhaling vatbaar). Weet echt niet wat men nog meer kan verlangen, niets is het personeel als je iets vraagt.

Gereisd met partner in november 2019

• 10Lieve & Christa08-11-2019

Super 👍

Superleuk hotel Goed gelegen Heerlijke bedden, lekker eten en toffe sfeer👍👍

Gereisd met partner in november 2019

• 1Beek02-11-2019

Vreselijk!!!

In een woord, vreselijk! Lucht van nicotine zweet en alles ontzettend smerig! Wc zat verstopt , werdt niets aan gedaan . Zijn naar huis gegaan en kregen geen excuses of vergoeding. Schandalig!!

• 8Louise en Tony28-10-2019

wij komen er al voor de 3e keer op rij, vanwege de formule, prima eten, goede bedden, redelijk schone kamers, zeer vriendelijk personeel, op de barman na, zoals eerder werd geschreven door bezoekers, een entoesjaste en vriendelijke bediening en gewillige professionele uitstraling aan de bar zou het verblijf nog prettiger maken. Verder is er op goede afstanden van alles te doen of te bezoeken in naburige dorpen, steden zoals Sluis, meerdere badplaatsen en België is zeer dichtbij , Brugge bijvoorbeeld, Knokke.

• 10Jeannet Held27-10-2019

Geweldig hotel voor een scherpe prijs

Zeer goed hotel, klantvriendelijk personeel en erg gezellig. Het eten is ook erg goed en ontzettend veel keuze.

• 7WB27-10-2019

Dit was weer een geweldige familie happening !

Alles was goed , helaas de barman liet dat niet blijken onsympathiek nors en weinig uitstraling van de Elderschans, Daar liepen wij allen voor weg naar elders. Maar wij hebben genoten

Gereisd met vrienden in oktober 2019

3 tips over Hotel De Elderschans

• berry beijer, 03-01-2020

Sluis erg gezellig Brugge super gezellig en erg mooi

• peter de decker, 21-12-2016

Er zijn blijkbaar ook kamers, waarbij je voor douche of toilet de gang op moet. Bij boeking eventjes vermelden dat je een kamer wil met toilet en douche op de kamer. Wordt probleemloos geregeld.

• kaat, 05-07-2017

Fietstochtje naar Sluis en omgeving.

12 vragen over Hotel De Elderschans

• Isa, 10-06-2019

Nooit boeken

Boeking via bon,het ging direct fout.Mevr ik gaf u een upgrade want anders is het een budgetkamer, u wenst hier vanavond ook niet te eten.Nee sorry.Ok dit is dan 25€ voor parking dan toeristenbelasting en kosten.Dame naast mij moest maar15€ betalen voor parking.Toen ik aan receptie uitleg vroeg zei hij u zal 25€ betalen.Ik zei sorry,maar toen werd hij onbeleefd.Ik heb het gehad,heb hoofdpijn etc,u mag mijn hotel verlaten ik schrijf u een mail en u reservering is geannuleerd.Daar stonden we dan.

• frans nuyts, 31-12-2018

sauna

is de sauna naakt of in badpak?

• J&W, 06-06-2018

Niet klantvriendelijk

Service zeer slecht, er niet geweest door fout bij voordeeluitjes maar het hotel was niet bereid om het om te boeken naar andere datum, zelfs niet voor €20 p.p.

Hotel De Elderschans info

• ZwembadJacuzzi

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald