12 vragen over Hotel De Elderschans

• Isa, 10-06-2019

Nooit boeken

Boeking via bon,het ging direct fout.Mevr ik gaf u een upgrade want anders is het een budgetkamer, u wenst hier vanavond ook niet te eten.Nee sorry.Ok dit is dan 25€ voor parking dan toeristenbelasting en kosten.Dame naast mij moest maar15€ betalen voor parking.Toen ik aan receptie uitleg vroeg zei hij u zal 25€ betalen.Ik zei sorry,maar toen werd hij onbeleefd.Ik heb het gehad,heb hoofdpijn etc,u mag mijn hotel verlaten ik schrijf u een mail en u reservering is geannuleerd.Daar stonden we dan.

• frans nuyts, 31-12-2018

sauna

is de sauna naakt of in badpak?

• J&W, 06-06-2018

Niet klantvriendelijk

Service zeer slecht, er niet geweest door fout bij voordeeluitjes maar het hotel was niet bereid om het om te boeken naar andere datum, zelfs niet voor €20 p.p.

• A.P.M. Kerkhof-v. Eijck, 29-09-2017

Kerstdiner

Ik zie op de website alleen foto's van buffetten. De telefonist vertelde dat er met Kerstmis aan tafel geserveerd wordt. Weet iemand of dit werkelijk zo is?

We hebben een aantal aanbieders voor De Elderschans voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl
    Voordeeluitjes.nl
    Kras
    Kras
    HotelSpecials.nl
    HotelSpecials.nl

• Bert, 16-08-2017

Toilet en badkamer op hotelkamer.

Ergens las ik dat er op de hotelkamers geen toiletten en badkamers zijn. Wat klopt hiervan? Mijn vrouw is mindervalide en vooral in de nacht moet een toilet en badkamer beschikbaar zijn. Wie kan mij meer vertellen?

• nora, 16-12-2016

sauna

is het een naaktsauna of badpakkensauna

peter de decker, 26-12-2016

naakt (zoals het hoort dus)

• Tiny kersemakers, 24-10-2016

Huisdieren

Mogen er honden in het hotel

• JD Knetemann, 27-09-2016

hondje

mag er een hondje op de kamer ??

• Jan, 05-09-2016

annuleren

wij hadden geboekt met 4 personen 2 nachten, maar door een plotseling overlijden van een familielid konden wij op de geboekte periode niet komen. omdat we met werk zitten konden we ook de boeking niet annuleren ondanks dat we nog niets aanbetaald hadden. Is dit niet erg klantonvriendelijk?

Wim, 17-04-2018

Het past wel bij dit hotel!

• M. ridderinkhof, 25-05-2016

hond

Zijn er kleine honden welkom

Robert, 05-07-2016

Geachte M. ridderinkhof,

Dit is absoluut geen enkel probleem.

Met vriendelijke groet,

Hotel de Elderschans