Camping Schoolzicht

41 reviews over Camping Schoolzicht in het Nederlands

Met jonge kinderen

W VAN DER WIEL
5-10-2018

Wij als senioren komen hier al jaren met heel veel plezier,huren dan een chalet en fietsen veel komen altijd in het voor en /of naseizoen,wij zijn zeer tevreden over schoolzicht,fam.de Visser zijn zeer vriendelijke mensen die er alles aan doen om het naar de zin te maken..Chalets zijn altijd brandschoon en zeer ruim opgezet.Hopen bij gezondheid weer terug te mogen komen.

fantastich

privee
9-8-2018

ik kom hier nu al 15 jaar achter elkaar en het is nog steeds een top camping de voorzieningen zijn erg goed en er is een hele goede sfeer.

Perfect!

Wijzenbroek
3-8-2018

Zeer nette kindvriendelijke camping. Schoon sanitair. Vriendelijk personeel. Aandacht voor identiteit.

fantastisch

Fam B kwetters
14-7-2018

schoolzicht een verzorgde en gezellige camping

De eigenaren zijn fijne mensen

wij komen er al vele jaren en elke keer weer als een thuis komen

wij hopen er nog vaak te komen.

Een bijzondere camping

Hans en Joline
2-7-2018

Schoolzicht is een moderne en zeer verzorgde camping. Kindvriendelijk en erg veel speelmogelijkheden, zelfs een prachtige binnenspeeltuin. Douches (echt schoon!) en bijv. supersnel WIFI gewoon gratis.

Familie de Visser is hartelijk en draagt de identiteit van de camping spontaan en open uit.

Topcamping vlakbij zee

Ma Rieke
14-10-2017

Hele fijne camping. Schoon sanitair en wat we vooral prettig vinden: veilig voor de kinderen. Veel speelgelegenheid, een binnenspeeltuin, recreatieteam... Eigenaren zijn fijne mensen en na alle inspanningen van het afgelopen jaar doet het wifi het nu ook super! Ik kom hier al 23 jaar, eerst met m'n ouders en nu met ons eigen gezin en ben het nog niet zat.

Elke keer weer als 'thuiskomen'

Lizzy74
18-8-2017

Echt geweldig; in één woord.

Zo schoon, zo mooi.

Grote plekken, dat is erg fijn als je kinderen hebt die in een tentje willen.

Zeer behulpzame eigenaren.

TOP!!

B&H uit N
4-8-2017

Weer een fantastische vakantie gehad op camping Schoolzicht! Echt Top! De hele familie de Visser staat voor de gasten klaar, zijn super behulpzaam en zorgen voor een keurig schone camping! Elk jaar word een dropping of nacht tocht

georganiseerd , we hopen nog vaak naar Schoolzicht te gaan, omdat we dat gewoon ons zelf kunnen zijn,

Goede wijn hoeft geen krans!

TT
28-7-2017

Een up tot date familiecamping met goede voorzieningen!

keurige gezellige camping ook voor kinderen

Bas Bor
20-7-2016

deze christelijke camping heeft zijn eigen regels hou je eraan dan heb je een superleuke vakantie!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Schoolzicht in Aagtekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Schoolzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.