Géén boekingskosten

Meer camping info

30 Reviews over Minicamping Oosterzicht

• 9Anjo en Monique12-10-2021

Ieder jaar weer genieten

Wij komen al meer dan 25 jaar op Minicamping Oosterzicht. Het is ieder jaar weer genieten en dat is mede te danken aan de hele familie De Visser. Gastvrijheid staat bij hun op nummer 1. Voor ons is het ieder jaar weer "thuiskomen" zodra wij het erf van de camping oprijden. Familie De Visser runt de camping met veel enthousiasme en plezier. Persoonlijke aandacht voor de gasten is er altijd. Dankzij familie De Visser is de gezamenlijke barbecue altijd vol gezelligheid en plezier. Wij vinden dat zij het geweldig doen. Volgend jaar gaan wij er zeker weer naar toe.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Albert Kruijf27-09-2021

Fijne gemoedelijke camping. De eigenaren is niets te veel om het je naar de zin te maken. Mooi goed schoon sanitair. Fijne ruime plekken op prima terrein. Mooie omgeving. Aanrader

• 10Adrie en Gertie30-08-2021

Geweldig!

Wij zijn 1 week op deze camping geweest en hebben volop genoten. Prive sanitair wat wij hadden geboekt was top, maar de overige gasten kregen ook allemaal een eigen douche. Prima geregeld door Suzan en Gerhard. Mooie ruime plekken op een groot goed onderhouden grasveld. Iedere plek had een eigen afvalcontainer. Nooit eerder gezien op een camping, maar prima geregeld. Nadat we een avond heel veel regen hadden gehad, kwamen ze vragen of we plastic vlonders nodig hadden. Mooie speeltoestellen en voor jonge kinderen een waar paradijs. Leuk om te kamperen bij een boerenbedrijf, en te zien hoe alles in zijn werk gaat daar. Op loopafstand van supermarkt. Natuurlijk hoor je de weg die er vlakbij ligt, maar deze zelfde weg brengt je ook naar allerlei mooie plekken in de omgeving. Een aanrader voor wie een nette kleinere camping zoekt.

• 9Familie van Burg24-08-2021

Zeer gastvrij en gemoedelijk

Wat een fijne camping. De eigenaren spelen goed in op de Corona maatregelen. Er worden activiteiten georganiseerd waaraan iedereen naar eigen wens kan deelnemen. De kinderen, 10,13 en 15 spelen volop, buiten en binnen. Mooie speeltoestellen, skelters loopfietsjes, voor ieder wat wils. De eigenaren zijn erg toegankelijk, bereid om vanuit passie voor hun bedrijf uitleg te geven en campinggasten te betrekken. Allerlei leuke dorpjes op fietsafstand, goede fietspaden, strand op fietsafstand. Kortom een heerlijke plek in een fijne omgeving waar het heerlijk uitrusten is. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Jacobien10-08-2021

Geweldig

Wat een gastvrije camping, schoon sanitair, prima douches en grote sta plek voor caravan.Suzan en Gerhard zijn hartwerkende mensen, wat een energie hebben die zeg! Ondanks dat het weer minder was, ben je toch de hele dag buiten. Alles goed te bereiken zowel op de fiets en met auto, er is zoveel te zien! Ik kom zeker terug.

• 6Stel5012-07-2021

Niet voor herhaling vatbaar.

I.v.m. Corona verplicht een douche bijboeken en extra betalen: een losse groep douches die op het tweede veld staat, maar waarvan het waskraantje buiten niet aangesloten is. Enkel douchen, toiletgebruik en verzorging op het eerste veld. De eerste dagen konden we niet douchen: het water was veel te heet en de douches waren op naam gelabeld. Blijkbaar hebben de eigenaren het zo druk met de boerderij en de kinderopvang dat ze het telkens vergaten. Na de derde keer en vijf dagen verder wederom melden konden we eindelijk normaal douchen met het hete weer. Er ligt een zeer drukke weg langs die veel herrie geeft. Qua sfeer niet gezellig alleen de vaste plekken (en gasten) praten met elkaar. De geografische ligging is prima en alles met de fiets bereikbaar. Mooie fietspaden en het strand op korte afstand. Voor ons een overgewaardeerde boerderijcamping.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Dick14-06-2021

Super camping, gastvrouw en omgeving!

Een heerlijke rustige camping, mooie ruime plekken rondom een net veldje, erg gemoedelijk met zeer aardige gastvrouw! Een prachtige omgeving met strand en bos dichtbij en geweldige fietsroutes! We hebben 2 week genoten!!

• 9Vivian29-08-2020

Een plek om terug te komen!

Minicamping Oosterzicht is een echte familiecamping. Onze kinderen (2x 3 jaar en 6 jaar) hebben volop genoten: vrijheid om te spelen, koeien, kalfjes, skelters, speelhuisjes en vooral ook de andere kinderen. Lieve, gastvrije eigenaren, schoon sanitair en prima qua veiligheid nu met de corona-maatregelen. Fijn ook dat er extra privé-douches waren! En we hebben een kalfje geboren zien worden: heel bijzonder!

• 10Wilma17-08-2020

Geweldig!

Wat waren het weer 2 heerlijke weken op de boerderij!! Elke dinsdag een camping bbq, een rondleiding op de boerderij, zien hoe een kalfje geboren wordt en elke dag verse melk en eieren! Gastvrijheid ten top!! En nu in de coronatijd van alles geregeld voor onze veiligheid! Tot volgend jaar! Dan komen we zeker weer terug!

• 10Gert en Ria28-06-2020

Een aanrader!

Mooie camping met vriendelijke eigenaren. Schoon en goed georganiseerd. We hebben hier een fantastisch verblijf gehad.

Camping Minicamping Oosterzicht info

Camping-informatie