Camping Minicamping Oosterzicht

19 reviews over Camping Minicamping Oosterzicht

• 2019
    9Moniek29-08-2019

Echt genieten!

Wat een ontzettend leuke minicamping. Kinderen van 2 en 3 jaar genoten van de speeltoestellen en het kroelen met de jonge katjes. Een kijkje nemen in de stallen vonden ze nog een beetje spannend, wel erg leuk dat dat mogelijk was. Schoon (privé)sanitair en fijn ontvangst door Susan en Gerhard. Dichtbij het strand van Domburg. Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Fam.van Burg15-08-2019

Volgend jaar weer

Een heel gemoedelijke gezellige camping. Mensen zien naar elkaar om, maken met elkaar de gezelligheid. Alle initiatief tot gezamenlijke activiteiten wordt gewaardeerd. De eigenaren,boer en boerin zijn innovatieve ondernemers die graag uitleg geven over hun bedrijfstakken. Dit zowel tijdens het werk als tijdens de informatieve toer de boer en toer de boerin. Een camping waar wij al 12 jaar komen . Nu met 3 meiden van 8, 11 en 13. Er is volop speelgoed beschikbaar, spelletjes, leesboeken voor jong en oud. Kortom een aanrader.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Mark en Anja Dekkers10-08-2019

Fantastisch, op naar volgend jaar

Super leuke camping, heel gemoedelijk je maakt snel contact, voor de kinderen is dit een paradijs. Die mogen in de stallen,knuffelen met de kalfjes en jonge katjes. De eigenaren zijn super lief en denken met alles mee. Alles in de buurt, supermarkt, strand van Domburg,veel te zien in de omgeving bv Middelburg , Vlissinge, Goes en niet te vergeten de leuke dorpjes. Wij komen hier samen nu al 3 jaar en mijn vriend komt hier al bijna 40 jaar, en volgend jaar gaan we zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Fam. Andries06-08-2019

Super fijne camping en dicht bij het strand

Een heerlijke camping. Onze jongens van 5 konden niet genoeg krijgen van de koeien en kalfjes, en ook de kleine katjes zijn flink geknuffeld. Skelters en tractors te kust en te keur. Onze dochter van 1,5 jaar genoot van het grote grasveld wat voor ons heel overzichtelijk was. Tour de Boer was nieuw en zeker een aanrader. Binnen 5 minuten met de auto bij het strand, wat ook prima te fietsen is.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Alida lokhorst18-07-2019

Fijne plek

Het is een prettige camping keurig sanitair mooie plaatsen de camping was vol maar toch een mooi nood plekje super gestaan bijna 3 weken echt aan te bevelen

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Toine22-04-2019

Sfeervolle camping

Perfecte camping voor diegene die rust zoeken en graag tussen een boeren bedrijvigheid willen kamperen. Nette toiletgebouwen en ook prive sanitair op diversen plaatsen

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    10Peggy05-08-2018

Genieten!

Fijne gemoedelijke camping. Kinderen willen niet meer naar huis. Fietsafstand supermarkt, het strand en Domburg. Heerlijk warme douche, prima sanitaire voorzieningen.
    Aanrader de pluktuin in Sint Jan ten heere. Bramen en pruimen plukken en zelf een mooi boeket knippen, maar ook lekkere taartjes eten! De kinderen genoten, maar de ouders ook! Héle fijne gastvrouw en heer. Al meerdere keren geweest en komen zeker weer terug!

• 10Familie Arnts23-07-2018

Heerlijke week!

Wat een heerlijke week hebben we gehad. Hele prettige ontvangst en contact tijdens ons verblijf. Heel veel speelplezier voor onze zoon van bijna 3. Wie wel er nu niet op een loopfiets of een traptrekker tussen de koeien doorrijden? Strand en domburg op fietsafstand. Prive sanitair was ook een groot pluspunt!

• 10De beijer19-07-2018

In een woord; fantastisch!!

Fantastische camping op Walcheren voor kleine kinderen!! Kindjes kunnen helemaal zichzelf vermaken op de camping! Alles is aanwezig en het is echt een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen! Helemaal top! De eigenaren maken er echt een feestje van!

• 9GWJ Jansen24-06-2018

Kom hier graag terug

Echt een gezellige familie camping waar nog gewoon aandacht voor de gasten is.

Gereisd met partner in april 2018

0 tips over Camping Minicamping Oosterzicht