Camping Minicamping Oosterzicht

13 reviews over Camping Minicamping Oosterzicht in het Nederlands

Genieten!

Peggy,
5-8-2018

Fijne gemoedelijke camping. Kinderen willen niet meer naar huis. Fietsafstand supermarkt, het strand en Domburg.

Heerlijk warme douche, prima sanitaire voorzieningen.

Aanrader de pluktuin in Sint Jan ten heere. Bramen en pruimen plukken en zelf een mooi boeket knippen, maar ook lekkere taartjes eten! De kinderen genoten, maar de ouders ook!

Héle fijne gastvrouw en heer.

Al meerdere keren geweest en komen zeker weer terug!

Heerlijke week!

Familie Arnts,
23-7-2018

Wat een heerlijke week hebben we gehad. Hele prettige ontvangst en contact tijdens ons verblijf. Heel veel speelplezier voor onze zoon van bijna 3. Wie wel er nu niet op een loopfiets of een traptrekker tussen de koeien doorrijden? Strand en domburg op fietsafstand.

Prive sanitair was ook een groot pluspunt!

In een woord; fantastisch!!

De beijer,
19-7-2018

Fantastische camping op Walcheren voor kleine kinderen!! Kindjes kunnen helemaal zichzelf vermaken op de camping! Alles is aanwezig en het is echt een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen! Helemaal top! De eigenaren maken er echt een feestje van!

Kom hier graag terug

GWJ Jansen,
24-6-2018

Echt een gezellige familie camping waar nog gewoon aandacht voor de gasten is.

We willen er in de toekomst nog een keer terug ker

Arie en Rita,
19-6-2018

Gastvrije ontvangst op zowel Hemelvaart en Pinksterdagen 2018. Zeer ruime en nette campingplaatsen. Zeer schoon toiletgebouw. Echte aanrader voor ouderen en zeer zeker ook voor ouders met jonge kinderen. Veel speelmogelijkheden voor kinderen. Grote overdekte schuur waarbij kinderen zich kunnen vermaken bij slecht weer. Domburg op 2,5 km van de camping. Veel mooie fietsroutes in en om de camping aangegeven.

Fantastisch leuke, gezellige minicamping

Wilma,
11-5-2018

Wat hebben we het weer fantastisch gehad bij jullie op de boerderij!!! Mooi weer, een heerlijk plekje op de camping in de stacaravan en super gastvrij ontvangst!! Dankzij jullie hebben we een toptijd gehad!! En... in de zomer komen we gewoon weer lekker terug met onze eigen caravan en mogen we weer genieten van jullie gastvrijheid, leuke activiteiten en niet onbelangrijk... privésanitair!! Heerlijk!!

Vreselijk!Nooit meer!

Jeroen,
7-5-2018

Bijzonder onvriendelijke ontvangst, ondanks de reservering vooraf. Alsof we indringers waren! Alleen daarom al zou ik direct weer vertrokken zijn als ik er niet met vrienden had afgesproken voor een wandelweekend. Daarbij de geluidsoverlast (de hele dag èn nacht verkeer op de naastgelegen N-weg en vanaf 4u ‘s ochtends tractor-, koeiengeloei en andere ‘boerderij-geluiden’ die je uit je slaap houden. Slechts 3 ‘werkende’ douches ( dwz met een lauw pisstraaltje... ) en 4 algemeen toegankelijke wc’s voor de hele camping (anderen zijn privé te huren....). Absoluut de slechtste camping die ik in 25 jaar heb bezocht, voormalig Oostblok inbegrepen ... Maar in het voorseizoen wel goedkoop (godzijdank). Wel goed? Het weer👍🏼

Op deze boerderijcamping, op een prachtige en rustige plek in Zeeland, ben je meer dan welkom. Meteen bij aankomst krijg je dat gevoel. Eventueel eigen sanitair, mooie ruime plaatsen, veel activiteiten voor de kids en ervaren hoe het leven op de boerderij er aan toe gaat. Gerhard en Susan, de eigenaars van de camping doen er alles aan om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen! Echt een aanrader!

Thuiskomen

Gerrit en Joke
18-10-2015

Het is voor ons de 22e keer dat wij hier de zomervakantie door gebracht hebben. Het is altijd een gevoel van thuiskomen. Je wordt welkom geheten door Gerhard en Susan, de meer dan vriendelijke eigenaren van de camping. Voor de kinderen is het echt fantastisch, je mag mee lopen met de boer, je mag mee kijken bij het melken, als er een kalfje geboren wordt mag je meekijken. Het is echt een belevenis en een must voor alle stadskinderen die niet eens meer weten waar de melk vandaan komt, nou dus niet uit het winkelschap maar echt uit de koe. In het zomerseizoen wordt er van alles georganiseerd voor de kinderen door Susan of door campinggasten. Het is een familie gevoel. Je hoeft niets maar er kan heel veel.

Als je de fiets bij je hebt kan je zo naar het strand fietsen, ongeveer 10 minuutjes, Middelburg en Vlissingen zijn mooie plaatsen en onder handbereik. In Westkapelle heb je een heerlijke visboer met zeer verse vis en een cafetaria met zelfgemaakte friet.

Mooie minicaming bij de boer in Zeeland

K. van der Horst
19-6-2014

Goede en vriendelijke ontvangst door Susan (boerin). Hadden een ruime plaats met zeer schoon prive sanitair. Voor kinderen een speeltuintje en speelgoed aanwezig en voor slecht weer een recreatieruimte met faciliteiten. Centraal gelegen tov Domburg en Middelburg met mooie fiets- en wandelroutes. Een echte aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Oosterzicht in Aagtekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Oosterzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.