Camping Minicamping De Witte Baai

22 reviews over Camping Minicamping De Witte Baai

• 2019
    10Lianka Schepman29-08-2019

Zeker een keertje doen.

Stond mini (boeren) camping voorheen voor zaken die ik minder vond, deze camping is in alle opzichten erg fijn. Een keurige en overzichtelijke site, met beschikbaarheidsagenda en reserveringsverzoek. Mooie ruime staplaatsen met per plek aansluitingen voor elektriciteit, water en riolering! Hoge groene wallen beschermen tegen wind. Ruime en kraakheldere sanitaire voorzieningen en uitstekende wifi. Absolute aanrader voor de kampeerder die graag de massa ontloopt.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Mark Van Den Boomen08-08-2019

Super kindvriendelijke camping, met nog lekker veel (speel)ruimte. We hadden een hele schone stacaravan van alle gemakken voorzien. Met 5 minuten rijden sta je op het strand. Een paar x per week worden er leuke activiteiten georganiseerd. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Peet24-06-2019

Zeker voor herhaling vatbaar

Rustige ruim opgezette mini camping..mooie ruime vlakke plaatsen ..mooi en schoon sanitair ..en voor de kids zijn er skelters..schommels,voetbalveldje met mooie doelen en een natuurspeelbaan/tuin....geen overdadige animatie maar gewoon weer lekker buitenspelen!!!

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8Post13-08-2018

Prima camping voor een strandvakantie

Toiletgebouw keurig schoon. Bakker komt rond 10.15 uur. Geen brood meer, alleen nog een paar koeken. Dus s'morgens moet je op pad voor brood. Grote plaatsen en gedeeltelijk bestraat; ideaal onder de voortent! Binnen 10 minuten zit je in alle omringende plaatsen.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Freddy De Coussemaker30-04-2018

We vonden de camping heel nestjes ook het sanitair , en rustig

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

10Maatje21-03-2016

Fantastische camping, wij komen terug!

Een zeer schone camping in een prachtige en rustige omgeving. De camping wordt gerund door familie de Witte. Mensen met een klantvriendelijke instelling. In het hoogseizoen worden er allerlei activiteiten georganiseerd voor jong en oud. Er zijn veel speelmogelijkheden voor de kinderen. Het speelterrein was bij onze kinderen erg gewild. Ook Gijs, de shetlandpony, heeft voor veel vertier gezorgd. De bakker en de visboer komen op de camping. Ook werden we verrast door een ijskraam. De camping beschikt over ruim en zeer schoon sanitair, wat zeer goed bijgehouden wordt. Wij raden deze camping iedereen aan. Jong, oud, gezinnen met kinderen!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9Familie Rutten02-08-2014

Fantastische camping voor gezin met kinderen

Wat een heerlijk relaxte vakantie hebben we gehad. Supercamping voor gezinnen met (jonge) kinderen. Voor de kinderen is er van alles te doen en aanwezig wat gebruikt mag worden, onze kinderen van 5 en 2 hebben zich hier zo goed vermaakt! Het zijn ruime mooie plekken, schoon en ruim sanitair! Bakker komt op de Camping maar wel wat laat idd, klein winkeltje zou fijn zijn. Verder alles top. Hier komen we zeker nog eens terug!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 10Evelien01-06-2014

Genieten!

Ruime, rustige camping, dicht bij de kust, en toch geen last van de drukte! Van alles te doen voor kinderen, ruime beschikbaarheid van speeltoestellen/attributen. Die vermaken zich er opperbest! Alles ziet er piekfijn uit en sanitair is heel schoon. Middelburg, vlissingen, domburg dicht bij. Allerlei boerderijen in de buurt waar je een kijkje kunt nemen. Een echte aanrader, we komen zeker terug!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

• 9rene nelemans04-05-2014

geweldige camping, voor elk wat wils

Minicamping de Witte Baai in Aagtekerke is een zeer kindvriendelijke camping, voorzien van leuke speelgelegenheden voor jong en oudere kinderen, sanitair up tot date, genoeg ruimte voor caravan en attributen, Gewoon een heel goede camping! Zeer behulpzaam personeel en klantvriendelijk. Complimenten waard.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 9Joost en Susanne van der Zande04-10-2013

Zeer overzichtelijke en kindvriendelijk

We hebben hier dit jaar met kleuter, peuter en baby vertoefd en dit is zeer goed bevallen. Voor alle 3 onze kinderen was er speelgoed aanwezig wat gebruikt mag worden en de eigenaren dragen hier op een gemoedelijke en spontane manier hun steentje aan bij door het vullen van badjes en waterbanen, het maken van een kampvuurtje of het doen van knutsels. Verder is er een grote skelterbaan en een veld met goaltjes. Verder staan er 2 speeltoestellen waarvan 1 met zandbak. Kortom de kinderen kunnen hun lol op en door het overzicht op de camping zijn ze nog vanaf de luie stoel te volgen ook. Het sanitair is top en voorzien van een ruim babybadje. Voor gezinnen met jonge kinderen is dit echt een aanrader. Kritische nood is dat voor een gezinscamping de bakker wel rijkelijk laat kwam s'morgens(10.30). Er zijn voldoende campingwinkeltjes in de omgeving, maar voor wie lui wilt wakker worden op de camping en zijn maag meteen wilt vullen komt bedrogen uit,

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013