6,6

17 reviews over Camping Minicamping De Witte Baai in het Nederlands

Prima camping voor een strandvakantie

Post,
13-8-2018

Toiletgebouw keurig schoon.

Bakker komt rond 10.15 uur. Geen brood meer, alleen nog een paar koeken.

Dus s'morgens moet je op pad voor brood.

Grote plaatsen en gedeeltelijk bestraat; ideaal onder de voortent!

Binnen 10 minuten zit je in alle omringende plaatsen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Freddy De Coussemaker,
30-4-2018

We vonden de camping heel nestjes ook het sanitair , en rustig

Gereisd met partner in april 2018

Fantastische camping, wij komen terug!

Maatje
21-3-2016

Een zeer schone camping in een prachtige en rustige omgeving. De camping wordt gerund door familie de Witte. Mensen met een klantvriendelijke instelling. In het hoogseizoen worden er allerlei activiteiten georganiseerd voor jong en oud. Er zijn veel speelmogelijkheden voor de kinderen. Het speelterrein was bij onze kinderen erg gewild. Ook Gijs, de shetlandpony, heeft voor veel vertier gezorgd. De bakker en de visboer komen op de camping. Ook werden we verrast door een ijskraam.

De camping beschikt over ruim en zeer schoon sanitair, wat zeer goed bijgehouden wordt.

Wij raden deze camping iedereen aan. Jong, oud, gezinnen met kinderen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Fantastische camping voor gezin met kinderen

Familie Rutten
2-8-2014

Wat een heerlijk relaxte vakantie hebben we gehad. Supercamping voor gezinnen met (jonge) kinderen. Voor de kinderen is er van alles te doen en aanwezig wat gebruikt mag worden, onze kinderen van 5 en 2 hebben zich hier zo goed vermaakt! Het zijn ruime mooie plekken, schoon en ruim sanitair! Bakker komt op de Camping maar wel wat laat idd, klein winkeltje zou fijn zijn. Verder alles top. Hier komen we zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Genieten!

Evelien
1-6-2014

Ruime, rustige camping, dicht bij de kust, en toch geen last van de drukte! Van alles te doen voor kinderen, ruime beschikbaarheid van speeltoestellen/attributen. Die vermaken zich er opperbest! Alles ziet er piekfijn uit en sanitair is heel schoon. Middelburg, vlissingen, domburg dicht bij. Allerlei boerderijen in de buurt waar je een kijkje kunt nemen. Een echte aanrader, we komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

geweldige camping, voor elk wat wils

rene nelemans
4-5-2014

Minicamping de Witte Baai in Aagtekerke is een zeer kindvriendelijke camping, voorzien van leuke speelgelegenheden voor jong en oudere kinderen, sanitair up tot date, genoeg ruimte voor caravan en attributen,

Gewoon een heel goede camping! Zeer behulpzaam personeel en klantvriendelijk. Complimenten waard.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Zeer overzichtelijke en kindvriendelijk

Joost en Susanne van der Zande
4-10-2013

We hebben hier dit jaar met kleuter, peuter en baby vertoefd en dit is zeer goed bevallen. Voor alle 3 onze kinderen was er speelgoed aanwezig wat gebruikt mag worden en de eigenaren dragen hier op een gemoedelijke en spontane manier hun steentje aan bij door het vullen van badjes en waterbanen, het maken van een kampvuurtje of het doen van knutsels. Verder is er een grote skelterbaan en een veld met goaltjes. Verder staan er 2 speeltoestellen waarvan 1 met zandbak. Kortom de kinderen kunnen hun lol op en door het overzicht op de camping zijn ze nog vanaf de luie stoel te volgen ook. Het sanitair is top en voorzien van een ruim babybadje. Voor gezinnen met jonge kinderen is dit echt een aanrader. Kritische nood is dat voor een gezinscamping de bakker wel rijkelijk laat kwam s'morgens(10.30). Er zijn voldoende campingwinkeltjes in de omgeving, maar voor wie lui wilt wakker worden op de camping en zijn maag meteen wilt vullen komt bedrogen uit,

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

prima vakantie stek

Maaike en Leon Koenraadt
30-8-2013

De camping bevalt ons al jaren. Wij en de kinders gaan er graag naar toe. De voorzieningen op de camping zijn goed en de camping is niet zover van het strand.

Op de camping wordt regelmatig wat georganiseerd voor jong en oud. De camping is ook een ideale uitval basis om de omgeving te bekijken.

Al met al is dit voor ons een camping waar wij zeer te vreden over zijn.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Aanrader voor rust en kinderen

Rob Stevens
22-8-2013

Week geweest met klein kind.

Ruime camping met grote plaatsen en waterpunt bij elke plaats.

Veel los buitenspeelgoed (fietsjes, skelters), mooie klimtoestellen, zandbak en fantastische binenruimte voor kinderen als het weer slecht is.

Regelmatig worden er activiteiten georganiseerd voor de kinderen waar de eigenaren tijd en energie in steken.

Sanitair is erg schoon en ligging is goed om per fiets de verschilende stranden in de buurt te kuknnen bereiken.

Het klopt dat de prijs ten opzichte van andere campings in de buurt iets hoger is. Of dat terecht is weet ik niet, wat ik wel weet is dat ik zonder twijfel naar de Witte Baai terug zou gaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Wat een zomer wat een camping

loek
21-8-2013

Zeer mooie minicamping met zeer goed sanitair en speelgelegenheid voor de kinderen. Ook animatie door de familie.

Kortom: een zeer geslaagde vacantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Witte Baai in Aagtekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Witte Baai zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.