Camping De Westhoek

Camping De Westhoek

9.8Fenomenaal

Nederland, Zeeland, Aagtekerke

Op vakantie geweest naar De Westhoek?

9.8Fenomenaal

• 9.8Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

10 reviews over Camping De Westhoek

• 2019
    10Annemarie Te Velde06-07-2019

Geweldig leuke camping, zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. Ze nemen de tijd om te vertellen over de camping en de boerderij. Het sanitair was zeer netjes, voldoende wc's en douches, heel schoon. Ruime plaatsen op een mooie camping, voor een heel betaalbaar tarief. We komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Silvia Hagen04-07-2019

Super gast vrij en schone camping.

Zo van de straatkant niet verwacht wat voor ruime camping schuil ging aan de achterzijde. Laat in de avond vanuit frankrijk aangekomen en werden heel vriendelijk onthaalt. De campingplek is heel royaal, kunnen met gemak twee campers opstaan, voorzien van stroom en water. Douche en toiletgebouw zijn nieuw en worden keurig onderhouden er is ook een wasmachine aanwezig. Aan de kinderen is ook gedacht, leuk speelgelegenheid met twee trampolines, klimhuisje met glijbaan en er staan verschillende fietsjes en skelters die de kinderen mogen gebruiken. Ook aan de tieners is gedacht, leuk jeugdhonk met biljart en andere spellen. Gezellige kinder boerderij met verschillende dieren. Honden zijn welkom mits aangelijnd. Wij zouden hier 1 nacht verblijven maar dat werden er meer. Even in het kort: zeer goed onderhouden en vriendelijke camping voor jong en oud. Wij komen hier vaker terug.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Renette Belmer26-06-2019

Een gezellige familie camping met grote plaatsen ,bad gelegenheid nieuw en schoon Eigenaren zeer gezellige mensen en heel behulpzaam. Een goede WiFi verbinding Een aanrader👍👍

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9A.Broersma25-06-2018

Geweldig naar ons zin gehad.

Het is een goed verzorgde camping, met mooie plaatsen en vriendelijke eigenaren. Sanitair wordt goed schoon gehouden. Voor de kinderen veel skelters e.d. waar ze gratis mee mogen spelen. Er zijn kleine boerderijdieren en veel koeien. Wij hebben het hier prima naar ons zin en blijven terugkomen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9Dijk10-07-2017

Fijne camping

Heerlijke vakantie gehad op deze camping. Kinderen hebben het geweldig naar hun zin gehad. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Na reservering gelijk factuur gehad zodat we wisten waar we aan toe waren.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 7Jan Koster25-06-2015

Goede kindvriendelijke camping

Vier mooie weken op de camping gehad. Is ons uitstekend bevallen. Gastvrije camping en wie van dieren houdt moet er beslist naar toe gaan. Grandioos voor kleine kinderen.

Gereisd met partner in mei 2015

• 8H Zijlstra22-10-2014

Belofte maakt schuld

De camping voldeed aan onze verwachting, netjes, vriendelijk en een goede prijs. Helaas is de eigenaar niet in staat ons een rekening van ons verblijf te geven. Wel wist mevrouw wat wij moesten betalen wat ook kontant is afgerekend. Misschien is dit voor de belasting voor hen wel beter, jammer. Wij waren hier in mei 2014.

Gereisd met partner in mei 2014

• 9zandkasteel02-09-2013

Super mini camping!

Hier is echt veel te doen! Strand op 1,5 km. Prachtig grote velden, heel ruim, met eigen kraan en afvoer en 10A. Ruime overdekte jeugd(lounge)zithoek met D.Ducks, boekjes, gratis airhockey, voetbalspel, springkussen, kinderboerderij, ranja koe, Mooie waslijnen bij washok. Boerin is heel makkelijk en wil graag meedenken! leuk sportveld, camping autovrij (alleen aankomst/vertrek), gezellige gez. activiteiten als volleybal, voetbal BBQ etc Enig minpuntje is het sanitair. Douchestraal te weinig en te koud, Met nieuw sanitairgebouw zou deze camping een 10 krijgen!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 10elze16-01-2012

was daar echt geweldig!!!

was echt een super camping met super beheerders!!

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 9Janine29-03-2011

Eenmaal bezocht voor altijd verkocht

Camping de Westhoek is een supercamping voor kindern. Veel activiteiten en volop proeven van het boerenleven. Een belevenis voor jong en oud. Een echte aanrader. En wist je dat je je paard ook mee kunt nemen? Echt iets unieks!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010