Camping De Westhoek

Camping De Westhoek

Laatste review

Geweldig naar ons zin gehad.

A.Broersma,
25-6-2018

Het is een goed verzorgde camping, met mooie plaatsen en vriendelijke eigenaren. Sanitair wordt goed schoon gehouden. Voor de kinderen veel skelters e.d. waar ze gratis mee mogen spelen. Er zijn kleine boerderijdieren en veel koeien. Wij hebben het hier prima naar ons zin en blijven terugkomen.

7 reviews over Camping De Westhoek in het Nederlands

Geweldig naar ons zin gehad.

A.Broersma,
25-6-2018

Fijne camping

Dijk,
10-7-2017

Heerlijke vakantie gehad op deze camping. Kinderen hebben het geweldig naar hun zin gehad. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Na reservering gelijk factuur gehad zodat we wisten waar we aan toe waren.

Goede kindvriendelijke camping

Jan Koster
25-6-2015

Vier mooie weken op de camping gehad. Is ons uitstekend bevallen. Gastvrije camping en wie van dieren houdt moet er beslist naar toe gaan. Grandioos voor kleine kinderen.

Belofte maakt schuld

H Zijlstra
22-10-2014

De camping voldeed aan onze verwachting, netjes, vriendelijk en een goede prijs. Helaas is de eigenaar niet in staat ons een rekening van ons verblijf te geven. Wel wist mevrouw wat wij moesten betalen wat ook kontant is afgerekend. Misschien is dit voor de belasting voor hen wel beter, jammer. Wij waren hier in mei 2014.

Super mini camping!

zandkasteel
2-9-2013

Hier is echt veel te doen! Strand op 1,5 km. Prachtig grote velden, heel ruim, met eigen kraan en afvoer en 10A. Ruime overdekte jeugd(lounge)zithoek met D.Ducks, boekjes, gratis airhockey, voetbalspel, springkussen, kinderboerderij, ranja koe, Mooie waslijnen bij washok. Boerin is heel makkelijk en wil graag meedenken! leuk sportveld, camping autovrij (alleen aankomst/vertrek), gezellige gez. activiteiten als volleybal, voetbal BBQ etc

Enig minpuntje is het sanitair. Douchestraal te weinig en te koud, Met nieuw sanitairgebouw zou deze camping een 10 krijgen!!

was daar echt geweldig!!!

elze
16-1-2012

was echt een super camping met super beheerders!!

Eenmaal bezocht voor altijd verkocht

Janine
29-3-2011

Camping de Westhoek is een supercamping voor kindern. Veel activiteiten en volop proeven van het boerenleven. Een belevenis voor jong en oud. Een echte aanrader. En wist je dat je je paard ook mee kunt nemen? Echt iets unieks!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Westhoek in Aagtekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Westhoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.