Camping Boerderijcamping De Oosthoek

• 9.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

161 reviews over Camping Boerderijcamping De Oosthoek

• 9Fam. M. Zwartjes03-08-2017

Heel erg leuk en ruime plaatsen

Op de camping zelf is er geen gelegenheid om een broodje of iets dergelijks te kopen, maar er zijn genoeg plaatsen in de buurt met een supermarkt of bakkerij. Wij hebben dit ook niet gemist. Het sanitairgebouw is mooi ruim en schoon en de kampeerplaatsen zijn zeer ruim opgezet en ideaal met houten vlonders in de voortent. Iedere boerderij die we nu voorbij fietsen roepen de kinderen: " boer Peter" geweldig toch! Wij hopen volgend jaar weer terug te komen. Groeten Fam. Zwartjes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10D.Ottevanger16-07-2017

Een geweldige camping.

Wij vonden eigenlijk alles goed, met als uitschieter een nieuw toiletgebouw. Wij hebben heel West-Europa afgereisd, maar dit sanitair kan zich met alle campings die wij hebben bezocht meten. Geweldig.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Fam. Nuijten, tilburg09-07-2017

Geweldige camping!

Geweldige camping, gastvrije ontvangst, voelt Meteen weer als "thuiskomen".Nieuw prachtig luxe sanitairgebouw met 4 ruime douches met stortdouchekoppen. 1 familliedouche met 2 stortdouchekoppen en een handdouche. 9 toilets en 1 urinoir. Vloerverwarming, keurig netjes bijgehouden. Bij aankomst krijg je een pasje met saldo, waarmee je gratis dagelijks kunt douchen, indien nodig kan dit opgewaardeerd worden tegen betaling. Maar je krijgt echt voldoende, wij hadden zelfs nog over! Aparte afwasruimte met voldoende wasbakken en groentespoelbak. Een nieuw aangelegde jeu de boullesbaan, geopend met een clinique door "professionals" en de gasten natuurlijk met een hapje en een drankje. Eetgelegenheid een 8, geen mogelijkheid op de camping, maar in een straal van 3 km. voldoende, betaalbaar en zelfs op het strand! Mooie omgeving, fijn fietsen en dicht bij 't strand. Samen met alle gasten koffie met echte Zeeuwse bolus en zoute roomboter, gebarbequed met allemaal, Willemien zorgde voor entourage. Willemienen Peter, wat ons betreft verdienen jullie een dikke 10!

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Adri en Karen09-07-2017

GEWELDIG voor herhaling vatbaar!

Gastvrije camping, met zeer ruime plaatsen. Sanitair: In één woord: Geweldig! Op welke boerderijcamping heb je nu regendouches :) Nou, bij boerderijcamping de Oosthoek dus. Binnen een kwartiertje fietsen lig je heerlijk op het strand. Centraal gelegen op Walcheren, dus volop mogelijkheden om te fietsen of wat dan ook. 's-avonds een heerlijke potje jeu de boulen op de pas aangelegde jeu de boule baan, of gezellig op de mooie bankjes erbij zitten voor een gezellig praatje. Wij stonden voor het eerst op deze camping en hebben hier 4 weken met veel genoegen gekampeerd.
    Een echte aanrader!

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Jan en Sophie Krale09-07-2017

Een mooie rustige camping met ruime plaatsen.

Leuke beheerders die af en toe ook iets organiseren voor de kampeerders.

Er is nu supermooi sanitair.

Alleen jammer dat de gemeente Veere nog niet in de gaten heeft dat deze camping een betere Wifi verbinding nodig heeft. Gemeente doe er wat aan!

We zijn verder erg tevreden en komen als alles goed gaat vast en zeker weer terug. Dichtbij Domburg en Oostkapelle met het schoonste strand van Nederland! En ook nog mooie jeu de boules baan!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• 7Van der Steen07-05-2017

Leuke camping maar met kanttekeningen

Leuke boeren camping met enorm ruime plaatsen. Voor kinderen (2 tm 9 jaar) genoeg vertier. Trampoline, schommel, zandbak, skelters, koeien eten geven, pony rijden. Dikke prima!! Momenteel werkzaam aan een nieuw sanitair gebouw en dat is wel echt heel hard nodig. Wat nu gebruikt wordt is echt oud en douches niet meer van deze tijd. Naar mijn inzien had dit gebouw al voor het kampeerseizoen van dit jaar klaar moeten zijn en niet halverwege. Op de site staat dat er vlonders gratis gelegd worden... Ja... maar pas vanaf 1 week verblijf.... dat staat nergens.

En de wifi... tja.. staat op de site dat die er is.... hadden hier ook echt op gerekend maar dit viel echt enorm tegen. Max 1 aparaat en die verbinding werkt 9 van de 10 keer niet.

Al met al een prima camping, maar met kanttekeningen!

• 5Staat v/h sanitair

Peter de Visser, Eigenaar, 21-05-2019

Inmiddels is het nieuwe toiletgebouw sinds Hemelvaart 2017 in gebruik en alleen maar lof hierover door onze gasten. Ook het internet is inmiddels vernieuwd en werkt prima ook met meerdere apparaten op één campingplaats, wanneer de camping vol is. We horen graag mogelijke verbeteringen van onze gasten en gaan daar ook serieus mee om en pakken op wat mogelijk is.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 8Pietje13-03-2017

Mooie ruim opgezette boerencamping

Het is een kleine boerencamping met hele ruime plaatsen. Vooral voor kleine kinderen hartstikke leuk. S ochtends mogen de kinderen helpen met het voeren van de koeien en de wat ouderen kinderen mogen mee op de tractor. Op de camping zijn verder geen extra voorzieningen zoals winkeltje, zwembad , eetgelegenheid. Maar daar is de prijs dan ook naar. Je zit er prachtig voor relatief weinig geld! Je kunt in de omgeving heel leuk fietsen. En er is genoeg te zien in de omgeving. Vooral Veere is erg leuk!! Wij hebben het erg naar onze zin gehad en.onze kinderen hebben zich heel goed vermaakt met de andere campingkids.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9John en Marianne02-03-2017

Prima camping met zeer vriendelijke eigenaren.

Zeer ruime vlakke plaatsen. In de voortent worden door Peter vlonders gelegd, zodat je zelfs als het veel regent toch droge voeten houdt. Erg leuk dat de kinderen op de camping betrokken worden bij de dieren, ze mogen op de tractor met "Boer Peter" mee om de dieren te voeren. Ook zijn er bijna dagelijks lekkere verse eitjes te koop.

• 6Staat v/h sanitair

Peter, Eigenaar, 06-03-2017

Er wordt momenteel (winter 2016/2017) een nieuw toiletgebouw gerealiseerd. Dit toiletgebouw heeft o.a. keukengedeelte, familie-douche, afsluitbare was-cabines alles met gratis warm en watervloerverwarming. Stankafzuiging in de toiletpotten, zonne-energie en warmtepomp. En natuurlijk koel- en vrieskast wasmachine en droger en een baby-poedelplaats met aankleedkussen.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Fam. van Engelen09-01-2017

Weer geboekt! Ontspannen en gemoedelijke sfeer!

Super camping, mooi centraal gelegen. Een aanrader! Hartelijk ontvangen en ruime plekken. Ook voor onze dochter van 3 jaar een heerlijke camping met dieren en natuurlijk met de boer mee. Spontaan in september nog een weekje geboekt om dat we genoten hadden.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Marga en Clemens Bult30-09-2016

Het is ieder jaar weer thuiskomen op De Oosthoek.

Bijna ieder jaar komen wij een week of iets langer op Camping De Oosthoek. Wat wij zoeken en vinden is een hartelijke ontvangst rust ruimte en aandacht voor alle gasten. Peter en Willemien doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken met heerlijk koffie als je aankomt en het koffie drinken met een Zeeuwse bolus valt altijd in de smaak. Wij hopen nog vaak als gast op deze camping te komen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016