Camping Boerderijcamping De Oosthoek

Meer camping info

158 reviews over Camping Boerderijcamping De Oosthoek

• 2017
    9Adri en Karen09-07-2017

GEWELDIG voor herhaling vatbaar!

Gastvrije camping, met zeer ruime plaatsen. Sanitair: In één woord: Geweldig! Op welke boerderijcamping heb je nu regendouches :) Nou, bij boerderijcamping de Oosthoek dus. Binnen een kwartiertje fietsen lig je heerlijk op het strand. Centraal gelegen op Walcheren, dus volop mogelijkheden om te fietsen of wat dan ook. 's-avonds een heerlijke potje jeu de boulen op de pas aangelegde jeu de boule baan, of gezellig op de mooie bankjes erbij zitten voor een gezellig praatje. Wij stonden voor het eerst op deze camping en hebben hier 4 weken met veel genoegen gekampeerd.
    Een echte aanrader!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Jan en Sophie Krale09-07-2017

Een mooie rustige camping met ruime plaatsen.

Leuke beheerders die af en toe ook iets organiseren voor de kampeerders.

Er is nu supermooi sanitair.

Alleen jammer dat de gemeente Veere nog niet in de gaten heeft dat deze camping een betere Wifi verbinding nodig heeft. Gemeente doe er wat aan!

We zijn verder erg tevreden en komen als alles goed gaat vast en zeker weer terug. Dichtbij Domburg en Oostkapelle met het schoonste strand van Nederland! En ook nog mooie jeu de boules baan!

Gereisd met partner in juni 2017

• 7Van der Steen07-05-2017

Leuke camping maar met kanttekeningen

Leuke boeren camping met enorm ruime plaatsen. Voor kinderen (2 tm 9 jaar) genoeg vertier. Trampoline, schommel, zandbak, skelters, koeien eten geven, pony rijden. Dikke prima!! Momenteel werkzaam aan een nieuw sanitair gebouw en dat is wel echt heel hard nodig. Wat nu gebruikt wordt is echt oud en douches niet meer van deze tijd. Naar mijn inzien had dit gebouw al voor het kampeerseizoen van dit jaar klaar moeten zijn en niet halverwege. Op de site staat dat er vlonders gratis gelegd worden... Ja... maar pas vanaf 1 week verblijf.... dat staat nergens.

En de wifi... tja.. staat op de site dat die er is.... hadden hier ook echt op gerekend maar dit viel echt enorm tegen. Max 1 aparaat en die verbinding werkt 9 van de 10 keer niet.

Al met al een prima camping, maar met kanttekeningen!

• 5Staat v/h sanitair

Peter de Visser, Eigenaar, 21-05-2019

Inmiddels is het nieuwe toiletgebouw sinds Hemelvaart 2017 in gebruik en alleen maar lof hierover door onze gasten. Ook het internet is inmiddels vernieuwd en werkt prima ook met meerdere apparaten op één campingplaats, wanneer de camping vol is. We horen graag mogelijke verbeteringen van onze gasten en gaan daar ook serieus mee om en pakken op wat mogelijk is.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 8Pietje13-03-2017

Mooie ruim opgezette boerencamping

Het is een kleine boerencamping met hele ruime plaatsen. Vooral voor kleine kinderen hartstikke leuk. S ochtends mogen de kinderen helpen met het voeren van de koeien en de wat ouderen kinderen mogen mee op de tractor. Op de camping zijn verder geen extra voorzieningen zoals winkeltje, zwembad , eetgelegenheid. Maar daar is de prijs dan ook naar. Je zit er prachtig voor relatief weinig geld! Je kunt in de omgeving heel leuk fietsen. En er is genoeg te zien in de omgeving. Vooral Veere is erg leuk!! Wij hebben het erg naar onze zin gehad en.onze kinderen hebben zich heel goed vermaakt met de andere campingkids.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9John en Marianne02-03-2017

Prima camping met zeer vriendelijke eigenaren.

Zeer ruime vlakke plaatsen. In de voortent worden door Peter vlonders gelegd, zodat je zelfs als het veel regent toch droge voeten houdt. Erg leuk dat de kinderen op de camping betrokken worden bij de dieren, ze mogen op de tractor met "Boer Peter" mee om de dieren te voeren. Ook zijn er bijna dagelijks lekkere verse eitjes te koop.

• 6Staat v/h sanitair

Peter, Eigenaar, 06-03-2017

Er wordt momenteel (winter 2016/2017) een nieuw toiletgebouw gerealiseerd. Dit toiletgebouw heeft o.a. keukengedeelte, familie-douche, afsluitbare was-cabines alles met gratis warm en watervloerverwarming. Stankafzuiging in de toiletpotten, zonne-energie en warmtepomp. En natuurlijk koel- en vrieskast wasmachine en droger en een baby-poedelplaats met aankleedkussen.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Fam. van Engelen09-01-2017

Weer geboekt! Ontspannen en gemoedelijke sfeer!

Super camping, mooi centraal gelegen. Een aanrader! Hartelijk ontvangen en ruime plekken. Ook voor onze dochter van 3 jaar een heerlijke camping met dieren en natuurlijk met de boer mee. Spontaan in september nog een weekje geboekt om dat we genoten hadden.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• Oude reviews

9Marga en Clemens Bult30-09-2016

Het is ieder jaar weer thuiskomen op De Oosthoek.

Bijna ieder jaar komen wij een week of iets langer op Camping De Oosthoek. Wat wij zoeken en vinden is een hartelijke ontvangst rust ruimte en aandacht voor alle gasten. Peter en Willemien doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken met heerlijk koffie als je aankomt en het koffie drinken met een Zeeuwse bolus valt altijd in de smaak. Wij hopen nog vaak als gast op deze camping te komen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Nick en Petra van Engelen17-09-2016

Prachtige Camping alles top

Prachtige en zeer ruime plaatsen. Keurig onderhouden camping waar het prima verblijven is. Zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw. Een aanrader , wij komen zeker nog weer eens naar het zeeuwse en dan naar Camping de Oosthoek.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Jan en Wil 't Lam23-08-2016

Het was gewoon fantastisch

Ontvangst was geweldig en verrassend. Boer Peter kwam regelmatig met komkommers langs en een praatje. Plekje was erg ruim en mooi. Camping is gewoon top. Geen verbeterpunten. Gras was net een biljartlaken, zo mooi!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9b en m n21-08-2016

voor herhaling vatbaar

alles prima in orde geen min punten misschien het betaald douchen als enige

Peter, Eigenaar, 01-10-2016

Er wordt hard gewerkt om een nieuw toiletgebouw te realiseren. Dan zal het betaald douchen verleden tijd zijn.

Gereisd met partner in juni 2016

8 tips over Camping Boerderijcamping De Oosthoek

• Familie Kokshoorn, 10-05-2014

Kleine winkeltje in Aagtekerk: goed onderhouden en breed assortiment, redelijke prijs, verse broodjes (ongeveer 2 km afstand, kleine 10 minuten met de fiets).

• cvandertas, 30-09-2013

fiets tocht was leuk pannenkoek feest was leuk

• Fam.E.Spaan, 30-01-2013

Lokatie: De camping ligt heel centraal tussen Aagtekerke,Oost-kapelle en Dombrug. Het is allemaal lopend heel goed te doen. Mooie wandelingen via Dombrug- Strand-Oostcapelle weer naar de camping

0 vragen over Camping Boerderijcamping De Oosthoek

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50