9,5

158 reviews over Camping Boerderijcamping De Oosthoek in het Nederlands

Leuke camping maar met kanttekeningen

Van der Steen
7-5-2017

Leuke boeren camping met enorm ruime plaatsen. Voor kinderen (2 tm 9 jaar) genoeg vertier. Trampoline, schommel, zandbak, skelters, koeien eten geven, pony rijden. Dikke prima!! Momenteel werkzaam aan een nieuw sanitair gebouw en dat is wel echt heel hard nodig. Wat nu gebruikt wordt is echt oud en douches niet meer van deze tijd. Naar mijn inzien had dit gebouw al voor het kampeerseizoen van dit jaar klaar moeten zijn en niet halverwege. Op de site staat dat er vlonders gratis gelegd worden... Ja... maar pas vanaf 1 week verblijf.... dat staat nergens.

En de wifi... tja.. staat op de site dat die er is.... hadden hier ook echt op gerekend maar dit viel echt enorm tegen. Max 1 aparaat en die verbinding werkt 9 van de 10 keer niet.

Al met al een prima camping, maar met kanttekeningen!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2017
Peter de Visser, Eigenaar, 21-5-2019

Inmiddels is het nieuwe toiletgebouw sinds Hemelvaart 2017 in gebruik en alleen maar lof hierover door onze gasten. Ook het internet is inmiddels vernieuwd en werkt prima ook met meerdere apparaten op één campingplaats, wanneer de camping vol is. We horen graag mogelijke verbeteringen van onze gasten en gaan daar ook serieus mee om en pakken op wat mogelijk is.

Mooie ruim opgezette boerencamping

Pietje
13-3-2017

Het is een kleine boerencamping met hele ruime plaatsen. Vooral voor kleine kinderen hartstikke leuk. S ochtends mogen de kinderen helpen met het voeren van de koeien en de wat ouderen kinderen mogen mee op de tractor. Op de camping zijn verder geen extra voorzieningen zoals winkeltje, zwembad , eetgelegenheid. Maar daar is de prijs dan ook naar. Je zit er prachtig voor relatief weinig geld! Je kunt in de omgeving heel leuk fietsen. En er is genoeg te zien in de omgeving. Vooral Veere is erg leuk!! Wij hebben het erg naar onze zin gehad en.onze kinderen hebben zich heel goed vermaakt met de andere campingkids.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima camping met zeer vriendelijke eigenaren.

John en Marianne
2-3-2017

Zeer ruime vlakke plaatsen. In de voortent worden door Peter vlonders gelegd, zodat je zelfs als het veel regent toch droge voeten houdt. Erg leuk dat de kinderen op de camping betrokken worden bij de dieren, ze mogen op de tractor met "Boer Peter" mee om de dieren te voeren. Ook zijn er bijna dagelijks lekkere verse eitjes te koop.

Peter, Eigenaar, 6-3-2017

Er wordt momenteel (winter 2016/2017) een nieuw toiletgebouw gerealiseerd. Dit toiletgebouw heeft o.a. keukengedeelte, familie-douche, afsluitbare was-cabines alles met gratis warm en watervloerverwarming. Stankafzuiging in de toiletpotten, zonne-energie en warmtepomp. En natuurlijk koel- en vrieskast wasmachine en droger en een baby-poedelplaats met aankleedkussen.

Weer geboekt! Ontspannen en gemoedelijke sfeer!

Fam. van Engelen
9-1-2017

Super camping, mooi centraal gelegen. Een aanrader! Hartelijk ontvangen en ruime plekken. Ook voor onze dochter van 3 jaar een heerlijke camping met dieren en natuurlijk met de boer mee. Spontaan in september nog een weekje geboekt om dat we genoten hadden.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het is ieder jaar weer thuiskomen op De Oosthoek.

Marga en Clemens Bult
30-9-2016

Bijna ieder jaar komen wij een week of iets langer op Camping De Oosthoek. Wat wij zoeken en vinden is een hartelijke ontvangst rust ruimte en aandacht voor alle gasten. Peter en Willemien doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken met heerlijk koffie als je aankomt en het koffie drinken met een Zeeuwse bolus valt altijd in de smaak. Wij hopen nog vaak als gast op deze camping te komen.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige Camping alles top

Nick en Petra van Engelen
17-9-2016

Prachtige en zeer ruime plaatsen. Keurig onderhouden camping waar het prima verblijven is. Zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw. Een aanrader , wij komen zeker nog weer eens naar het zeeuwse en dan naar Camping de Oosthoek.

Gereisd Met partner in september 2016

Het was gewoon fantastisch

Jan en Wil 't Lam
23-8-2016

Ontvangst was geweldig en verrassend. Boer Peter kwam regelmatig met komkommers langs en een praatje. Plekje was erg ruim en mooi. Camping is gewoon top. Geen verbeterpunten. Gras was net een biljartlaken, zo mooi!

Gereisd Met partner in augustus 2016

voor herhaling vatbaar

b en m n
21-8-2016

alles prima in orde geen min punten misschien het betaald douchen als enige

Peter, Eigenaar, 1-10-2016

Er wordt hard gewerkt om een nieuw toiletgebouw te realiseren. Dan zal het betaald douchen verleden tijd zijn.

Heel erg goed en gezellig

Cor en Ria
14-8-2016

Prachtige grote plaatsen. Gezellige sfeer. Peter en Willemien zeer attent en behulpzaam. Wij hebben zes weken genoten van het fietsen,de mooie natuur en de vele bezienswaardigheden en van de leuke buren.

Gereisd Met partner in juni 2016

Wederom weer een geweldige thuiskom vakantie !

Herman en Rijna Kortlever
11-8-2016

Ook dit jaar weer twee fantastische weken op de camping mogen doorbrengen. Peter en Willemien verwelkomen je elke keer weer met koffie en eigen gemaakte cake in de vorm van een Zeeuwse knop.

De plaatsen zijn groot en keurig onderhouden. Water, elektra en rioolaansluiting op elke plaats. Het sanitair is altijd keurig schoon. Heel fijn is het dat Peter gratis vlonders komt leggen.

Tijdens het verblijf gezamenlijk koffie gedronken met daarbij heerlijke verse bolussen met roomboter, alles door Peter en Willemien aangeboden. In de tweede week met ruim 40 campinggasten pannenkoeken gebakken(zie foto's facebook), wat ook weer geheel door Peter en Willemien is georganiseerd.

De fietsen mogen in de schuur worden gestald, waar ook meerdere oplaadpunten zijn voor je elektrische fiets.

We hebben weer een geweldige vakantie gehad en hopen nog vaak terug te komen.

Bedankt !!!!!!!!

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping De Oosthoek in Aagtekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping De Oosthoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.