Camping Boerderijcamping De Oosthoek

Meer camping info

158 reviews over Camping Boerderijcamping De Oosthoek

• 2017
    10Familie Harmens12-11-2017

Een mooie kindvriendelijke camping.

Het is een geweldig leuke camping met zeer ruime plekken. Zeer geschikt voor kinderen de strohut, dieren en de speelzolder waren voor onze zoon geweldig. Het nieuwe toiletgebouw was ruim, schoon en praktisch.

• 8Van lieshout12-11-2017

Dit jaar voor de tweede keer op de camping. We hebben het weer super gehad en de kids ook.

Volgend jaar weer

• 10John & Tineke Steenbrink17-10-2017

Het was geweldig! Zeer gastvrije eigenaren.

Super fijne camping. Prima sanitair en zeer ruime plaatsen. Dit jaar hadden veel regen en een heftige storm. Maar met de vlonders in de voortent was heerlijk!

Gereisd met partner in september 2017

• 10Fam. Wuyts02-10-2017

Wat een prachtige camping. Bij aankomst koffie en cake,je voelt je meteen thuis. Groote plaatsen mooie grasmat en vlonders in de voortent.Op de camping heerst een gemoedelijke sfeer en een mengeling van oudere personen en jonge gezinnen.Er is veel te doen voor de kids in de voormiddag de koeien eten geven en met boer Peter mee op de trekker en dat vinden wij goed zo is er in de namiddag tijd voor uitstapjes.Er staan trampolines trekkertjes en een pony die je zelf uit de weide mag halen om te wandelen over het erf. Het sanitair is nieuw kraaknet en gratis.De douches werken met een sept key kaart waar voldoende tijd op staat voor te douchen en heeft als voordeel geen wacht rijen.kortom een ruime prachtige camping op een schitterende plaats beheerd door vriendelijke eigenaars waar niks teveel voor is. Bij vertrek vloeiden er traantjes bij ons zoontje dus dat wil dat zeggen.Onze vakantie voor volgend jaar is al geplant. Tot volgend jaar Willemien En Peter. Fam Wuyts

• 10Hans Paulusse15-09-2017

Perfecte camping. Zeer ruime plaatsen.

Een perfecte camping, waar bijna niets op aan te merken is. De plaatsen zijn extreem ruim, waardoor de privacy erg groot is. De campinghouders zijn zeer vriendelijk. Het vernieuwde sanitair is uitstekend. De Camping ligt gunstig ten opzichte van het dorpje Oostkapelle, het natuurgebied De Manteling.en kasteel Westhove.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Jolanda30-08-2017

Geweldige vakantie!

Peter en Willemien zijn erg gastvrij. Het is een ruime camping met erg ruime plaatsen. Er worden ook leuke dingen georganiseerd zoals pompoenen uithollen en gezichtjes erin snijden en een gezellige bbq. Voor de kinderen zijn er voldoende speeltoestellen die netjes zijn. Er is sinds dit jaar een nieuw sanitairgebouw wat erg! mooi is. We hebben 3 weken gestaan en wij en de kinderen hebben ons geen moment verveeld. Wij gaan zeker nog een keertje terug.

• 10Fam Leerentveld18-08-2017

Super leuke vakantie gehad

2 weken gestaan op deze camping. Super leuke tijd. Zowel mijn oudste van 12 als mijn jongste van 8 hebben zich goed vermaakt. Koeien voeren, mee op de trekker, paard rijden. Verder een leuke speeltuin. Sanitair gebouw is netjes genoeg douches en wc's. Kampeer plaatsen erg ruim en de vlonders in de voortent dat is super ideaal. Zouden meer campings moeten doen. Super ontvangen met koffie/thee en wat lekkers en voor de kinderen wat fris. Voor ons een eerste ervaring op een boeren camping maar zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Fam. M. Zwartjes03-08-2017

Heel erg leuk en ruime plaatsen

Op de camping zelf is er geen gelegenheid om een broodje of iets dergelijks te kopen, maar er zijn genoeg plaatsen in de buurt met een supermarkt of bakkerij. Wij hebben dit ook niet gemist. Het sanitairgebouw is mooi ruim en schoon en de kampeerplaatsen zijn zeer ruim opgezet en ideaal met houten vlonders in de voortent. Iedere boerderij die we nu voorbij fietsen roepen de kinderen: " boer Peter" geweldig toch! Wij hopen volgend jaar weer terug te komen. Groeten Fam. Zwartjes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10D.Ottevanger16-07-2017

Een geweldige camping.

Wij vonden eigenlijk alles goed, met als uitschieter een nieuw toiletgebouw. Wij hebben heel West-Europa afgereisd, maar dit sanitair kan zich met alle campings die wij hebben bezocht meten. Geweldig.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Fam. Nuijten, tilburg09-07-2017

Geweldige camping!

Geweldige camping, gastvrije ontvangst, voelt Meteen weer als "thuiskomen".Nieuw prachtig luxe sanitairgebouw met 4 ruime douches met stortdouchekoppen. 1 familliedouche met 2 stortdouchekoppen en een handdouche. 9 toilets en 1 urinoir. Vloerverwarming, keurig netjes bijgehouden. Bij aankomst krijg je een pasje met saldo, waarmee je gratis dagelijks kunt douchen, indien nodig kan dit opgewaardeerd worden tegen betaling. Maar je krijgt echt voldoende, wij hadden zelfs nog over! Aparte afwasruimte met voldoende wasbakken en groentespoelbak. Een nieuw aangelegde jeu de boullesbaan, geopend met een clinique door "professionals" en de gasten natuurlijk met een hapje en een drankje. Eetgelegenheid een 8, geen mogelijkheid op de camping, maar in een straal van 3 km. voldoende, betaalbaar en zelfs op het strand! Mooie omgeving, fijn fietsen en dicht bij 't strand. Samen met alle gasten koffie met echte Zeeuwse bolus en zoute roomboter, gebarbequed met allemaal, Willemien zorgde voor entourage. Willemienen Peter, wat ons betreft verdienen jullie een dikke 10!

Gereisd met partner in juli 2017

8 tips over Camping Boerderijcamping De Oosthoek

• Familie Kokshoorn, 10-05-2014

Kleine winkeltje in Aagtekerk: goed onderhouden en breed assortiment, redelijke prijs, verse broodjes (ongeveer 2 km afstand, kleine 10 minuten met de fiets).

• cvandertas, 30-09-2013

fiets tocht was leuk pannenkoek feest was leuk

• Fam.E.Spaan, 30-01-2013

Lokatie: De camping ligt heel centraal tussen Aagtekerke,Oost-kapelle en Dombrug. Het is allemaal lopend heel goed te doen. Mooie wandelingen via Dombrug- Strand-Oostcapelle weer naar de camping

0 vragen over Camping Boerderijcamping De Oosthoek

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50