Camping Boerderijcamping De Oosthoek

Meer camping info

161 reviews over Camping Boerderijcamping De Oosthoek

• 10Nel en Piet Roose13-11-2017

Geweldige camping

Heerlijke rustige en ruime camping, met prachtig sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Fam Heijmans13-11-2017

Prachtige boerencamping

Na een hartelijk ontvangst hebben we 4 weken met veel plezier op de camping gestaan. Wat een mooie en ruime plaatsen en schitterend sanitair.Komen natuurlijk weer terug!!

Gereisd met partner in september 2017

• 10Fam.Janssen12-11-2017

Een geweldige camping

Super mooie camping met fantastisch nieuw toiletgebouw 2017 ruime plaatsen, en niet te vergeten fantastische eigenaars. Wij komen er graag terug.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Familie Harmens12-11-2017

Een mooie kindvriendelijke camping.

Het is een geweldig leuke camping met zeer ruime plekken. Zeer geschikt voor kinderen de strohut, dieren en de speelzolder waren voor onze zoon geweldig. Het nieuwe toiletgebouw was ruim, schoon en praktisch.

• 8Van lieshout12-11-2017

Dit jaar voor de tweede keer op de camping. We hebben het weer super gehad en de kids ook.

Volgend jaar weer

• 10John & Tineke Steenbrink17-10-2017

Het was geweldig! Zeer gastvrije eigenaren.

Super fijne camping. Prima sanitair en zeer ruime plaatsen. Dit jaar hadden veel regen en een heftige storm. Maar met de vlonders in de voortent was heerlijk!

Gereisd met partner in september 2017

• 10Fam. Wuyts02-10-2017

Wat een prachtige camping. Bij aankomst koffie en cake,je voelt je meteen thuis. Groote plaatsen mooie grasmat en vlonders in de voortent.Op de camping heerst een gemoedelijke sfeer en een mengeling van oudere personen en jonge gezinnen.Er is veel te doen voor de kids in de voormiddag de koeien eten geven en met boer Peter mee op de trekker en dat vinden wij goed zo is er in de namiddag tijd voor uitstapjes.Er staan trampolines trekkertjes en een pony die je zelf uit de weide mag halen om te wandelen over het erf. Het sanitair is nieuw kraaknet en gratis.De douches werken met een sept key kaart waar voldoende tijd op staat voor te douchen en heeft als voordeel geen wacht rijen.kortom een ruime prachtige camping op een schitterende plaats beheerd door vriendelijke eigenaars waar niks teveel voor is. Bij vertrek vloeiden er traantjes bij ons zoontje dus dat wil dat zeggen.Onze vakantie voor volgend jaar is al geplant. Tot volgend jaar Willemien En Peter. Fam Wuyts

• 10Hans Paulusse15-09-2017

Perfecte camping. Zeer ruime plaatsen.

Een perfecte camping, waar bijna niets op aan te merken is. De plaatsen zijn extreem ruim, waardoor de privacy erg groot is. De campinghouders zijn zeer vriendelijk. Het vernieuwde sanitair is uitstekend. De Camping ligt gunstig ten opzichte van het dorpje Oostkapelle, het natuurgebied De Manteling.en kasteel Westhove.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Jolanda30-08-2017

Geweldige vakantie!

Peter en Willemien zijn erg gastvrij. Het is een ruime camping met erg ruime plaatsen. Er worden ook leuke dingen georganiseerd zoals pompoenen uithollen en gezichtjes erin snijden en een gezellige bbq. Voor de kinderen zijn er voldoende speeltoestellen die netjes zijn. Er is sinds dit jaar een nieuw sanitairgebouw wat erg! mooi is. We hebben 3 weken gestaan en wij en de kinderen hebben ons geen moment verveeld. Wij gaan zeker nog een keertje terug.

• 10Fam Leerentveld18-08-2017

Super leuke vakantie gehad

2 weken gestaan op deze camping. Super leuke tijd. Zowel mijn oudste van 12 als mijn jongste van 8 hebben zich goed vermaakt. Koeien voeren, mee op de trekker, paard rijden. Verder een leuke speeltuin. Sanitair gebouw is netjes genoeg douches en wc's. Kampeer plaatsen erg ruim en de vlonders in de voortent dat is super ideaal. Zouden meer campings moeten doen. Super ontvangen met koffie/thee en wat lekkers en voor de kinderen wat fris. Voor ons een eerste ervaring op een boeren camping maar zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Camping Boerderijcamping De Oosthoek info