9,5

158 reviews over Camping Boerderijcamping De Oosthoek in het Nederlands

Een "warm" vakantie "thuiskomen"!

Trees en Albert van Mullem
15-11-2017

Voor het vierde achtereenvolgende jaar hebben wij onze caravanvakantie doorgebracht op deze zeer comfortabele Boerderijcamping. Wat een gastvrijheid, zeer ruime plaatsen, mooie grasmat, fantastisch nieuw sanitair en leuke activiteiten die ook nog door Peter en Willemien georganiseerd worden. Het mooie Walcheren nodigt uit tot schitterende fietstochten. De gezellige plaatsen in de directe omgeving met alle evenementen zorgt er voor dat wij heel graag in 2018 ons eerste lustrum op Boerderijcamping De Oosthoek willen komen vieren. Deze belofte hebben wij al besproken met onze "vakantie buren"!!!!

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastische boerderijcamping

Fam. de Vos
13-11-2017

Alweer enige weken aan het werk! Maar de vakantie op camping de Oosthoek nog vers in ons geheugen. Allereerst het ontvangst, altijd supervriendelijk, met iets te drinken en eigengemaakte cake. Peter en Willemien maken het direct gezellig. Deze gastvrijheid trekt ook een gezellige groep gasten aan die leuke activiteiten met elkaar doen, zoals een spelletje jeu des boules op de nieuwe baan of het populaire kuub. En niet te vergeten pannenkoeken bakken of bbq’en en koffie drinken met een lekkere bolus met alle gasten georganiseerd door boer Peter en Willemien, altijd super gezellig. Dit jaar ook het nieuwe toilet gebouw kunnen bewonderen en natuurlijk gebruiken. Dit is perfect, douchen net als thuis. Peter en Willemien bedankt. Wij hopen dat we in 2018 weer mogen en kunnen komen we hebben het prima naar ons zin bij jullie. Groetjes Bep, Kelly en Henk de Vos

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie vakantie tijd op de boerderij.

J.Trags
13-11-2017

Als je al 34 jaar op deze mini camping komt,dan is het zeker heel goed vertoeven,min puntjes zijn er eigenlijk niet.

Gereisd met partner in juni 2017

Gewoon een heerlijke vakantie

Familie Harm en Aly van der Heide
13-11-2017

Ten eerste het nieuwe verwarmde bad en toilet gebouw Wij waren met het oude ook tevreden maar het nieuwe overtreft alles daarbij is er een Jeu De Boules baan aangelegd met bankjes Wij hebben nog een gezamenlijke barbecue gehad die bij iedereen geweldig in de smaak viel Het was weer eens een super vakantie en we zeggen bij het afscheid gewoon tot volgend jaar

Geweldige camping

Nel en Piet Roose
13-11-2017

Heerlijke rustige en ruime camping, met prachtig sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

Prachtige boerencamping

Fam Heijmans
13-11-2017

Na een hartelijk ontvangst hebben we 4 weken met veel plezier op de camping gestaan. Wat een mooie en ruime plaatsen en schitterend sanitair.Komen natuurlijk weer terug!!

Een geweldige camping

Fam.Janssen
12-11-2017

Super mooie camping met fantastisch nieuw toiletgebouw 2017 ruime plaatsen, en niet te vergeten fantastische eigenaars. Wij komen er graag terug.

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een mooie kindvriendelijke camping.

Familie Harmens
12-11-2017

Het is een geweldig leuke camping met zeer ruime plekken. Zeer geschikt voor kinderen de strohut, dieren en de speelzolder waren voor onze zoon geweldig. Het nieuwe toiletgebouw was ruim, schoon en praktisch.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Van lieshout
12-11-2017

Dit jaar voor de tweede keer op de camping. We hebben het weer super gehad en de kids ook.

Volgend jaar weer

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Het was geweldig! Zeer gastvrije eigenaren.

John & Tineke Steenbrink
17-10-2017

Super fijne camping. Prima sanitair en zeer ruime plaatsen. Dit jaar hadden veel regen en een heftige storm. Maar met de vlonders in de voortent was heerlijk!

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping De Oosthoek in Aagtekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping De Oosthoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.