Camping Boerderijcamping De Oosthoek

161 reviews over Camping Boerderijcamping De Oosthoek

• 2018
    9Charlotte29-07-2018

Geweldig!

Nette camping! Sanitairgebouw was zeer schoon. M’n neefjes hadden het erg naar hun zin! Er was veel te doen voor ze. Echt het boederij gevoel!

( Ik was te logeren bij m’n zus en de kids)

• 9Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in juli 2018

• 9Brink14-07-2018

Geweldige camping!

Hele nette camping! Mooie ruime plekken en wat een ontzettend mooi en schoon sanitair. Familiedouche is ideaal en lekker ruim. Eigenaren zijn vriendelijk en in voor een praatje.

Enige minpunt was dat het WiFi niet goed werkte en met een baby een eigen badje meenemen. Mooie ligging en makkelijk te vinden. Voor ons voor herhaling vatbaar!

Peter de Visser, Eigenaar, 18-07-2018

Inderdaad is de Wifi niet TOP. Maar in september 2018 wordt het gehele platteland van Walcheren voorzien van snel internet, zodat het seizoen 2019 dit probleem is opgelost. Helaas niet voor het seizoen 2018! Wat betreft het kinderbadje wordt door de meeste gasten de grote wastafel met het aankleedkussen gebruikt.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 9Rien06-07-2018

Een aanrader: vlakbij Domburg en de stranden!

Rustige autovrije boerencamping met prima modern sanitair. Aan- en afvoer van water, 10 A, gemoedelijke sfeer en zeer attente eigenaar. Ook voor kleine kinderen voldoende speelmogelijkheden.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Trees en Albert van Mullem01-07-2018

Een warm "vakantie thuiskomen"!

Voor het 5de achtereenvolgende jaar 3 weken genoten op BOERDERIJCAMPING DE OOSTHOEK in AAGTEKERKE. De ontvangst op zaterdag met koffie en iets lekkers door boer Peter met zijn Willemien voelde weer als een warm vakantie thuiskomen. Het wijzen van de zeer ruime perfecte plaats, het aansluiten op de riolering en het leggen van de vlonders in de voortent, wat wil een kampeerder nog meer?! Het in 2017 in gebruik genomen nieuwe toiletgebouw en ook de jeu de boules baan blijven fantastisch. Dat wij dit keer een kalfje geboren hebben zien worden was een bijzonder gebeuren. De georganiseerde activiteiten door Willemien en Peter, zoals de koffie/thee ochtenden met .... ??!! heerlijk! De fietstocht, b.b.q. geweldig allemaal. Wij hopen ook in 2019 weer te gast te mogen zijn. Voor degene die dit jaar nog gaan, ik ben jaloers. Geniet ervan. Veel vakantie plezier.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

10Fam. Swaans20-11-2017

Pareltje in Zeeland, al 4 jaar op rij!

Peter en Willemien, wat hebben jullie een heerlijke plek gecreëerd voor jullie gasten! Naast de gastvrijheid, de ruime plaatsen en het geweldige sanitair (NIEUW in 2017) zijn vooral ‘boer Peter’ en zijn dieren de smaakmakers van de camping. Onze kids kijken elk jaar weer uit naar het koeien voeren en de geboorte van de kalfjes. Het meerijden op de tractor, helpen op het land en de paardenstallen uitmesten (wel vroeg opstaan;), het is elke dag een feest. Onze kinderen vragen na de zomer elke week wel een keer: wanneer gaan we weer naar boer Peter? Het is hun 2e thuis!!!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 10Miriam Meulenbeek20-11-2017

Een fantastische ervaring!

Voor de allereerste keer op een boerderijcamping. In een voor ons bekende omgeving. Arrangement Hemelvaart-Pinksteren. Gastvrij ontvangen. Heerlijk veel privacy door de enorme ruime plekken. Onderling gemoedelijk gezelligheid, doordat veel gasten al vaker zijn geweest omdat het zo goed bevalt. Super kindvriendelijk. En wat hebben we geluk gehad: ook nog live kalfjes geboren zien worden en de gehele vakantie volop kunnen genieten van prachtig weer. Wat ons betreft: voor herhaling vatbaar. Ga zo door Peter en Willemien.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• 10Trees en Albert van Mullem15-11-2017

Een "warm" vakantie "thuiskomen"!

Voor het vierde achtereenvolgende jaar hebben wij onze caravanvakantie doorgebracht op deze zeer comfortabele Boerderijcamping. Wat een gastvrijheid, zeer ruime plaatsen, mooie grasmat, fantastisch nieuw sanitair en leuke activiteiten die ook nog door Peter en Willemien georganiseerd worden. Het mooie Walcheren nodigt uit tot schitterende fietstochten. De gezellige plaatsen in de directe omgeving met alle evenementen zorgt er voor dat wij heel graag in 2018 ons eerste lustrum op Boerderijcamping De Oosthoek willen komen vieren. Deze belofte hebben wij al besproken met onze "vakantie buren"!!!!

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Fam. de Vos13-11-2017

Fantastische boerderijcamping

Alweer enige weken aan het werk! Maar de vakantie op camping de Oosthoek nog vers in ons geheugen. Allereerst het ontvangst, altijd supervriendelijk, met iets te drinken en eigengemaakte cake. Peter en Willemien maken het direct gezellig. Deze gastvrijheid trekt ook een gezellige groep gasten aan die leuke activiteiten met elkaar doen, zoals een spelletje jeu des boules op de nieuwe baan of het populaire kuub. En niet te vergeten pannenkoeken bakken of bbq’en en koffie drinken met een lekkere bolus met alle gasten georganiseerd door boer Peter en Willemien, altijd super gezellig. Dit jaar ook het nieuwe toilet gebouw kunnen bewonderen en natuurlijk gebruiken. Dit is perfect, douchen net als thuis. Peter en Willemien bedankt. Wij hopen dat we in 2018 weer mogen en kunnen komen we hebben het prima naar ons zin bij jullie. Groetjes Bep, Kelly en Henk de Vos

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9J.Trags13-11-2017

Mooie vakantie tijd op de boerderij.

Als je al 34 jaar op deze mini camping komt,dan is het zeker heel goed vertoeven,min puntjes zijn er eigenlijk niet.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Familie Harm en Aly van der Heide13-11-2017

Gewoon een heerlijke vakantie

Ten eerste het nieuwe verwarmde bad en toilet gebouw Wij waren met het oude ook tevreden maar het nieuwe overtreft alles daarbij is er een Jeu De Boules baan aangelegd met bankjes Wij hebben nog een gezamenlijke barbecue gehad die bij iedereen geweldig in de smaak viel Het was weer eens een super vakantie en we zeggen bij het afscheid gewoon tot volgend jaar

Gereisd met partner in september 2017

Camping Boerderijcamping De Oosthoek info