9,4

2 reviews over Camping Boerderijcamping De Oosthoek in het Nederlands

Geweldig!

Charlotte
29-7-2018

Nette camping! Sanitairgebouw was zeer schoon. M’n neefjes hadden het erg naar hun zin! Er was veel te doen voor ze. Echt het boederij gevoel!

( Ik was te logeren bij m’n zus en de kids)

Gereisd Alleenreizend in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het verveelt nooit om hier te komen

Rick Boesten
2-10-2012

In 1998 was ik met een vriend op zoek naar een mini-camping om een paar dagen te kamperen. We waren rond de 20 en werden bij de meeste campings met argusogen bekeken........jongelui, overlast enz........zo waren wij niet, maar toch. De toenmalige eigenaresse gaf ons wel de kans en was dusdanig over ons te spreken dat we het jaar erna gerust weer mochten komen. Jaren achter elkaar zijn we iedere zomer geweest, later ook afzonderlijk met onze partners. Het blijft een fijne plek, ik voel me er altijd welkom. Ik ben al op vele plekken op de wereld geweest, maar als ik een rustgevende vakantie wil, kom ik hier altijd terug. Het verveelt nooit, dus ik blijf hier nog zeker jaren komen.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2012

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping De Oosthoek in Aagtekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping De Oosthoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.