9,5

3 reviews over Camping Boerderijcamping De Oosthoek in het Nederlands

we hebben een heerlijke week gehad op de camping

fam.besseling
17-5-2016

het ontvangst was zeer hartelijk met een kopje koffie en een stuk cake. de houten vlonders die je kreeg voor de voortent was ideaal. mooie verzorgende ruime plekken met drinkwater naast je plek. voor de kinderen was het leuk dat ze de shetlander konden verzorgen en dat ze de koeien eten konden geven. onze hond heeft het ook super goed gehad

Gereisd Met vrienden in april 2016

Heerlijk weekje vakantie gehad!!

Annemieke Ypma
12-5-2010

Onze meivakantie met familie op camping de Oosthoek is, ondanks het de regen en de koude wind erg goed bevallen. Peter was bij aankomst al erg behulpzaam door in elke voortent te helpen met de vlonders. Die overigens ook goed bevallen zijn! Verder hebben de kinderen genoten! Vooral de jongens vonden het geweldig om "de boer" te mogen helpen, met het stro, op de traktor! Zelfs het stenen rapen vonden ze leuk!! De pubers konden lekker in de schuur chillen en tafeltennissen. En ook de trampolines waren erg favouriet! (Onze oudste vond het jammer dat ze er halverwege de week niet meer op mocht, door de 12 jaar grens.) Op het ruime veld, met ruime plekken hebben we gevliegerd en als echte volleybalfamilie zelf een volleybaltoernooi gehouden.

Een aanrader voor gezinnen met kinderen!

gr. Annemieke Ypma

Gereisd Met vrienden in mei 2010

Een uitstekende mini-camping

Nathan Bun
28-8-2009

Het is een gezellige camping, vooral 's avond vonden wij het leuk. Het was heel leuk om er te zijn. Peter en wille hebben heel goed gezorgd. Nathan

Gereisd Met vrienden in augustus 2009

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping De Oosthoek in Aagtekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping De Oosthoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.