9,5

63 reviews over Camping Boerderijcamping De Oosthoek in het Nederlands

Top camping

Cindy Patrick Tibo Wuyts
20-10-2018

Voor het tweede jaar wederom naar De Oosthoek geweest,tja het is en blijft een prachtige camping. Ideaal voor de kinderen mee op de trekker met boer Peter en de koeien voeren. Genoeg te doen en te beleven op de camping en omgeving. Prachtig kraaknet sanitair met ruime regendouches. De camping is zeer ruim opgezet met grote plaatsen. Er heerst een gemoedelijke sfeer. De eigenaars Peter en Willemien leven met hart en ziel voor de camping. Wij hopen er nog vele jaren te mogen verblijven als gast.

Hele fijne kindercamping

Familie vd ven
10-8-2018

Hele leuke kindercamping. Overzichtelijk, mooie grote staanplaatsen. Top sanitair. Voor kinderen genoeg vriendjes en vriendinnetjes in leeftijd tot ongeveer 10-11 jaar. Vertier voor kinderen in vorm van samen chillen in speelruimte met voetbaltafel, tafeltennistafel, in buurt van veldjes trampolines aanwezig en voor de kleinere kinderen zandbak, wip, glijbaan, skelters. Daarnaast hebben ze een pony die verzorgd mag worden. In de weken dat wij er waren werd er ook een keer gereden op een groot paard en werd er een gezamelijke bbq verzorgd. Tevens mogen kinderen mee op de trekker en de koeien voeren. Naast de camping is er genoeg vertier in de buurt. Domburg en oostkapelle zijn goed te doen op de fiets, ook voor kleine kinderen. Strand bij terra marris is niet zo druk, prettig, wel geen strandtent aanwezig. Daarvoor moet je toch bij domburg of oostkapelle zijn. een leuke vakantie die ik iedereen met kleine kinderen kan aanbevelen.

Geweldige camping!

Brink
14-7-2018

Hele nette camping! Mooie ruime plekken en wat een ontzettend mooi en schoon sanitair. Familiedouche is ideaal en lekker ruim. Eigenaren zijn vriendelijk en in voor een praatje.

Enige minpunt was dat het WiFi niet goed werkte en met een baby een eigen badje meenemen. Mooie ligging en makkelijk te vinden. Voor ons voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018
Peter de Visser, Eigenaar, 18-7-2018

Inderdaad is de Wifi niet TOP. Maar in september 2018 wordt het gehele platteland van Walcheren voorzien van snel internet, zodat het seizoen 2019 dit probleem is opgelost. Helaas niet voor het seizoen 2018! Wat betreft het kinderbadje wordt door de meeste gasten de grote wastafel met het aankleedkussen gebruikt.

Pareltje in Zeeland, al 4 jaar op rij!

Fam. Swaans
20-11-2017

Peter en Willemien, wat hebben jullie een heerlijke plek gecreëerd voor jullie gasten! Naast de gastvrijheid, de ruime plaatsen en het geweldige sanitair (NIEUW in 2017) zijn vooral ‘boer Peter’ en zijn dieren de smaakmakers van de camping. Onze kids kijken elk jaar weer uit naar het koeien voeren en de geboorte van de kalfjes. Het meerijden op de tractor, helpen op het land en de paardenstallen uitmesten (wel vroeg opstaan;), het is elke dag een feest. Onze kinderen vragen na de zomer elke week wel een keer: wanneer gaan we weer naar boer Peter? Het is hun 2e thuis!!!!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2017

Een mooie kindvriendelijke camping.

Familie Harmens
12-11-2017

Het is een geweldig leuke camping met zeer ruime plekken. Zeer geschikt voor kinderen de strohut, dieren en de speelzolder waren voor onze zoon geweldig. Het nieuwe toiletgebouw was ruim, schoon en praktisch.

Van lieshout
12-11-2017

Dit jaar voor de tweede keer op de camping. We hebben het weer super gehad en de kids ook.

Volgend jaar weer

Fam. Wuyts
2-10-2017

Wat een prachtige camping. Bij aankomst koffie en cake,je voelt je meteen thuis. Groote plaatsen mooie grasmat en vlonders in de voortent.Op de camping heerst een gemoedelijke sfeer en een mengeling van oudere personen en jonge gezinnen.Er is veel te doen voor de kids in de voormiddag de koeien eten geven en met boer Peter mee op de trekker en dat vinden wij goed zo is er in de namiddag tijd voor uitstapjes.Er staan trampolines trekkertjes en een pony die je zelf uit de weide mag halen om te wandelen over het erf. Het sanitair is nieuw kraaknet en gratis.De douches werken met een sept key kaart waar voldoende tijd op staat voor te douchen en heeft als voordeel geen wacht rijen.kortom een ruime prachtige camping op een schitterende plaats beheerd door vriendelijke eigenaars waar niks teveel voor is. Bij vertrek vloeiden er traantjes bij ons zoontje dus dat wil dat zeggen.Onze vakantie voor volgend jaar is al geplant. Tot volgend jaar Willemien En Peter. Fam Wuyts

Geweldige vakantie!

Jolanda
30-8-2017

Peter en Willemien zijn erg gastvrij. Het is een ruime camping met erg ruime plaatsen. Er worden ook leuke dingen georganiseerd zoals pompoenen uithollen en gezichtjes erin snijden en een gezellige bbq. Voor de kinderen zijn er voldoende speeltoestellen die netjes zijn. Er is sinds dit jaar een nieuw sanitairgebouw wat erg! mooi is. We hebben 3 weken gestaan en wij en de kinderen hebben ons geen moment verveeld. Wij gaan zeker nog een keertje terug.

Heel erg leuk en ruime plaatsen

Fam. M. Zwartjes
3-8-2017

Op de camping zelf is er geen gelegenheid om een broodje of iets dergelijks te kopen, maar er zijn genoeg plaatsen in de buurt met een supermarkt of bakkerij. Wij hebben dit ook niet gemist. Het sanitairgebouw is mooi ruim en schoon en de kampeerplaatsen zijn zeer ruim opgezet en ideaal met houten vlonders in de voortent. Iedere boerderij die we nu voorbij fietsen roepen de kinderen: " boer Peter" geweldig toch! Wij hopen volgend jaar weer terug te komen. Groeten Fam. Zwartjes

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Wat een heerlijke camping!

Familie Hansen
11-7-2017

Wij raden deze camping zeker aan! Heerlijke vakantie gehad met het gezin. De kinderen hebben zich geen moment verveeld en hebben genoten van het mee helpen bij boer Peter. Fijn ook dat het strand zo dichtbij is en je enkel een stukje hoeft te fietsen door de prachtige omgeving om op het strand te komen.

De camping zelf heeft sinds kort een splinter nieuw toiletgebouw die van alle gemakken is voorzien. Een ruime familie douche, erg schoon en verzorgd allemaal! Ook is er onlangs een jeu-de-boules baan aangelegd en zijn er diverse speeltoestellen voor de kids. Wij komen zeker nog eens terug!!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2017

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping De Oosthoek in Aagtekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping De Oosthoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.