9,5

68 reviews over Camping Boerderijcamping De Oosthoek in het Nederlands

Fantastische camping, we hebben genoten.

Tonny NIjhuis
6-5-2019

Wij waren helemaal tevreden.

Gereisd Met partner in april 2019

het is goed vetoeven

fam huizinga
24-8-2018

wij anton en aartje huizinga wij zitten nu op de camping oost hoek pwter en wiilemien goede voorzieningen ook mensen met een beperking waar onder ik zelf peter doet leuke dingen met de kinderen ne is veel vermaak hier voor idereen wat wils voor iedereen een praatje mooie ruime camping we hopen volgend jaar hier weer te komen

Gereisd Met partner in augustus 2018

Een aanrader: vlakbij Domburg en de stranden!

Rien
6-7-2018

Rustige autovrije boerencamping met prima modern sanitair. Aan- en afvoer van water, 10 A, gemoedelijke sfeer en zeer attente eigenaar. Ook voor kleine kinderen voldoende speelmogelijkheden.

Een warm "vakantie thuiskomen"!

Trees en Albert van Mullem
1-7-2018

Voor het 5de achtereenvolgende jaar 3 weken genoten op BOERDERIJCAMPING DE OOSTHOEK in AAGTEKERKE. De ontvangst op zaterdag met koffie en iets lekkers door boer Peter met zijn Willemien voelde weer als een warm vakantie thuiskomen. Het wijzen van de zeer ruime perfecte plaats, het aansluiten op de riolering en het leggen van de vlonders in de voortent, wat wil een kampeerder nog meer?! Het in 2017 in gebruik genomen nieuwe toiletgebouw en ook de jeu de boules baan blijven fantastisch. Dat wij dit keer een kalfje geboren hebben zien worden was een bijzonder gebeuren. De georganiseerde activiteiten door Willemien en Peter, zoals de koffie/thee ochtenden met .... ??!! heerlijk! De fietstocht, b.b.q. geweldig allemaal. Wij hopen ook in 2019 weer te gast te mogen zijn. Voor degene die dit jaar nog gaan, ik ben jaloers. Geniet ervan. Veel vakantie plezier.

Een "warm" vakantie "thuiskomen"!

Trees en Albert van Mullem
15-11-2017

Voor het vierde achtereenvolgende jaar hebben wij onze caravanvakantie doorgebracht op deze zeer comfortabele Boerderijcamping. Wat een gastvrijheid, zeer ruime plaatsen, mooie grasmat, fantastisch nieuw sanitair en leuke activiteiten die ook nog door Peter en Willemien georganiseerd worden. Het mooie Walcheren nodigt uit tot schitterende fietstochten. De gezellige plaatsen in de directe omgeving met alle evenementen zorgt er voor dat wij heel graag in 2018 ons eerste lustrum op Boerderijcamping De Oosthoek willen komen vieren. Deze belofte hebben wij al besproken met onze "vakantie buren"!!!!

Gereisd Met partner in juli 2017

Mooie vakantie tijd op de boerderij.

J.Trags
13-11-2017

Als je al 34 jaar op deze mini camping komt,dan is het zeker heel goed vertoeven,min puntjes zijn er eigenlijk niet.

Gereisd Met partner in juni 2017

Gewoon een heerlijke vakantie

Familie Harm en Aly van der Heide
13-11-2017

Ten eerste het nieuwe verwarmde bad en toilet gebouw Wij waren met het oude ook tevreden maar het nieuwe overtreft alles daarbij is er een Jeu De Boules baan aangelegd met bankjes Wij hebben nog een gezamenlijke barbecue gehad die bij iedereen geweldig in de smaak viel Het was weer eens een super vakantie en we zeggen bij het afscheid gewoon tot volgend jaar

Gereisd Met partner in september 2017

Geweldige camping

Nel en Piet Roose
13-11-2017

Heerlijke rustige en ruime camping, met prachtig sanitair

Gereisd Met partner in juni 2017

Prachtige boerencamping

Fam Heijmans
13-11-2017

Na een hartelijk ontvangst hebben we 4 weken met veel plezier op de camping gestaan. Wat een mooie en ruime plaatsen en schitterend sanitair.Komen natuurlijk weer terug!!

Gereisd Met partner in september 2017

Een geweldige camping

Fam.Janssen
12-11-2017

Super mooie camping met fantastisch nieuw toiletgebouw 2017 ruime plaatsen, en niet te vergeten fantastische eigenaars. Wij komen er graag terug.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping De Oosthoek in Aagtekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping De Oosthoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.