Camping Boerderijcamping De Oosthoek

Camping Info

Meer campinginfo

158 reviews over Camping Boerderijcamping De Oosthoek

• 8fam.besseling17-05-2016

we hebben een heerlijke week gehad op de camping

het ontvangst was zeer hartelijk met een kopje koffie en een stuk cake. de houten vlonders die je kreeg voor de voortent was ideaal. mooie verzorgende ruime plekken met drinkwater naast je plek. voor de kinderen was het leuk dat ze de shetlander konden verzorgen en dat ze de koeien eten konden geven. onze hond heeft het ook super goed gehad

• 7Staat v/h sanitair

• 9Annemieke Ypma12-05-2010

Heerlijk weekje vakantie gehad!!

Onze meivakantie met familie op camping de Oosthoek is, ondanks het de regen en de koude wind erg goed bevallen. Peter was bij aankomst al erg behulpzaam door in elke voortent te helpen met de vlonders. Die overigens ook goed bevallen zijn! Verder hebben de kinderen genoten! Vooral de jongens vonden het geweldig om "de boer" te mogen helpen, met het stro, op de traktor! Zelfs het stenen rapen vonden ze leuk!! De pubers konden lekker in de schuur chillen en tafeltennissen. En ook de trampolines waren erg favouriet! (Onze oudste vond het jammer dat ze er halverwege de week niet meer op mocht, door de 12 jaar grens.) Op het ruime veld, met ruime plekken hebben we gevliegerd en als echte volleybalfamilie zelf een volleybaltoernooi gehouden.

Een aanrader voor gezinnen met kinderen!

gr. Annemieke Ypma

• 8Staat v/h sanitair

• 9Nathan Bun28-08-2009

Een uitstekende mini-camping

Het is een gezellige camping, vooral 's avond vonden wij het leuk. Het was heel leuk om er te zijn. Peter en wille hebben heel goed gezorgd. Nathan

• 10Staat v/h sanitair

8 tips over Camping Boerderijcamping De Oosthoek

• Familie Kokshoorn, 10-05-2014

Kleine winkeltje in Aagtekerk: goed onderhouden en breed assortiment, redelijke prijs, verse broodjes (ongeveer 2 km afstand, kleine 10 minuten met de fiets).

• cvandertas, 30-09-2013

fiets tocht was leuk pannenkoek feest was leuk

• Fam.E.Spaan, 30-01-2013

Lokatie: De camping ligt heel centraal tussen Aagtekerke,Oost-kapelle en Dombrug. Het is allemaal lopend heel goed te doen. Mooie wandelingen via Dombrug- Strand-Oostcapelle weer naar de camping

0 vragen over Camping Boerderijcamping De Oosthoek

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50