Camping Boerderijcamping De Oosthoek

158 reviews over Camping Boerderijcamping De Oosthoek

• 2018
    10Cindy Patrick Tibo Wuyts20-10-2018

Top camping

Voor het tweede jaar wederom naar De Oosthoek geweest,tja het is en blijft een prachtige camping. Ideaal voor de kinderen mee op de trekker met boer Peter en de koeien voeren. Genoeg te doen en te beleven op de camping en omgeving. Prachtig kraaknet sanitair met ruime regendouches. De camping is zeer ruim opgezet met grote plaatsen. Er heerst een gemoedelijke sfeer. De eigenaars Peter en Willemien leven met hart en ziel voor de camping. Wij hopen er nog vele jaren te mogen verblijven als gast.

• 9Familie vd ven10-08-2018

Hele fijne kindercamping

Hele leuke kindercamping. Overzichtelijk, mooie grote staanplaatsen. Top sanitair. Voor kinderen genoeg vriendjes en vriendinnetjes in leeftijd tot ongeveer 10-11 jaar. Vertier voor kinderen in vorm van samen chillen in speelruimte met voetbaltafel, tafeltennistafel, in buurt van veldjes trampolines aanwezig en voor de kleinere kinderen zandbak, wip, glijbaan, skelters. Daarnaast hebben ze een pony die verzorgd mag worden. In de weken dat wij er waren werd er ook een keer gereden op een groot paard en werd er een gezamelijke bbq verzorgd. Tevens mogen kinderen mee op de trekker en de koeien voeren. Naast de camping is er genoeg vertier in de buurt. Domburg en oostkapelle zijn goed te doen op de fiets, ook voor kleine kinderen. Strand bij terra marris is niet zo druk, prettig, wel geen strandtent aanwezig. Daarvoor moet je toch bij domburg of oostkapelle zijn. een leuke vakantie die ik iedereen met kleine kinderen kan aanbevelen.

• 9Brink14-07-2018

Geweldige camping!

Hele nette camping! Mooie ruime plekken en wat een ontzettend mooi en schoon sanitair. Familiedouche is ideaal en lekker ruim. Eigenaren zijn vriendelijk en in voor een praatje.

Enige minpunt was dat het WiFi niet goed werkte en met een baby een eigen badje meenemen. Mooie ligging en makkelijk te vinden. Voor ons voor herhaling vatbaar!

Peter de Visser, Eigenaar, 18-07-2018

Inderdaad is de Wifi niet TOP. Maar in september 2018 wordt het gehele platteland van Walcheren voorzien van snel internet, zodat het seizoen 2019 dit probleem is opgelost. Helaas niet voor het seizoen 2018! Wat betreft het kinderbadje wordt door de meeste gasten de grote wastafel met het aankleedkussen gebruikt.

• 2017
    10Fam. Swaans20-11-2017

Pareltje in Zeeland, al 4 jaar op rij!

Peter en Willemien, wat hebben jullie een heerlijke plek gecreëerd voor jullie gasten! Naast de gastvrijheid, de ruime plaatsen en het geweldige sanitair (NIEUW in 2017) zijn vooral ‘boer Peter’ en zijn dieren de smaakmakers van de camping. Onze kids kijken elk jaar weer uit naar het koeien voeren en de geboorte van de kalfjes. Het meerijden op de tractor, helpen op het land en de paardenstallen uitmesten (wel vroeg opstaan;), het is elke dag een feest. Onze kinderen vragen na de zomer elke week wel een keer: wanneer gaan we weer naar boer Peter? Het is hun 2e thuis!!!!

• 10Familie Harmens12-11-2017

Een mooie kindvriendelijke camping.

Het is een geweldig leuke camping met zeer ruime plekken. Zeer geschikt voor kinderen de strohut, dieren en de speelzolder waren voor onze zoon geweldig. Het nieuwe toiletgebouw was ruim, schoon en praktisch.

• 8Van lieshout12-11-2017

Dit jaar voor de tweede keer op de camping. We hebben het weer super gehad en de kids ook.

Volgend jaar weer

• 10Fam. Wuyts02-10-2017

Wat een prachtige camping. Bij aankomst koffie en cake,je voelt je meteen thuis. Groote plaatsen mooie grasmat en vlonders in de voortent.Op de camping heerst een gemoedelijke sfeer en een mengeling van oudere personen en jonge gezinnen.Er is veel te doen voor de kids in de voormiddag de koeien eten geven en met boer Peter mee op de trekker en dat vinden wij goed zo is er in de namiddag tijd voor uitstapjes.Er staan trampolines trekkertjes en een pony die je zelf uit de weide mag halen om te wandelen over het erf. Het sanitair is nieuw kraaknet en gratis.De douches werken met een sept key kaart waar voldoende tijd op staat voor te douchen en heeft als voordeel geen wacht rijen.kortom een ruime prachtige camping op een schitterende plaats beheerd door vriendelijke eigenaars waar niks teveel voor is. Bij vertrek vloeiden er traantjes bij ons zoontje dus dat wil dat zeggen.Onze vakantie voor volgend jaar is al geplant. Tot volgend jaar Willemien En Peter. Fam Wuyts

• 10Jolanda30-08-2017

Geweldige vakantie!

Peter en Willemien zijn erg gastvrij. Het is een ruime camping met erg ruime plaatsen. Er worden ook leuke dingen georganiseerd zoals pompoenen uithollen en gezichtjes erin snijden en een gezellige bbq. Voor de kinderen zijn er voldoende speeltoestellen die netjes zijn. Er is sinds dit jaar een nieuw sanitairgebouw wat erg! mooi is. We hebben 3 weken gestaan en wij en de kinderen hebben ons geen moment verveeld. Wij gaan zeker nog een keertje terug.

• 9Fam. M. Zwartjes03-08-2017

Heel erg leuk en ruime plaatsen

Op de camping zelf is er geen gelegenheid om een broodje of iets dergelijks te kopen, maar er zijn genoeg plaatsen in de buurt met een supermarkt of bakkerij. Wij hebben dit ook niet gemist. Het sanitairgebouw is mooi ruim en schoon en de kampeerplaatsen zijn zeer ruim opgezet en ideaal met houten vlonders in de voortent. Iedere boerderij die we nu voorbij fietsen roepen de kinderen: " boer Peter" geweldig toch! Wij hopen volgend jaar weer terug te komen. Groeten Fam. Zwartjes

• 7Van der Steen07-05-2017

Leuke camping maar met kanttekeningen

Leuke boeren camping met enorm ruime plaatsen. Voor kinderen (2 tm 9 jaar) genoeg vertier. Trampoline, schommel, zandbak, skelters, koeien eten geven, pony rijden. Dikke prima!! Momenteel werkzaam aan een nieuw sanitair gebouw en dat is wel echt heel hard nodig. Wat nu gebruikt wordt is echt oud en douches niet meer van deze tijd. Naar mijn inzien had dit gebouw al voor het kampeerseizoen van dit jaar klaar moeten zijn en niet halverwege. Op de site staat dat er vlonders gratis gelegd worden... Ja... maar pas vanaf 1 week verblijf.... dat staat nergens.

En de wifi... tja.. staat op de site dat die er is.... hadden hier ook echt op gerekend maar dit viel echt enorm tegen. Max 1 aparaat en die verbinding werkt 9 van de 10 keer niet.

Al met al een prima camping, maar met kanttekeningen!

• 5Staat v/h sanitair

Peter de Visser, Eigenaar, 21-05-2019

Inmiddels is het nieuwe toiletgebouw sinds Hemelvaart 2017 in gebruik en alleen maar lof hierover door onze gasten. Ook het internet is inmiddels vernieuwd en werkt prima ook met meerdere apparaten op één campingplaats, wanneer de camping vol is. We horen graag mogelijke verbeteringen van onze gasten en gaan daar ook serieus mee om en pakken op wat mogelijk is.

8 tips over Camping Boerderijcamping De Oosthoek

• Familie Kokshoorn, 10-05-2014

Kleine winkeltje in Aagtekerk: goed onderhouden en breed assortiment, redelijke prijs, verse broodjes (ongeveer 2 km afstand, kleine 10 minuten met de fiets).

• cvandertas, 30-09-2013

fiets tocht was leuk pannenkoek feest was leuk

• Fam.E.Spaan, 30-01-2013

Lokatie: De camping ligt heel centraal tussen Aagtekerke,Oost-kapelle en Dombrug. Het is allemaal lopend heel goed te doen. Mooie wandelingen via Dombrug- Strand-Oostcapelle weer naar de camping

0 vragen over Camping Boerderijcamping De Oosthoek

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50