Camping Boerderijcamping De Oosthoek

158 reviews over Camping Boerderijcamping De Oosthoek

• 2017
    10Miriam Meulenbeek20-11-2017

Een fantastische ervaring!

Voor de allereerste keer op een boerderijcamping. In een voor ons bekende omgeving. Arrangement Hemelvaart-Pinksteren. Gastvrij ontvangen. Heerlijk veel privacy door de enorme ruime plekken. Onderling gemoedelijk gezelligheid, doordat veel gasten al vaker zijn geweest omdat het zo goed bevalt. Super kindvriendelijk. En wat hebben we geluk gehad: ook nog live kalfjes geboren zien worden en de gehele vakantie volop kunnen genieten van prachtig weer. Wat ons betreft: voor herhaling vatbaar. Ga zo door Peter en Willemien.

• 9Fam. de Vos13-11-2017

Fantastische boerderijcamping

Alweer enige weken aan het werk! Maar de vakantie op camping de Oosthoek nog vers in ons geheugen. Allereerst het ontvangst, altijd supervriendelijk, met iets te drinken en eigengemaakte cake. Peter en Willemien maken het direct gezellig. Deze gastvrijheid trekt ook een gezellige groep gasten aan die leuke activiteiten met elkaar doen, zoals een spelletje jeu des boules op de nieuwe baan of het populaire kuub. En niet te vergeten pannenkoeken bakken of bbq’en en koffie drinken met een lekkere bolus met alle gasten georganiseerd door boer Peter en Willemien, altijd super gezellig. Dit jaar ook het nieuwe toilet gebouw kunnen bewonderen en natuurlijk gebruiken. Dit is perfect, douchen net als thuis. Peter en Willemien bedankt. Wij hopen dat we in 2018 weer mogen en kunnen komen we hebben het prima naar ons zin bij jullie. Groetjes Bep, Kelly en Henk de Vos

• 10Fam Leerentveld18-08-2017

Super leuke vakantie gehad

2 weken gestaan op deze camping. Super leuke tijd. Zowel mijn oudste van 12 als mijn jongste van 8 hebben zich goed vermaakt. Koeien voeren, mee op de trekker, paard rijden. Verder een leuke speeltuin. Sanitair gebouw is netjes genoeg douches en wc's. Kampeer plaatsen erg ruim en de vlonders in de voortent dat is super ideaal. Zouden meer campings moeten doen. Super ontvangen met koffie/thee en wat lekkers en voor de kinderen wat fris. Voor ons een eerste ervaring op een boeren camping maar zeker voor herhaling vatbaar.

• Oude reviews

10wendy vn15-07-2014

De gezelligste plek in Aagtekerke!

Het is weer telkens "thuiskomen". Heel vriendelijke ontvangst. Super camping voor mensen jong en oud die houden van de boerderij . Zelden een camping tegengekomen die volzet is en waar het toch nog zo rustig is. Heel propere sanitairblok, de ganse dag door. Waar Boer Peter verschijnt zie je onmiddellijk kinderen om te vragen wat er op het agenda staat voor de dag! Hij doet dat super. kinderen rijden er mee met de trekker. De shetlandpony houdt er van om verzorgt te worden door kinderhandjes

• 10Esra Verloop23-06-2014

Top camping

wat een top camping. we kwamen aan en gelijk werden we verwelkomd door boer peter en boerin wilhelmien. de caravan werd op gehaald en de oudste mocht mee op de tractor de caravan op de plaats brengen. ochtends mochten de kinderen de boer helpen de koeien voeren en de stal uitmesten een voer halen door met z'n tienen in de tracktor op de weg onze kinderen vonden het te vet. zelfs met het wk gingen we met z'n allen voetbal kijken in de schuur. een coole top vakantie

• 8Staat v/h sanitair

• 10elke van Goch29-01-2013

Heerlijk onderkomen

Al 25 jaar komen wij bij "Peter de Boer". Ook al gingen we naar het buitenland dan toch belden we vanuit het buitenland op om te vragen of we ook nog een week bij Peter en Willemien op de camping konden staan. We hadden meestal geluk. De zee, de grote plaatsen op de camping, de ligging en Domburg kunnen we gewoon niet missen. We hebben nu zelfs een seizoensplaats en onze jongste dochter heeft een geweldige vakantiebaan in Domburg. Dit zegt genoeg.

• 8familie Wouters14-04-2012

Warme ontvangst in een heerlijk stukje Zeeland!

We zijn net terug van 2 heerlijke weken bij Willemien en Peter. We hadden boerderijcamping Oosthoek gevonden via Zoover: en het is een absolute aanrader! Heerlijk rustig, mooie ruime plekken met eigen waterkraantje en vuilwaterafvoer.
    De kinderen hebben zich prima vermaakt: speelgelegenheid genoeg en als extraatje nog de dieren en niet te vergeten: boer Peter! Mee helpen voeren, mee op de tractor, wat uitleg over de dieren echt heel kindvriendelijk. 1e paasdag hebben Willemien en Peter zelfs gezorgd dat de kinderen paaseieren konden zoeken. De omgeving is prachtig: natuurlijk de zee en het strand en ook de gezellige plaatsjes als Domburg en Veere zeer dichtbij. Wij komen hier heel graag nog eens terug!

• 8Staat v/h sanitair

• 10Fam.09-07-2011

We komen graag nog een keertje terug !

Het is een camping waar je tot rust kan komen. De camping is heel ruim en je wordt er prima ontvangen. Peter staat steeds klaar voor een babbel en hij betrekt de kinderen met veel enthousiasme bij het "boereleven". Kinderen mogen hem helpen bij verschillende karwijen op het erf. En om de familiale sfeer nog wat te versterken werd er een grote tafel met strobalen gemaakt en was het pannekoeken eten à volenté voor alle campinggasten. Bedankt Peter en Willemien voor de leuke vakantie!

• 9Staat v/h sanitair

• 10Marianne Senden- Trags09-07-2011

fantastische !!!!!

goede camping , rustige omgeving ,centraal gelegen ,eigenaars zijn gastvrij en betrouwbaar. Wij gaan al 25 jaar naar deze camping.

• 9fam. van Gennip14-10-2009

een fijne camping

Dit jaar voor het eerst op een mini-camping gestaan. Dit is dankzij Peter en Willemien ontzettend goed bevallen. De gastvrijheid die zij uitstralen zorgt voor een fijne sfeer. Je voelt je er echt welkom. Rust, ruimte en een mooie omgeving geven je een goed vakantiegevoel. Ook de sfeer onder de medegasten is prettig. Met respect voer ieders privacy heerst er een vriendelijke en behulpzame sfeer. We komen hier zeker volgend jaar graag terug.

• 9Staat v/h sanitair

8 tips over Camping Boerderijcamping De Oosthoek

• Familie Kokshoorn, 10-05-2014

Kleine winkeltje in Aagtekerk: goed onderhouden en breed assortiment, redelijke prijs, verse broodjes (ongeveer 2 km afstand, kleine 10 minuten met de fiets).

• cvandertas, 30-09-2013

fiets tocht was leuk pannenkoek feest was leuk

• Fam.E.Spaan, 30-01-2013

Lokatie: De camping ligt heel centraal tussen Aagtekerke,Oost-kapelle en Dombrug. Het is allemaal lopend heel goed te doen. Mooie wandelingen via Dombrug- Strand-Oostcapelle weer naar de camping

0 vragen over Camping Boerderijcamping De Oosthoek

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50