9,5

8 reviews over Camping Boerderijcamping De Oosthoek in het Nederlands

2008

Uitstekend voorbeeld van kamperen bij de boer!

Familie Spijker
15-10-2008

Dit was onze 4e boerencamping in Oostkapelle/Aagtekerke, maar hier komen graag nog een keer terug! Deze camping is echt een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen.

Geweldig!!!

Janse
2-10-2008

Wij hebben onze vakantie voor het eerst op een boerderijcamping doorgebracht. Dit is enorm goed bevallen en gaan we in de toekomst zeker vaker doen. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt, zij hebben echt kennis kunnen maken met het boerenleven. De geboorte van het kalfje was de topper, maar ook het meehelpen met de boer, de strohut en verstoppertje spelen op een boerderij is geweldig. Het kampvuur en de gezamenlijke fietstochten waren hartstikke leuk. Jammer dat het volleybaltournooi wegens weersomstandigheden niet doorging, maar dat mag beslist de vakantie vreugde niet drukken. Wij komen zeker op deze camping nog wel eens terug. De persoonlijke aandacht staat hier hoog in het vaandel!!!

Fam S.

Fam S.
28-9-2008

Wij hebben een geweldige vakantie gehad op de camping. Lekker tot rust gekomen, en de kinderen waren altijd heerlijk aan het spelen. Er werd een kampvuur georganiseerd en een fietstocht door de mooie omgeving. Het gezamelijke koffie drinken was ook erg gezellig. En als hoogtepunt hebben we een kalfje geboren zien worden! Een echte aanrader.

Leuke boerderijcamping

Fam. Aalderink
15-9-2008

Een leuke rustige camping met ruim voldoende speelmogelijkheden voor de kinderen en persoonlijke aandacht voor de gasten. Door de vele (2/3) vaste plaatsen lijkt de camping vol maar kun je ook pech hebben met kinderen dat er geen speelgenootjes zijn. Wij hebben een kampvuur gemist dat in augustus wel op het programma stond. Voor ons de eerste kennismaking met een boerderijcamping die zeker een vervolg zal krijgen!

Gereisd Familie in juli 2008

Fantastisch..ontspannen en uitgerust op vakantie.

Fam. Molenaar
24-8-2008

Mede dankzij de geduldige en leuke omgang van boer Peter. Die de kinderen meenam op de trekker ...en altijd bereid was uitleg te geven over het boerenbedrijf. Immers op zo'n bedrijf gebeurt altijd wel wat ... en vermaakt de kinderen ook bij regenachtige weer. Nabijgelegen strand en verschillende plaatsen zoals Domburg en Oostkappelle zijn prima met de fiets te doen.Voor ons geldt .. volgend weer naar camping de Oosthoek.

Het boeren leven

de Groot
23-8-2008

Wij hebben erg genoten van het boeren leven op de camping, de kinderen waren niet van de trekker weg te slaan en de trampoline was ook een groot succes! En live een kalf geboren zie worden dat maak je ook niet elke dag mee! Erg leuk en voor herhaling vatbaar! En de nieuwste attractie van de kinderen; "koeien kijken"!

Fijne vakantie gehad

Fam. S.
29-7-2008

Gemoedelijke sfeer op de camping. We waren wel blij dat er nog meer gezinnen waren die ook vakantie vierden. Met alleen de vaste plekken was het anders wel erg rustig geweest. De kinderen hebben zich erg goed vermaakt, ze hadden alle ruimte om te spelen.

Gereisd Familie in juli 2007

Een gezellige familie camping,

Familie Douve
27-7-2008

Een gezellige familie camping, goede ligging ten opzichte van strand, Domburg, Middelburg en midden in de natuur. Alles is goed te doen op de fiets.Ook de kinderen hebben zich prima vermaakt op de boerderij

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping De Oosthoek in Aagtekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping De Oosthoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.