Camping Boerderijcamping De Oosthoek

Meer campinginfo

158 reviews over Camping Boerderijcamping De Oosthoek

• 10Fam Cox22-09-2019

Geweldig

Super vriendelijke eigenaren Alles super schoon Heerlijke douche Geen een minpuntje Peter en Willemien jullie doen het 👍👍👍

• 9Trees en Albert van Mullem15-07-2019

Het was weer heerlijk!!!!!

Voor het 6 de achtereenvolgende jaar hebben wij onze caravanvakantie doorgebracht op Boerderijcamping "De Oosthoek" in Aagtekerke. Wat weer een hartelijke ontvangst door boer Peter en zijn vrouw Willemien met koffie/thee in een jubileum (45 jr) mok welke wij mochten houden en eigengebakken cake in de vorm van de Zeeuwse knoop. Waarom wederom naar "De Oosthoek" : . Het prachtige goed onderhouden veld met zijn grote plaatsen; . Het mooie en perfect schoongehouden toiletgebouw; . Het eventueel leggen van vlonders in de voortent; . De jeu-de-boulesbaan; . De georganiseerde bbq en koffie/thee ochtend met ???..... mmmm; . Het opgezette grote scherm in de schuur zodat men het vrouwenvoetbal kon volgen; . De dit jaar voor het eerst zeer goede WIFI; Elk jaar treffen wij terugkerende gasten. Peter en Willemien hopen binnenkort opa en oma te worden. Hopelijk blijft er dan nog tijd genoeg over voor het voortzetten van de 👌👌 camping.

• 9Staat v/h sanitair

• 9Frans Erenst11-07-2019

zalig zeeland

heerlijk rustige camping, ruime plaatsen en fijn stel eigenaren die voor iedereen klaar staan.

• 9Staat v/h sanitair

• 10Tonny NIjhuis06-05-2019

Fantastische camping, we hebben genoten.

Wij waren helemaal tevreden.

• 2018
    9fam huizinga24-08-2018

het is goed vetoeven

wij anton en aartje huizinga wij zitten nu op de camping oost hoek pwter en wiilemien goede voorzieningen ook mensen met een beperking waar onder ik zelf peter doet leuke dingen met de kinderen ne is veel vermaak hier voor idereen wat wils voor iedereen een praatje mooie ruime camping we hopen volgend jaar hier weer te komen

• 9Rien06-07-2018

Een aanrader: vlakbij Domburg en de stranden!

Rustige autovrije boerencamping met prima modern sanitair. Aan- en afvoer van water, 10 A, gemoedelijke sfeer en zeer attente eigenaar. Ook voor kleine kinderen voldoende speelmogelijkheden.

• 10Trees en Albert van Mullem01-07-2018

Een warm "vakantie thuiskomen"!

Voor het 5de achtereenvolgende jaar 3 weken genoten op BOERDERIJCAMPING DE OOSTHOEK in AAGTEKERKE. De ontvangst op zaterdag met koffie en iets lekkers door boer Peter met zijn Willemien voelde weer als een warm vakantie thuiskomen. Het wijzen van de zeer ruime perfecte plaats, het aansluiten op de riolering en het leggen van de vlonders in de voortent, wat wil een kampeerder nog meer?! Het in 2017 in gebruik genomen nieuwe toiletgebouw en ook de jeu de boules baan blijven fantastisch. Dat wij dit keer een kalfje geboren hebben zien worden was een bijzonder gebeuren. De georganiseerde activiteiten door Willemien en Peter, zoals de koffie/thee ochtenden met .... ??!! heerlijk! De fietstocht, b.b.q. geweldig allemaal. Wij hopen ook in 2019 weer te gast te mogen zijn. Voor degene die dit jaar nog gaan, ik ben jaloers. Geniet ervan. Veel vakantie plezier.

• 2017
    10Trees en Albert van Mullem15-11-2017

Een "warm" vakantie "thuiskomen"!

Voor het vierde achtereenvolgende jaar hebben wij onze caravanvakantie doorgebracht op deze zeer comfortabele Boerderijcamping. Wat een gastvrijheid, zeer ruime plaatsen, mooie grasmat, fantastisch nieuw sanitair en leuke activiteiten die ook nog door Peter en Willemien georganiseerd worden. Het mooie Walcheren nodigt uit tot schitterende fietstochten. De gezellige plaatsen in de directe omgeving met alle evenementen zorgt er voor dat wij heel graag in 2018 ons eerste lustrum op Boerderijcamping De Oosthoek willen komen vieren. Deze belofte hebben wij al besproken met onze "vakantie buren"!!!!

• 9J.Trags13-11-2017

Mooie vakantie tijd op de boerderij.

Als je al 34 jaar op deze mini camping komt,dan is het zeker heel goed vertoeven,min puntjes zijn er eigenlijk niet.

• 10Familie Harm en Aly van der Heide13-11-2017

Gewoon een heerlijke vakantie

Ten eerste het nieuwe verwarmde bad en toilet gebouw Wij waren met het oude ook tevreden maar het nieuwe overtreft alles daarbij is er een Jeu De Boules baan aangelegd met bankjes Wij hebben nog een gezamenlijke barbecue gehad die bij iedereen geweldig in de smaak viel Het was weer eens een super vakantie en we zeggen bij het afscheid gewoon tot volgend jaar

8 tips over Camping Boerderijcamping De Oosthoek

• Familie Kokshoorn, 10-05-2014

Kleine winkeltje in Aagtekerk: goed onderhouden en breed assortiment, redelijke prijs, verse broodjes (ongeveer 2 km afstand, kleine 10 minuten met de fiets).

• cvandertas, 30-09-2013

fiets tocht was leuk pannenkoek feest was leuk

• Fam.E.Spaan, 30-01-2013

Lokatie: De camping ligt heel centraal tussen Aagtekerke,Oost-kapelle en Dombrug. Het is allemaal lopend heel goed te doen. Mooie wandelingen via Dombrug- Strand-Oostcapelle weer naar de camping

0 vragen over Camping Boerderijcamping De Oosthoek

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50