9,4

132 reviews over Camping Boerderijcamping De Oosthoek in het Nederlands

zalig zeeland

Frans Erenst
11-7-2019

heerlijk rustige camping, ruime plaatsen en fijn stel eigenaren die voor iedereen klaar staan.

Gereisd Met partner in juni 2019

Fantastische camping, we hebben genoten.

Tonny NIjhuis
6-5-2019

Wij waren helemaal tevreden.

Gereisd Met partner in april 2019

Top camping

Cindy Patrick Tibo Wuyts
20-10-2018

Voor het tweede jaar wederom naar De Oosthoek geweest,tja het is en blijft een prachtige camping. Ideaal voor de kinderen mee op de trekker met boer Peter en de koeien voeren. Genoeg te doen en te beleven op de camping en omgeving. Prachtig kraaknet sanitair met ruime regendouches. De camping is zeer ruim opgezet met grote plaatsen. Er heerst een gemoedelijke sfeer. De eigenaars Peter en Willemien leven met hart en ziel voor de camping. Wij hopen er nog vele jaren te mogen verblijven als gast.

het is goed vetoeven

fam huizinga
24-8-2018

wij anton en aartje huizinga wij zitten nu op de camping oost hoek pwter en wiilemien goede voorzieningen ook mensen met een beperking waar onder ik zelf peter doet leuke dingen met de kinderen ne is veel vermaak hier voor idereen wat wils voor iedereen een praatje mooie ruime camping we hopen volgend jaar hier weer te komen

Gereisd Met partner in augustus 2018

Hele fijne kindercamping

Familie vd ven
10-8-2018

Hele leuke kindercamping. Overzichtelijk, mooie grote staanplaatsen. Top sanitair. Voor kinderen genoeg vriendjes en vriendinnetjes in leeftijd tot ongeveer 10-11 jaar. Vertier voor kinderen in vorm van samen chillen in speelruimte met voetbaltafel, tafeltennistafel, in buurt van veldjes trampolines aanwezig en voor de kleinere kinderen zandbak, wip, glijbaan, skelters. Daarnaast hebben ze een pony die verzorgd mag worden. In de weken dat wij er waren werd er ook een keer gereden op een groot paard en werd er een gezamelijke bbq verzorgd. Tevens mogen kinderen mee op de trekker en de koeien voeren. Naast de camping is er genoeg vertier in de buurt. Domburg en oostkapelle zijn goed te doen op de fiets, ook voor kleine kinderen. Strand bij terra marris is niet zo druk, prettig, wel geen strandtent aanwezig. Daarvoor moet je toch bij domburg of oostkapelle zijn. een leuke vakantie die ik iedereen met kleine kinderen kan aanbevelen.

Geweldige camping!

Brink
14-7-2018

Hele nette camping! Mooie ruime plekken en wat een ontzettend mooi en schoon sanitair. Familiedouche is ideaal en lekker ruim. Eigenaren zijn vriendelijk en in voor een praatje.

Enige minpunt was dat het WiFi niet goed werkte en met een baby een eigen badje meenemen. Mooie ligging en makkelijk te vinden. Voor ons voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018
Peter de Visser, Eigenaar, 18-7-2018

Inderdaad is de Wifi niet TOP. Maar in september 2018 wordt het gehele platteland van Walcheren voorzien van snel internet, zodat het seizoen 2019 dit probleem is opgelost. Helaas niet voor het seizoen 2018! Wat betreft het kinderbadje wordt door de meeste gasten de grote wastafel met het aankleedkussen gebruikt.

Een aanrader: vlakbij Domburg en de stranden!

Rien
6-7-2018

Rustige autovrije boerencamping met prima modern sanitair. Aan- en afvoer van water, 10 A, gemoedelijke sfeer en zeer attente eigenaar. Ook voor kleine kinderen voldoende speelmogelijkheden.

Een warm "vakantie thuiskomen"!

Trees en Albert van Mullem
1-7-2018

Voor het 5de achtereenvolgende jaar 3 weken genoten op BOERDERIJCAMPING DE OOSTHOEK in AAGTEKERKE. De ontvangst op zaterdag met koffie en iets lekkers door boer Peter met zijn Willemien voelde weer als een warm vakantie thuiskomen. Het wijzen van de zeer ruime perfecte plaats, het aansluiten op de riolering en het leggen van de vlonders in de voortent, wat wil een kampeerder nog meer?! Het in 2017 in gebruik genomen nieuwe toiletgebouw en ook de jeu de boules baan blijven fantastisch. Dat wij dit keer een kalfje geboren hebben zien worden was een bijzonder gebeuren. De georganiseerde activiteiten door Willemien en Peter, zoals de koffie/thee ochtenden met .... ??!! heerlijk! De fietstocht, b.b.q. geweldig allemaal. Wij hopen ook in 2019 weer te gast te mogen zijn. Voor degene die dit jaar nog gaan, ik ben jaloers. Geniet ervan. Veel vakantie plezier.

Pareltje in Zeeland, al 4 jaar op rij!

Fam. Swaans
20-11-2017

Peter en Willemien, wat hebben jullie een heerlijke plek gecreëerd voor jullie gasten! Naast de gastvrijheid, de ruime plaatsen en het geweldige sanitair (NIEUW in 2017) zijn vooral ‘boer Peter’ en zijn dieren de smaakmakers van de camping. Onze kids kijken elk jaar weer uit naar het koeien voeren en de geboorte van de kalfjes. Het meerijden op de tractor, helpen op het land en de paardenstallen uitmesten (wel vroeg opstaan;), het is elke dag een feest. Onze kinderen vragen na de zomer elke week wel een keer: wanneer gaan we weer naar boer Peter? Het is hun 2e thuis!!!!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2017

Een "warm" vakantie "thuiskomen"!

Trees en Albert van Mullem
15-11-2017

Voor het vierde achtereenvolgende jaar hebben wij onze caravanvakantie doorgebracht op deze zeer comfortabele Boerderijcamping. Wat een gastvrijheid, zeer ruime plaatsen, mooie grasmat, fantastisch nieuw sanitair en leuke activiteiten die ook nog door Peter en Willemien georganiseerd worden. Het mooie Walcheren nodigt uit tot schitterende fietstochten. De gezellige plaatsen in de directe omgeving met alle evenementen zorgt er voor dat wij heel graag in 2018 ons eerste lustrum op Boerderijcamping De Oosthoek willen komen vieren. Deze belofte hebben wij al besproken met onze "vakantie buren"!!!!

Gereisd Met partner in juli 2017

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping De Oosthoek in Aagtekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping De Oosthoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.