9,4

84 reviews over Camping Boerderijcamping De Oosthoek in het Nederlands

Het was weer heerlijk!!!!!

15-7-2019

Voor het 6 de achtereenvolgende jaar hebben wij onze caravanvakantie doorgebracht op Boerderijcamping "De Oosthoek" in Aagtekerke. Wat weer een hartelijke ontvangst door boer Peter en zijn vrouw Willemien met koffie/thee in een jubileum (45 jr) mok welke wij mochten houden en eigengebakken cake in de vorm van de Zeeuwse knoop. Waarom wederom naar "De Oosthoek" : . Het prachtige goed onderhouden veld met zijn grote plaatsen; . Het mooie en perfect schoongehouden toiletgebouw; . Het eventueel leggen van vlonders in de voortent; . De jeu-de-boulesbaan; . De georganiseerde bbq en koffie/thee ochtend met ???..... mmmm; . Het opgezette grote scherm in de schuur zodat men het vrouwenvoetbal kon volgen; . De dit jaar voor het eerst zeer goede WIFI; Elk jaar treffen wij terugkerende gasten. Peter en Willemien hopen binnenkort opa en oma te worden. Hopelijk blijft er dan nog tijd genoeg over voor het voortzetten van de 👌👌 camping.

Gereisd Met partner in juni 2019

zalig zeeland

Frans Erenst
11-7-2019

heerlijk rustige camping, ruime plaatsen en fijn stel eigenaren die voor iedereen klaar staan.

Gereisd Met partner in juni 2019

Fantastische camping, we hebben genoten.

Tonny NIjhuis
6-5-2019

Wij waren helemaal tevreden.

Gereisd Met partner in april 2019

het is goed vetoeven

fam huizinga
24-8-2018

wij anton en aartje huizinga wij zitten nu op de camping oost hoek pwter en wiilemien goede voorzieningen ook mensen met een beperking waar onder ik zelf peter doet leuke dingen met de kinderen ne is veel vermaak hier voor idereen wat wils voor iedereen een praatje mooie ruime camping we hopen volgend jaar hier weer te komen

Gereisd Met partner in augustus 2018

Een aanrader: vlakbij Domburg en de stranden!

Rien
6-7-2018

Rustige autovrije boerencamping met prima modern sanitair. Aan- en afvoer van water, 10 A, gemoedelijke sfeer en zeer attente eigenaar. Ook voor kleine kinderen voldoende speelmogelijkheden.

Een warm "vakantie thuiskomen"!

1-7-2018

Voor het 5de achtereenvolgende jaar 3 weken genoten op BOERDERIJCAMPING DE OOSTHOEK in AAGTEKERKE. De ontvangst op zaterdag met koffie en iets lekkers door boer Peter met zijn Willemien voelde weer als een warm vakantie thuiskomen. Het wijzen van de zeer ruime perfecte plaats, het aansluiten op de riolering en het leggen van de vlonders in de voortent, wat wil een kampeerder nog meer?! Het in 2017 in gebruik genomen nieuwe toiletgebouw en ook de jeu de boules baan blijven fantastisch. Dat wij dit keer een kalfje geboren hebben zien worden was een bijzonder gebeuren. De georganiseerde activiteiten door Willemien en Peter, zoals de koffie/thee ochtenden met .... ??!! heerlijk! De fietstocht, b.b.q. geweldig allemaal. Wij hopen ook in 2019 weer te gast te mogen zijn. Voor degene die dit jaar nog gaan, ik ben jaloers. Geniet ervan. Veel vakantie plezier.

Een fantastische ervaring!

Miriam Meulenbeek
20-11-2017

Voor de allereerste keer op een boerderijcamping. In een voor ons bekende omgeving. Arrangement Hemelvaart-Pinksteren. Gastvrij ontvangen. Heerlijk veel privacy door de enorme ruime plekken. Onderling gemoedelijk gezelligheid, doordat veel gasten al vaker zijn geweest omdat het zo goed bevalt. Super kindvriendelijk. En wat hebben we geluk gehad: ook nog live kalfjes geboren zien worden en de gehele vakantie volop kunnen genieten van prachtig weer. Wat ons betreft: voor herhaling vatbaar. Ga zo door Peter en Willemien.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een "warm" vakantie "thuiskomen"!

15-11-2017

Voor het vierde achtereenvolgende jaar hebben wij onze caravanvakantie doorgebracht op deze zeer comfortabele Boerderijcamping. Wat een gastvrijheid, zeer ruime plaatsen, mooie grasmat, fantastisch nieuw sanitair en leuke activiteiten die ook nog door Peter en Willemien georganiseerd worden. Het mooie Walcheren nodigt uit tot schitterende fietstochten. De gezellige plaatsen in de directe omgeving met alle evenementen zorgt er voor dat wij heel graag in 2018 ons eerste lustrum op Boerderijcamping De Oosthoek willen komen vieren. Deze belofte hebben wij al besproken met onze "vakantie buren"!!!!

Gereisd Met partner in juli 2017

Fantastische boerderijcamping

Fam. de Vos
13-11-2017

Alweer enige weken aan het werk! Maar de vakantie op camping de Oosthoek nog vers in ons geheugen. Allereerst het ontvangst, altijd supervriendelijk, met iets te drinken en eigengemaakte cake. Peter en Willemien maken het direct gezellig. Deze gastvrijheid trekt ook een gezellige groep gasten aan die leuke activiteiten met elkaar doen, zoals een spelletje jeu des boules op de nieuwe baan of het populaire kuub. En niet te vergeten pannenkoeken bakken of bbq’en en koffie drinken met een lekkere bolus met alle gasten georganiseerd door boer Peter en Willemien, altijd super gezellig. Dit jaar ook het nieuwe toilet gebouw kunnen bewonderen en natuurlijk gebruiken. Dit is perfect, douchen net als thuis. Peter en Willemien bedankt. Wij hopen dat we in 2018 weer mogen en kunnen komen we hebben het prima naar ons zin bij jullie. Groetjes Bep, Kelly en Henk de Vos

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie vakantie tijd op de boerderij.

J.Trags
13-11-2017

Als je al 34 jaar op deze mini camping komt,dan is het zeker heel goed vertoeven,min puntjes zijn er eigenlijk niet.

Gereisd Met partner in juni 2017

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping De Oosthoek in Aagtekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping De Oosthoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.