9,4

162 reviews over Camping Boerderijcamping De Oosthoek in het Nederlands

Toppie

Janssen
18-7-2019

Wat een geweldig mooie camping!!! Alles is super!!! Goede wifi, super de luxe ontzettend schoon toiletgebouw. Heel veel ruimte op de camping. De kinderen zijn de hele dag heerlijk aan 't spelen op de speeltoestellen, in de strohut, met de fietsen en skelters op de boerderij, met de pony of in de schuur. Maar ook het mooie eiland Walcheren is vanaf de camping prima te ontdekken, de camping ligt centraal en niet ver van de kust (2km).

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

SUPER

Visser
18-7-2019

Geweldige boerderijcamping met ontzettend ruime plaatsen. Super de luxe toiletgebouw wat ook nog eens zeer schoon is. En een wifi die uitstekend werkt. Enorme gastvrijheid. En de kinderen vermaken zich uitstekend op de boerderij, speeltoestellen of in de schuur met een potje tafeltennis of voetbal. Zeker een aanrader voor jonge gezinnen met kleine kinderen en rustzoekers.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 18 2019 13:28:39 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het was weer heerlijk!!!!!

Trees en Albert van Mullem
15-7-2019

Voor het 6 de achtereenvolgende jaar hebben wij onze caravanvakantie doorgebracht op Boerderijcamping "De Oosthoek" in Aagtekerke. Wat weer een hartelijke ontvangst door boer Peter en zijn vrouw Willemien met koffie/thee in een jubileum (45 jr) mok welke wij mochten houden en eigengebakken cake in de vorm van de Zeeuwse knoop. Waarom wederom naar "De Oosthoek" : . Het prachtige goed onderhouden veld met zijn grote plaatsen; . Het mooie en perfect schoongehouden toiletgebouw; . Het eventueel leggen van vlonders in de voortent; . De jeu-de-boulesbaan; . De georganiseerde bbq en koffie/thee ochtend met ???..... mmmm; . Het opgezette grote scherm in de schuur zodat men het vrouwenvoetbal kon volgen; . De dit jaar voor het eerst zeer goede WIFI; Elk jaar treffen wij terugkerende gasten. Peter en Willemien hopen binnenkort opa en oma te worden. Hopelijk blijft er dan nog tijd genoeg over voor het voortzetten van de 👌👌 camping.

Gereisd Met partner in juni 2019

zalig zeeland

Frans Erenst
11-7-2019

heerlijk rustige camping, ruime plaatsen en fijn stel eigenaren die voor iedereen klaar staan.

Gereisd Met partner in juni 2019

Fantastische camping, we hebben genoten.

Tonny NIjhuis
6-5-2019

Wij waren helemaal tevreden.

Gereisd Met partner in april 2019

Top camping

Cindy Patrick Tibo Wuyts
20-10-2018

Voor het tweede jaar wederom naar De Oosthoek geweest,tja het is en blijft een prachtige camping. Ideaal voor de kinderen mee op de trekker met boer Peter en de koeien voeren. Genoeg te doen en te beleven op de camping en omgeving. Prachtig kraaknet sanitair met ruime regendouches. De camping is zeer ruim opgezet met grote plaatsen. Er heerst een gemoedelijke sfeer. De eigenaars Peter en Willemien leven met hart en ziel voor de camping. Wij hopen er nog vele jaren te mogen verblijven als gast.

het is goed vetoeven

fam huizinga
24-8-2018

wij anton en aartje huizinga wij zitten nu op de camping oost hoek pwter en wiilemien goede voorzieningen ook mensen met een beperking waar onder ik zelf peter doet leuke dingen met de kinderen ne is veel vermaak hier voor idereen wat wils voor iedereen een praatje mooie ruime camping we hopen volgend jaar hier weer te komen

Gereisd Met partner in augustus 2018

Hele fijne kindercamping

Familie vd ven
10-8-2018

Hele leuke kindercamping. Overzichtelijk, mooie grote staanplaatsen. Top sanitair. Voor kinderen genoeg vriendjes en vriendinnetjes in leeftijd tot ongeveer 10-11 jaar. Vertier voor kinderen in vorm van samen chillen in speelruimte met voetbaltafel, tafeltennistafel, in buurt van veldjes trampolines aanwezig en voor de kleinere kinderen zandbak, wip, glijbaan, skelters. Daarnaast hebben ze een pony die verzorgd mag worden. In de weken dat wij er waren werd er ook een keer gereden op een groot paard en werd er een gezamelijke bbq verzorgd. Tevens mogen kinderen mee op de trekker en de koeien voeren. Naast de camping is er genoeg vertier in de buurt. Domburg en oostkapelle zijn goed te doen op de fiets, ook voor kleine kinderen. Strand bij terra marris is niet zo druk, prettig, wel geen strandtent aanwezig. Daarvoor moet je toch bij domburg of oostkapelle zijn. een leuke vakantie die ik iedereen met kleine kinderen kan aanbevelen.

Geweldig!

Charlotte
29-7-2018

Nette camping! Sanitairgebouw was zeer schoon. M’n neefjes hadden het erg naar hun zin! Er was veel te doen voor ze. Echt het boederij gevoel!

( Ik was te logeren bij m’n zus en de kids)

Gereisd Alleenreizend in juli 2018

Geweldige camping!

Brink
14-7-2018

Hele nette camping! Mooie ruime plekken en wat een ontzettend mooi en schoon sanitair. Familiedouche is ideaal en lekker ruim. Eigenaren zijn vriendelijk en in voor een praatje.

Enige minpunt was dat het WiFi niet goed werkte en met een baby een eigen badje meenemen. Mooie ligging en makkelijk te vinden. Voor ons voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018
Peter de Visser, Eigenaar, 18-7-2018

Inderdaad is de Wifi niet TOP. Maar in september 2018 wordt het gehele platteland van Walcheren voorzien van snel internet, zodat het seizoen 2019 dit probleem is opgelost. Helaas niet voor het seizoen 2018! Wat betreft het kinderbadje wordt door de meeste gasten de grote wastafel met het aankleedkussen gebruikt.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping De Oosthoek in Aagtekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping De Oosthoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.