9,5

158 reviews over Camping Boerderijcamping De Oosthoek in het Nederlands

Fam. Wuyts
2-10-2017

Wat een prachtige camping. Bij aankomst koffie en cake,je voelt je meteen thuis. Groote plaatsen mooie grasmat en vlonders in de voortent.Op de camping heerst een gemoedelijke sfeer en een mengeling van oudere personen en jonge gezinnen.Er is veel te doen voor de kids in de voormiddag de koeien eten geven en met boer Peter mee op de trekker en dat vinden wij goed zo is er in de namiddag tijd voor uitstapjes.Er staan trampolines trekkertjes en een pony die je zelf uit de weide mag halen om te wandelen over het erf. Het sanitair is nieuw kraaknet en gratis.De douches werken met een sept key kaart waar voldoende tijd op staat voor te douchen en heeft als voordeel geen wacht rijen.kortom een ruime prachtige camping op een schitterende plaats beheerd door vriendelijke eigenaars waar niks teveel voor is. Bij vertrek vloeiden er traantjes bij ons zoontje dus dat wil dat zeggen.Onze vakantie voor volgend jaar is al geplant. Tot volgend jaar Willemien En Peter. Fam Wuyts

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Perfecte camping. Zeer ruime plaatsen.

Hans Paulusse
15-9-2017

Een perfecte camping, waar bijna niets op aan te merken is. De plaatsen zijn extreem ruim, waardoor de privacy erg groot is. De campinghouders zijn zeer vriendelijk. Het vernieuwde sanitair is uitstekend. De Camping ligt gunstig ten opzichte van het dorpje Oostkapelle, het natuurgebied De Manteling.en kasteel Westhove.

Geweldige vakantie!

Jolanda
30-8-2017

Peter en Willemien zijn erg gastvrij. Het is een ruime camping met erg ruime plaatsen. Er worden ook leuke dingen georganiseerd zoals pompoenen uithollen en gezichtjes erin snijden en een gezellige bbq. Voor de kinderen zijn er voldoende speeltoestellen die netjes zijn. Er is sinds dit jaar een nieuw sanitairgebouw wat erg! mooi is. We hebben 3 weken gestaan en wij en de kinderen hebben ons geen moment verveeld. Wij gaan zeker nog een keertje terug.

Super leuke vakantie gehad

Fam Leerentveld
18-8-2017

2 weken gestaan op deze camping. Super leuke tijd. Zowel mijn oudste van 12 als mijn jongste van 8 hebben zich goed vermaakt. Koeien voeren, mee op de trekker, paard rijden. Verder een leuke speeltuin. Sanitair gebouw is netjes genoeg douches en wc's. Kampeer plaatsen erg ruim en de vlonders in de voortent dat is super ideaal. Zouden meer campings moeten doen. Super ontvangen met koffie/thee en wat lekkers en voor de kinderen wat fris. Voor ons een eerste ervaring op een boeren camping maar zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Heel erg leuk en ruime plaatsen

Fam. M. Zwartjes
3-8-2017

Op de camping zelf is er geen gelegenheid om een broodje of iets dergelijks te kopen, maar er zijn genoeg plaatsen in de buurt met een supermarkt of bakkerij. Wij hebben dit ook niet gemist. Het sanitairgebouw is mooi ruim en schoon en de kampeerplaatsen zijn zeer ruim opgezet en ideaal met houten vlonders in de voortent. Iedere boerderij die we nu voorbij fietsen roepen de kinderen: " boer Peter" geweldig toch! Wij hopen volgend jaar weer terug te komen. Groeten Fam. Zwartjes

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Een geweldige camping.

D.Ottevanger
16-7-2017

Wij vonden eigenlijk alles goed, met als uitschieter een nieuw toiletgebouw. Wij hebben heel West-Europa afgereisd, maar dit sanitair kan zich met alle campings die wij hebben bezocht meten. Geweldig.

Wat een heerlijke camping!

Familie Hansen
11-7-2017

Wij raden deze camping zeker aan! Heerlijke vakantie gehad met het gezin. De kinderen hebben zich geen moment verveeld en hebben genoten van het mee helpen bij boer Peter. Fijn ook dat het strand zo dichtbij is en je enkel een stukje hoeft te fietsen door de prachtige omgeving om op het strand te komen.

De camping zelf heeft sinds kort een splinter nieuw toiletgebouw die van alle gemakken is voorzien. Een ruime familie douche, erg schoon en verzorgd allemaal! Ook is er onlangs een jeu-de-boules baan aangelegd en zijn er diverse speeltoestellen voor de kids. Wij komen zeker nog eens terug!!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2017

Geweldige camping!

Fam. Nuijten, tilburg
9-7-2017

Geweldige camping, gastvrije ontvangst, voelt Meteen weer als "thuiskomen".Nieuw prachtig luxe sanitairgebouw met 4 ruime douches met stortdouchekoppen. 1 familliedouche met 2 stortdouchekoppen en een handdouche. 9 toilets en 1 urinoir. Vloerverwarming, keurig netjes bijgehouden. Bij aankomst krijg je een pasje met saldo, waarmee je gratis dagelijks kunt douchen, indien nodig kan dit opgewaardeerd worden tegen betaling. Maar je krijgt echt voldoende, wij hadden zelfs nog over! Aparte afwasruimte met voldoende wasbakken en groentespoelbak. Een nieuw aangelegde jeu de boullesbaan, geopend met een clinique door "professionals" en de gasten natuurlijk met een hapje en een drankje. Eetgelegenheid een 8, geen mogelijkheid op de camping, maar in een straal van 3 km. voldoende, betaalbaar en zelfs op het strand! Mooie omgeving, fijn fietsen en dicht bij 't strand. Samen met alle gasten koffie met echte Zeeuwse bolus en zoute roomboter, gebarbequed met allemaal, Willemien zorgde voor entourage. Willemienen Peter, wat ons betreft verdienen jullie een dikke 10!

Gereisd Met partner in juli 2017

GEWELDIG voor herhaling vatbaar!

Adri en Karen
9-7-2017

Gastvrije camping, met zeer ruime plaatsen. Sanitair: In één woord: Geweldig! Op welke boerderijcamping heb je nu regendouches :) Nou, bij boerderijcamping de Oosthoek dus. Binnen een kwartiertje fietsen lig je heerlijk op het strand. Centraal gelegen op Walcheren, dus volop mogelijkheden om te fietsen of wat dan ook. 's-avonds een heerlijke potje jeu de boulen op de pas aangelegde jeu de boule baan, of gezellig op de mooie bankjes erbij zitten voor een gezellig praatje. Wij stonden voor het eerst op deze camping en hebben hier 4 weken met veel genoegen gekampeerd.
Een echte aanrader!

Gereisd Met partner in juni 2017

Een mooie rustige camping met ruime plaatsen.

Jan en Sophie Krale
9-7-2017

Leuke beheerders die af en toe ook iets organiseren voor de kampeerders.

Er is nu supermooi sanitair.

Alleen jammer dat de gemeente Veere nog niet in de gaten heeft dat deze camping een betere Wifi verbinding nodig heeft. Gemeente doe er wat aan!

We zijn verder erg tevreden en komen als alles goed gaat vast en zeker weer terug. Dichtbij Domburg en Oostkapelle met het schoonste strand van Nederland! En ook nog mooie jeu de boules baan!

Gereisd Met partner in juni 2017

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping De Oosthoek in Aagtekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping De Oosthoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.