Camping Boerderijcamping De Oosthoek

Meer campinginfo

158 reviews over Camping Boerderijcamping De Oosthoek

• 9Harm en Aly van der Heide09-08-2016

Vakantie op De Oosthoek is een vorm van thuiskomen

Zeer kindvriendelijk netjes en schoon leuke eigenaren die ook regelmatig wat organiseren een leuke babbel voor iedereen gezellig koffie drinken met zijn allen of pannenkoeken bakken of een fietstocht het is een aanrader voor iedereen

• 10Kitty van Leur09-08-2016

Heerlijke vakantie

De campingeigenaren zijn vriendelijke, behulpzame en zeer gastvrije mensen. Fantastisch ruime plaatsen. Voldoende en keurig nette sanitaire voorzieningen. Wij genieten hier al enkele jaren van een heerlijke vakantie. Volgend jaar zeker weer!!

• 9Trees en Albert van Mullem uit Huissen.27-07-2016

Een echt vakantie thuiskomen!!!

Voor het derde achtereenvolgende jaar zijn wij 3 weken op de boerderijcamping geweest. Het was weer fantastisch. Het welkom met koffie en cake door Peter en Willemien. De super grote plekken met electra, water en rioolaansluiting. De super strakke grasmat. Het was er allemaal weer. De door Peter bezorgde EN gelegde vlonders in de voortent. Wat zou ons dat afvallen wanneer wij het niet meer zouden hebben. Folders en WiFi code netjes bezorgd bij de caravan. Het bereik was dit jaar beter dan vorig jaar! Dan de activiteiten die Peter en Willemien nog organiseren. Een gezamenlijke koffieochtend MET Bolussen MET zoute roomboter, die pannenkoeken avond met soep vooraf en ijs toe!!! Heel gezellig en leuk om te zien hoe of iedereen met iedereen praat. Het sanitair super schoon. Het oude gebouw is gedateerd, maar als je daar moeite mee hebt, ga je toch naar het nieuwe!!! Alles doet het en er is niets kapot en schoon! Een wasmachine, droger en koelkast, het mag allemaal gebruikt worden. Voor de eerste twee wordt een kleine vergoeding gevraagd. De tips die je krijgt voor mooie fietsroutes, de openstelling van de boerderij met zijn mooie tuin en brocante winkeltje in Biggekerke en de pluktuin in Aagtekerke. Heel leuk. Zeker de moeite waard. Dan het boerenleven met het halen van koeien die toch echt binnenkort gaan kalveren (duurde helaas voor ons toch nog 15 dagen!) of een koe die tochtig is en die "even" vastgezet moet worden omdat de KI man langs komt. De hoefsmid!!! Gezellig en voor stadse mensen die daar van houden een hele belevenis. Kortom wij hebben weer een super vakantie gehad en hopen volgend jaar weer in goede gezondheid te kunnen en mogen komen op boerderijcamping DE OOSTHOEK in Aagtekerke.

• 6naj24-07-2016

prachtige levendige camping .

Oude toilet gebouw voldoet echt niet meer aan de eisen van deze tijd. Advies binnen in plat gooien en opnieuw op bouwen. Weet niet wat er bij eetgelegenheid bedoeld word maar eten op de camping kan niet . Wel veel dorpjes in de buurt waar je goed kan eten .

• 5Staat v/h sanitair

Peter, Eigenaar, 26-07-2016

Wat betreft de staat van het sanitair heeft u gelijk. Wij zijn dan ook bezig met plannen voor een geheel nieuw toiletgebouw wat in 2017 moet zijn gerealiseerd. Dit toiletgebouw zal aan alle nieuwe snufjes en eisen voldoen. Het stenen gebouw is verouderd, maar alles is wel schoon, heel en werkt naar behoren. Naast het oude stenen toiletgebouw is er ook een sanitaire-unit van enkele jaren oud, maar ook deze zal verdwijnen. Wij hopen echter dat dit uw vakantie plezier niet heeft geschaad. Wat betreft de eetgelegenheid wordt bedoelt de mogelijkheden in de omgeving. Op een minicamping met max. 25 eenheden is het niet rendabel om een restaurant te hebben. Wel is het mogelijk om iedere morgen verse broodjes bij ons op de camping te laten bezorgen.

• 8Ans en Piet Jansen15-07-2016

Aanbevelingswaardig

De ontvangst als eerste, koffie met tulband en een praatje. Wij hadden een prachtige zonnige en open plek en hebben ons uitstekend vermaakt.

Geen klachten !

• 8Staat v/h sanitair

• 9Petra van Kessel10-07-2016

We hebben een geweldige vakantie gehad!

Wat een fijne ruim opgezette camping!!! Goed en netjes onderhouden sanitair!! Speelmogelijkheden voor de kinderen. De kinderen mogen op de pony rijden en met Peter de dieren voeren, echt super leuk!! De vlonder in de voortent is een echte uitkomst. Peter en Willemien zijn super sociale mensen, je voelt je echt welkom!!! Gezellig koffie momentje met alle camping gasten!!! Wij komen zeker terug!!!

• 9Jan en Sophie Krale27-05-2016

Mooie verzorgde camping!

De ontvangst is goed. Mooie ruime plaatsen en het sanitair is netjes en schoon.

• 10Albert en Trees van Mullem-Lamers18-07-2015

Een super lokatie!

Net terug van wederom bijna 3 weken genoten te hebben op de Boerderijcamping "De Oosthoek" in Aagtekerke in het mooie Walcheren. Voor de tweede keer waren wij hier te gast en het voelde als een soort thuis komen. Peter en Willemien verwelkomden ons en Peter bracht onze caravan met tractor keurig op zijn plaats. Ook nu viel ons de perfecte grasmat op. Dat je gebruik mag en kan maken van houten vlonders, die dan ook nog keurig in je voortent door Peter gelegd worden is ideaal. Voor dag en dauw werd het sanitair gedaan en overdag regelmatig geïnspecteerd. Geweldig. Dan nog het gezamenlijk pannenkoeken bakken met alle gasten, vooraf gegaan door soep en een ijsje toe! Waar vind je dat??!! De vele fiets mogelijkheden en dan de mooiste routes ook nog aangedragen door Peter en Willemien zijn eindeloos. Bij wat minder weer, maar het is daar vaak heel goed, zijn er ook genoeg leuke plaatsen en bezienswaardigheden in de directe omgeving.

• 9Nelleke14-07-2015

Mooie, gezellige boerencamping

Hele fijne camping! Als er iets is staan de boer en zijn vrouw gelijk voor je klaar. Het is leuk dat je de dieren van dichtbij kan mee maken en dat de boer en zijn vrouw leuke dingen ondernemen met de gasten. Pluspunt aan de ligging is dat je op de fiets of met de auto heel snel in de leukste kleine dorpjes bent, of lekker op het strand. Wij hebben er hele fijne weken gehad!

• 8Staat v/h sanitair

• 10strijdonck30-06-2015

Heel gezellige familie camping

Zeer leuke camping voor zowel de ouderen als gezinnen met jonge kinderen. Er is heel veel zorg en interesse van Peter en Willemien en dat begint al bij de aankomst eerst gezellig een kopje koffie drinken en kennis maken en dan pas de caravan plaatsen.

8 tips over Camping Boerderijcamping De Oosthoek

• Familie Kokshoorn, 10-05-2014

Kleine winkeltje in Aagtekerk: goed onderhouden en breed assortiment, redelijke prijs, verse broodjes (ongeveer 2 km afstand, kleine 10 minuten met de fiets).

• cvandertas, 30-09-2013

fiets tocht was leuk pannenkoek feest was leuk

• Fam.E.Spaan, 30-01-2013

Lokatie: De camping ligt heel centraal tussen Aagtekerke,Oost-kapelle en Dombrug. Het is allemaal lopend heel goed te doen. Mooie wandelingen via Dombrug- Strand-Oostcapelle weer naar de camping

0 vragen over Camping Boerderijcamping De Oosthoek

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50