Camping Boerderijcamping De Oosthoek

Camping Info

Meer campinginfo

158 reviews over Camping Boerderijcamping De Oosthoek

• 9Marga en Clemens Bult30-09-2016

Het is ieder jaar weer thuiskomen op De Oosthoek.

Bijna ieder jaar komen wij een week of iets langer op Camping De Oosthoek. Wat wij zoeken en vinden is een hartelijke ontvangst rust ruimte en aandacht voor alle gasten. Peter en Willemien doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken met heerlijk koffie als je aankomt en het koffie drinken met een Zeeuwse bolus valt altijd in de smaak. Wij hopen nog vaak als gast op deze camping te komen.

• 9Nick en Petra van Engelen17-09-2016

Prachtige Camping alles top

Prachtige en zeer ruime plaatsen. Keurig onderhouden camping waar het prima verblijven is. Zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw. Een aanrader , wij komen zeker nog weer eens naar het zeeuwse en dan naar Camping de Oosthoek.

• 9Jan en Wil 't Lam23-08-2016

Het was gewoon fantastisch

Ontvangst was geweldig en verrassend. Boer Peter kwam regelmatig met komkommers langs en een praatje. Plekje was erg ruim en mooi. Camping is gewoon top. Geen verbeterpunten. Gras was net een biljartlaken, zo mooi!

• 9b en m n21-08-2016

voor herhaling vatbaar

alles prima in orde geen min punten misschien het betaald douchen als enige

Peter, Eigenaar, 01-10-2016

Er wordt hard gewerkt om een nieuw toiletgebouw te realiseren. Dan zal het betaald douchen verleden tijd zijn.

• 9Cor en Ria14-08-2016

Heel erg goed en gezellig

Prachtige grote plaatsen. Gezellige sfeer. Peter en Willemien zeer attent en behulpzaam. Wij hebben zes weken genoten van het fietsen,de mooie natuur en de vele bezienswaardigheden en van de leuke buren.

• 9Herman en Rijna Kortlever11-08-2016

Wederom weer een geweldige thuiskom vakantie !

Ook dit jaar weer twee fantastische weken op de camping mogen doorbrengen. Peter en Willemien verwelkomen je elke keer weer met koffie en eigen gemaakte cake in de vorm van een Zeeuwse knop.

De plaatsen zijn groot en keurig onderhouden. Water, elektra en rioolaansluiting op elke plaats. Het sanitair is altijd keurig schoon. Heel fijn is het dat Peter gratis vlonders komt leggen.

Tijdens het verblijf gezamenlijk koffie gedronken met daarbij heerlijke verse bolussen met roomboter, alles door Peter en Willemien aangeboden. In de tweede week met ruim 40 campinggasten pannenkoeken gebakken(zie foto's facebook), wat ook weer geheel door Peter en Willemien is georganiseerd.

De fietsen mogen in de schuur worden gestald, waar ook meerdere oplaadpunten zijn voor je elektrische fiets.

We hebben weer een geweldige vakantie gehad en hopen nog vaak terug te komen.

Bedankt !!!!!!!!

• 9Jacq en dik11-08-2016

in één woord fantastisch

Voor de eerste keer naar een boerencamping ( op voorspraak van kennissen) Hartelijke ontvangst door eigenaren. Zeer ruime plek,zeer goed verzorgd grasveld, met alle voorzieningen onder 'hand' bereik, zelfs afvoerslang, en er werd door Peter zelfs een vlonder in de voortent gelegd. Heerlijk rustig Gezamenlijk koffiedrinken met bolussen erbij. kortom een aanrader voor andere kennissen, en voor ons voor een volgende vakantie. hebben zelf geen negatieve opmerkingen.

• 9de Sollies10-08-2016

Opnieuw genoten op deze geweldige camping!

Niets dan lof over deze camping en zijn eigenaren. Alleen vonden we het jammer dat we niet langer konden blijven omdat we iets te laat waren met reserveren. De camping was vol! Maar..... we komen graag terug, om weer te genieten van de gastvrijheid van Peter en Willemien, de mooie, ruime kampeerplaatsen en de schitterende omgeving van Domburg. Het voelt een beetje als thuiskomen! Zegt het voort!

• 9Truus en Henk09-08-2016

Voor het eerst op een boerencamping.

Dit jaar stonden we voor het eerst op deze camping. Helaas was het de eerste week van onze vakantie echt koud. Maar daar kan de camping niets aan doen. Ruime plekken. Goed grasveld en wat voor ons belangrijk is de nachtelijke rust. Heerlijk. Wat ik van andere kampeerders hoor is een ruimte om elkaar te treffen. Zeker met slecht weer is een houten hutje leuk. Dat had deze camping niet. Lectuur in de sanitaire ruimte genoeg. En ook ontbijtservice is aanwezig en worden je broodjes in dit gebouw afgeleverd. Het gezamelijke koffie drinken met de zeeuwse bolus en het pannekoeken bakken was erg gezellig. Hulde aan Peter en Willemien. We konden prima fietsen en Peter en Willemien waren altijd bereid om meer tips te geven. Kortom onze eerste vakantie op een boerencamping is zeker bevallen. We komen zeker terug. Maar dan wat later in het seizoen.

• 9Jan & Lies09-08-2016

Helemaal top !

We hebben het heerlijk gehad op camping De Oosthoek ! Hartelijke mensen , perfecte grote plaats , en lekker rustig ! Wij hadden leuke buren ( ook altijd gezellig ) ! We gaan graag terug naar Aagtekerke , en nemen enthousiaste vrienden mee !

• 7Staat v/h sanitair

8 tips over Camping Boerderijcamping De Oosthoek

• Familie Kokshoorn, 10-05-2014

Kleine winkeltje in Aagtekerk: goed onderhouden en breed assortiment, redelijke prijs, verse broodjes (ongeveer 2 km afstand, kleine 10 minuten met de fiets).

• cvandertas, 30-09-2013

fiets tocht was leuk pannenkoek feest was leuk

• Fam.E.Spaan, 30-01-2013

Lokatie: De camping ligt heel centraal tussen Aagtekerke,Oost-kapelle en Dombrug. Het is allemaal lopend heel goed te doen. Mooie wandelingen via Dombrug- Strand-Oostcapelle weer naar de camping

0 vragen over Camping Boerderijcamping De Oosthoek

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50