9,4

70 reviews over Camping Boerderijcamping De Oosthoek in het Nederlands

Prachtige boerencamping

Fam Heijmans
13-11-2017

Na een hartelijk ontvangst hebben we 4 weken met veel plezier op de camping gestaan. Wat een mooie en ruime plaatsen en schitterend sanitair.Komen natuurlijk weer terug!!

Gereisd Met partner in september 2017

Een geweldige camping

Fam.Janssen
12-11-2017

Super mooie camping met fantastisch nieuw toiletgebouw 2017 ruime plaatsen, en niet te vergeten fantastische eigenaars. Wij komen er graag terug.

Het was geweldig! Zeer gastvrije eigenaren.

John & Tineke Steenbrink
17-10-2017

Super fijne camping. Prima sanitair en zeer ruime plaatsen. Dit jaar hadden veel regen en een heftige storm. Maar met de vlonders in de voortent was heerlijk!

Gereisd Met partner in september 2017

Perfecte camping. Zeer ruime plaatsen.

Hans Paulusse
15-9-2017

Een perfecte camping, waar bijna niets op aan te merken is. De plaatsen zijn extreem ruim, waardoor de privacy erg groot is. De campinghouders zijn zeer vriendelijk. Het vernieuwde sanitair is uitstekend. De Camping ligt gunstig ten opzichte van het dorpje Oostkapelle, het natuurgebied De Manteling.en kasteel Westhove.

Een geweldige camping.

D.Ottevanger
16-7-2017

Wij vonden eigenlijk alles goed, met als uitschieter een nieuw toiletgebouw. Wij hebben heel West-Europa afgereisd, maar dit sanitair kan zich met alle campings die wij hebben bezocht meten. Geweldig.

Geweldige camping!

Fam. Nuijten, tilburg
9-7-2017

Geweldige camping, gastvrije ontvangst, voelt Meteen weer als "thuiskomen".Nieuw prachtig luxe sanitairgebouw met 4 ruime douches met stortdouchekoppen. 1 familliedouche met 2 stortdouchekoppen en een handdouche. 9 toilets en 1 urinoir. Vloerverwarming, keurig netjes bijgehouden. Bij aankomst krijg je een pasje met saldo, waarmee je gratis dagelijks kunt douchen, indien nodig kan dit opgewaardeerd worden tegen betaling. Maar je krijgt echt voldoende, wij hadden zelfs nog over! Aparte afwasruimte met voldoende wasbakken en groentespoelbak. Een nieuw aangelegde jeu de boullesbaan, geopend met een clinique door "professionals" en de gasten natuurlijk met een hapje en een drankje. Eetgelegenheid een 8, geen mogelijkheid op de camping, maar in een straal van 3 km. voldoende, betaalbaar en zelfs op het strand! Mooie omgeving, fijn fietsen en dicht bij 't strand. Samen met alle gasten koffie met echte Zeeuwse bolus en zoute roomboter, gebarbequed met allemaal, Willemien zorgde voor entourage. Willemienen Peter, wat ons betreft verdienen jullie een dikke 10!

Gereisd Met partner in juli 2017

GEWELDIG voor herhaling vatbaar!

Adri en Karen
9-7-2017

Gastvrije camping, met zeer ruime plaatsen. Sanitair: In één woord: Geweldig! Op welke boerderijcamping heb je nu regendouches :) Nou, bij boerderijcamping de Oosthoek dus. Binnen een kwartiertje fietsen lig je heerlijk op het strand. Centraal gelegen op Walcheren, dus volop mogelijkheden om te fietsen of wat dan ook. 's-avonds een heerlijke potje jeu de boulen op de pas aangelegde jeu de boule baan, of gezellig op de mooie bankjes erbij zitten voor een gezellig praatje. Wij stonden voor het eerst op deze camping en hebben hier 4 weken met veel genoegen gekampeerd.
Een echte aanrader!

Gereisd Met partner in juni 2017

Een mooie rustige camping met ruime plaatsen.

Jan en Sophie Krale
9-7-2017

Leuke beheerders die af en toe ook iets organiseren voor de kampeerders.

Er is nu supermooi sanitair.

Alleen jammer dat de gemeente Veere nog niet in de gaten heeft dat deze camping een betere Wifi verbinding nodig heeft. Gemeente doe er wat aan!

We zijn verder erg tevreden en komen als alles goed gaat vast en zeker weer terug. Dichtbij Domburg en Oostkapelle met het schoonste strand van Nederland! En ook nog mooie jeu de boules baan!

Gereisd Met partner in juni 2017

Prima camping met zeer vriendelijke eigenaren.

John en Marianne
2-3-2017

Zeer ruime vlakke plaatsen. In de voortent worden door Peter vlonders gelegd, zodat je zelfs als het veel regent toch droge voeten houdt. Erg leuk dat de kinderen op de camping betrokken worden bij de dieren, ze mogen op de tractor met "Boer Peter" mee om de dieren te voeren. Ook zijn er bijna dagelijks lekkere verse eitjes te koop.

Gereisd Met partner in juni 2016
Peter, Eigenaar, 6-3-2017

Er wordt momenteel (winter 2016/2017) een nieuw toiletgebouw gerealiseerd. Dit toiletgebouw heeft o.a. keukengedeelte, familie-douche, afsluitbare was-cabines alles met gratis warm en watervloerverwarming. Stankafzuiging in de toiletpotten, zonne-energie en warmtepomp. En natuurlijk koel- en vrieskast wasmachine en droger en een baby-poedelplaats met aankleedkussen.

Het is ieder jaar weer thuiskomen op De Oosthoek.

Marga en Clemens Bult
30-9-2016

Bijna ieder jaar komen wij een week of iets langer op Camping De Oosthoek. Wat wij zoeken en vinden is een hartelijke ontvangst rust ruimte en aandacht voor alle gasten. Peter en Willemien doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken met heerlijk koffie als je aankomt en het koffie drinken met een Zeeuwse bolus valt altijd in de smaak. Wij hopen nog vaak als gast op deze camping te komen.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping De Oosthoek in Aagtekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping De Oosthoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.