Camping Boerderijcamping De Oosthoek

Camping Boerderijcamping De Oosthoek
9,5

8 tips over Camping Boerderijcamping De Oosthoek

Albert en Trees van Mullem-Lamers, 18-7-2015
De gratis WiFi was dit jaar wat moeilijker te ontvangen. Maar het had ook wel wat dat de gasten soms met iPad even buiten hun tent aan het zoeken waren naar verbinding. Wij noemden het al ochtendgymnastiek.
wendy vn, 15-7-2014

Aanrader !!!

Leuk om fietstochten de doen in de omgeving.

caroline, 12-7-2014

Ook Buiten de boerderij is er vanalles te zien en te doen.

De zee is niet zo ver weg, en er zijn binnenspeeltuinen ( bij slecht weer) enz...

Familie Kokshoorn, 10-5-2014
Kleine winkeltje in Aagtekerk: goed onderhouden en breed assortiment, redelijke prijs, verse broodjes (ongeveer 2 km afstand, kleine 10 minuten met de fiets).
cvandertas, 30-9-2013

fiets tocht was leuk

pannenkoek feest was leuk

Fam.E.Spaan, 30-1-2013
Lokatie: De camping ligt heel centraal tussen Aagtekerke,Oost-kapelle en Dombrug. Het is allemaal lopend heel goed te doen. Mooie wandelingen via Dombrug- Strand-Oostcapelle weer naar de camping

Willem, 23-9-2012
Veere, Domburg, Middelburg, speltuin in Aagtekerke. Strand tussen Domburg en Oostkapelle lekker rustig en overzichtelijk met kleine kinderen.
Vanophalvens, 20-5-2012
Voor kinderen tot 12 jaar is de speeltuin ein Aagtekerke zeker een bezoekje waard!