Camping Ardoer Camping Westhove

Camping Ardoer Camping Westhove
8,1

6 tips over Camping Ardoer Camping Westhove

pbremmers, 21-2-2017
Er is een heel groot nieuw veld aangelegd waar zeer veel plek is. Daar is echter nog weinig begroeiing/beschutting. Hou hier met boeken rekening mee. Voordeel is volgens mij wel dat hier vrijwel altijd een plekje is voor een paar dagen.
P. Hendriks, 26-7-2013
Je zit op fietsafstand van het strand van Domburg en een aantal lekkere restaurants met genoeg keuze. Een fiets huren of meenemen is dan ook een aanrader. Voor de kleinste is er elke ochtend om 10 uur animatie en knutselen, maar het enthousiasme is minder. Er zijn ook genoeg sportievere activiteiten voor de wat oudere "kinderen." Een sloepje huren in Middelburg is erg leuk voor iedere leeftijd, een echte aanrader. Met de veerpont naar Breskens en daar een fietsroute fietsen is ook erg leuk.
Monique Koek, 23-7-2013
Domburg, Veere, Delta werken, fietsen, ijsboerderij vlakbij.

MijnGezin, 6-5-2011
Pak vanaf 'de Punt' in Vlissingen eens de zonnetrein door Vlissingen heen.

Ga eens minigolven bij het Witte Schip: www.hetwitteschip.nl

Dit ligt vanuit Domburd bezien net achter Westkapelle, nette baan waar je ook par-3 kan spelen in een mooie omgevind.

MijnGezin, 6-5-2011

Zorg ervoor dat je niet te veel draadloos Internet wilt gebruiken: je betaald nl per minuut dat je gebruikt. 10 uur kost € 20 Als je dus in de avond niet uitlogt dan is in de ochtend je € 20 op.

Jammer in een tijd waarbij er campings gratis en onbeperkt Wifi aanbieden.