Camping Ardoer Camping Westhove *****

Camping Ardoer Camping Westhove
8,5

Weer vandaag6°-1°

119 reviews over Camping Ardoer Camping Westhove in het Nederlands

Mooie camping, mooie omgeving, dichtbij zee

Caroliene, 20-11-2017

Eigenlijk alles goed.

Leuke plaatsen.

Goed sanitair, schoon!!!

Super camping!

Zonneveld, 20-10-2017

Een hele fijne camping met kinderen, leuke animatie, mooie binnenspeeltuin, zeer net sanitair, vlakbij het strand. Het zwembad ook erg fijn, alleen mag het in de oktober maand wel iets warmer!!!

Super camping!

Mirjam, 1-10-2017

Fijn zwembad, veel speelplekken, binnenspeeltuin, allemaal heerlijk voor de kinderen. Ideale locatie!

Super!

Lin, 18-9-2017

Leuk park. Wij hadden een stacaravan deze was schoon en netjes.

Leuk animatieteam voor onze dochters (5 en 7). Elke dag waren er meerdere activiteiten.

Het enige wat wij misten was een gezellig terras.

Strand is op loop/fietsafstand even als Domburg.

Ideale camping voor kinderen tussen de 0 en 10 jaar. Op bijna elk kampeerveldje een speeltuintje wat ideaal is voor de kleinere kinderen. Ondanks de regenbuitjes een fijne vakantie gehad. Kinderen kunnen dan lekker de binnenspeeltuin of binnenzwembad in. Sanitair is echt goed schoon en ook de camping zelf is overzichtelijk en schoon. 10 minuten fietsen naar het strand van Domburg en het bos... super!

Top camping!

Fred, 14-8-2017

Camping Westhove is een TOP camping!

- De camping is schoon

- De medewerkers zijn erg vriendelijk

- Het sanitair is keurig

- Binnenspeeltuin is geweldig voor de kids

- Zwembad is prima

- Campingwinkel is zeer compleet met vriendelijk personeel

- De snackbar heeft een uitgebreid assortiment en goede kwaliteit

- De drempels en bloembakken die zorgen dat auto's gedwongen worden

langzaam te rijden zijn een verademing

- Een hele goede sfeer onder de gasten

- Goede ligging t.o.v. Domburg/strand

Enige minpunt. de uitbaters van het restaurant vonden wij dramatisch. De kwaliteit van het eten was goed, alleen ontbrak de spirit. Wij voelden ons geen gast, maar eerder ballast.

Nogmaals, een geweldige camping! Tot volgend jaar!

Mark, 11-8-2017

Geweldige camping, sanitair word 2 keer per dag schoongemaakt. Mooie ruime staanplaatsen met speeltuintjes. Voldoende te doen voor kinderen. Mooi zwembad, wat ideaal is bij slecht weer. Wat me wel opviel in het zwembad was de bad juffrouw. Deze verstaat haar vak en houd alles goed in de gaten. De veiligheid van de kinderen staat bij haar hoog in het vaandel. Deze mevrouw durft mensen aan te spreken wanneer de veiligheid in gevaar dreigt te komen. Top.

Fantastische camping!!!!

Fam. Sibon, 3-8-2017

Net 12 dagen op camping westhove gestaan in Aagtekerke.

Helaas was het weer niet top maar de camping maakte alles goed. Het binnenzwembad is ideaal voor als het slecht weer is en de binnenspeeltuin is ook fantastisch voor als het weer wat minder is. De animatie voor kinderen is zeer uitgebreid en er is voor ieder wat wils.

Het zijn mooie ruime plekken en alle sanitair is echt super onderhouden. Het badhuis is echt een aanrader. Menig badkamer ziet er niet zo uit.

Echt een supervakantie gehad en we komen zeker weer terug

keurige camping

Tonnie, 30-7-2017

Wij komen met n camper, al verschillende keren gestaan,mooie verharde plaatsen.

Alleen jammer dat je moet reserveren,en vooral als er buitenlandse feestdagen zijn.

Dat is toch niet de bedoeling van n camperplaats, jammer we stonden in de buurt en zijn er langs gereden.

Stond vol met Duitse campers,zo heb je als Hollander weinig keus meer.

Jammer van zo'n keurige camperplaats

Heerlijk!

Bonny, 8-7-2017

Heerlijke vakantie gehad. Erg duur, dat wel. Zeer onvriendelijke en ongeduldige oudere dame bij de receptie... ook wel weer lachwekkend. Dichtbij Domburg. Leuke animatie!Zoek van t voren je plek uit. Want dat is erg wisselend qua groote en beschutting. Wij stonden helemaal achterin op nieuw open veld. Mooi dat dat wijdse Zeeuwse landschap! Maar geen schaduw.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ardoer Camping Westhove in Aagtekerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ardoer Camping Westhove zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ardoer Camping Westhove scoort een 8.46 uit 10 op basis van 128 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: